Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh dat vind ik echt vies spul
Maar dit is precies wat ik nodig heb hoor, de spoilers helpen enorm. Ik ga alleen kijken hoe ik van jouw maaltijden iets eetbaars maak zonder de essentie te veranderen.
en ik dacht dat ik nog zo goed kon koken
veel succes!

Leuk als je momenteel alleen bentKurkuma/Koenjit/Geelwortel heeft ontstekkingsremmende eigenschappen en Saffraan is een stemmingsverbeteraar en afrodisiac ( en ook gewoon ontzettend lekker )
Van allebei word je rijst ook mooi geel. Fok die kerrie.

Als jij nu even wat foto's/fimpjes stuurt heb ik ook een reden om die handjes te gebruikenJe hebt twee handjes he, die zitten er niet voor niets!

Als jij nu even wat foto's/fimpjes stuurt heb ik ook een reden om die handjes te gebruiken![]()
Ik ben helemaal gek op rode paprika's! Lekker goed wokken in olijfolie!! Dan zit er een heerlijke smaak aan!
Vandaag nog gegeten met wat bladspinazie en biefstuken ja.. ik heb ook niet echt veel keus om uit te kiezen
![]()

Als we dan even de e-penissen opbergen dan heb ik nog een vraag;
Ik heb van zoveel mogelijk mensen maaltijden nodig. Ik ga dit weekend de keuken weer in om wat dingen te testen en ik ben al volledig uitgespeeld met eigen macro's.

Als we dan even de e-penissen opbergen dan heb ik nog een vraag;

Weigh in + lintjes
Gewicht: 67,8 -3 ons
Bicep 31cm +1
Taille 74cm -1
Heup 98 -/-
Been 51 +1
Borst 90 -4 <![]()
Wel gewicht kwijt wat niet de bedoeling was, maar toch cm gewonnen her en der.
Had wel meer verwacht van taille, maar goed.
Training ging redelijk. Niet excellent, omdat de vaste trainer die op mijn tijden aanwezig is op vakantie is en er een aasneger voor in de plaats is gekomen. Die onder het mom van 'interesse' me overal achtervolgt en begluurt. Echt opbokken.
Ik ben er nog chagerijnig van!
Bloed en bloedchagerijnig ben ik!
gewoon een dumble laten vallen next time 
Ik weet niet wat ik van de stats moet vinden. Had quads wel nauwkeurig gemeten en het lijkt toch echt dat daar wat gebeurt, dus dat is wel fijn, maar alles schommelt zo.

Ik weet niet wat ik van de stats moet vinden. Had quads wel nauwkeurig gemeten en het lijkt toch echt dat daar wat gebeurt, dus dat is wel fijn, maar alles schommelt zo. Nu heb ik wel een schijtweek gehad qua voeding ( paar keer maaltijd niet gehaald ) , maar toch.
Hopelijk gaat dat komende maand allemaal iets geleidelijker.