Fitness Seller

Sjorslog

Meen je niet? maar goed, dat is geen vet natuurlijk. Goed te zien dat ik niet als enige aan het wiebelen ben :rolleyes:
Ik heb mijn hormonen en die n*ger de schuld gegeven.

Zeg lady's nu gaan we toch GVD elkaar geen excuus schenken he?!

Dat je progressie even wat minder is ok dat hoort erbij, maar wel gewoon eten! zoals je het moet!!

Hormonen, of mormoonse n*gers maakt geen drol uit! :D

Training ging redelijk. Niet excellent, omdat de vaste trainer die op mijn tijden aanwezig is op vakantie is en er een aasneger voor in de plaats is gekomen. Die onder het mom van 'interesse' me overal achtervolgt en begluurt. Echt opbokken.
Ik ben er nog chagerijnig van!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Dat ontbrak er idd nog aan, een vergrootglas.

aasneger of bedoel je Aarsneger die steeds naar je Aa... kijkt

Niet zo druk maken om je gewicht Sjors, gaat allemaal goed komen! Als je maar geen maaltijden skipt hé :P Verder goed bezig! Be patience and everythings gonna be allright!!

Gaan we wel vanuit ;) En idd, maaltijd skippen is :finger:

Misschien omdat je een vaste trainer hebt denkt aasneger dat hij jou ook moet begeleiden?
Leuke log, en toevallig deze week met precies hetzelfde schema begonnen, al heb ik voorkant schouders geskipt en zijkant op die dag.
succes.

Degene die mij begeleid zit niet eens bij mijn gym! De 'vaste' trainer daarentegen weet daarvan en helpt waar nodig maar houd zich verder braaf afzijdig omdat hij weet dat ik al in goede handen ben. Dat is gewoon een schat van een jongen.
Deze pipo heeft denk ik het idee dat hij mij iets kan leren ofzo, want meneer was 'medisch onderlegd', ondanks dat er geen zinnig woord uitkwam.

Hij ging serieus bij elke oefening naast me op een bench zitten. ?????
( lol, ik ben gewoon nog steeds boos )

Anyway, leuk! heb je log?

Hij probeerde je te ' regelen ' :roflol:

Ik ben niet te 'regelen' . Bij mij moet je met diepzinnige teksten komen ( die ik vervolgens ga verifieren ) en grote stukken t-bones en droge humor en prachtige ogen en joie de vivre gelijk een kind <3

Niet loeren, met een k*t-accent praten en vies doen. Die gasten zijn allemaal hetzelfde. Bleh.

Oh heavenly blessed beauty who's inner beauty is divine and everlasting,
You illuminate the sky at night
and you make the sun light the day
you make the birds sing
you make the breeze whisper like an angel
but most of all, you make me smile

i know i know. the age difference seems like it's too much. people wouldn't understand our love though. it's beyond them. i think it's up to us to show them how strong our pure love unleashed can really be. i can see us, miles from here, holding hands... most definitely. So what say you heavenly blessed beauty whose feet are deliciously tasty and aesthetic?

Ik werk bij een slager, dus die t-bone kan geregeld worden!
Nu moet alleen alle Nederlanders even normaal leren praten en dan is dat accent probleem opgelost! :cool:

Oh Arnodsi, jij hosselaar <3

Poezie-technisch niet helemaal mijn ding ( Baudelaire trek ik nog net ), maar ik ben natuurlijk smitten as a kitten dat je bij een slager werkt ^_^

Oh Arnodsi, jij hosselaar <3

Poezie-technisch niet helemaal mijn ding ( Baudelaire trek ik nog net ), maar ik ben natuurlijk smitten as a kitten dat je bij een slager werkt ^_^

Hoezo niet je ding? :sad: Ik heb er uren aan gewerkt!

Steak naar keuze ligt klaar :cool:

Laatst bewerkt:
Je wilt geen bw kwijt? Als je omvang op bepaalde lichaamsdelen stijgt toch prima? Ik kijk steeds minder naar gewicht, wilde eerder altijd onder 60 maar boeit me nu niet meer. Alleen voor metingen en schema nog. geeft ook minder druk vind ik zelf.
En het is ook niet zoveel toch;)

Wat irritant zo'n trainer ook. Zou hem het goed laten merken. Haha

Ja juist wel, maar als gewicht zo snel gaat dan is dat niet ok! Ik wil meer stabiliteit daarin, of misschien dat ik me verkijk op hoe het ging toen ik jonger was.
Niet dat ik bezig ben met dat gewicht, maar het kan een indicator zijn dat ik iets verkeerd of suboptimaal doe.
Meten geeft nu ook hele gekke ups en downs. Vorige week waren mijn biceps nog 27, de week daarvoor 30 en nu 31
Waar slaat dat op? ( en ik heb gezien dat hij op exact dezelfde plek aan het meten was )
Maar goed, ik ben nog geen maand bezig, misschien moet ik gewoon ff helemaal niets met wat ik meet :rolleyes:

Wel na dezelfde training gemeten? Spieren kunnen nog wel s gezwollen zijn, dat scheelt echt cm's.

Qua gewicht is het een best lang proces om te zien waar je lichaam op reageert. Zeker qua vocht. Bij mij is het vrij stabiel, maar val ik bijvoorbeeld na een avondje doorzakken eerst wat af om het later die week dubbel in de rebound er bij te krijgen.
Is ook wel een belangrijk onderdeel van de sport. Kan je niet uit een boekje halen en zal ook niet hetzelfde zijn als 15 jaar geleden.

Ik weeg me daarom elke dag op hetzelfde tijdstip, dan zie je de trend veel beter.

Ik weeg me elke maandag VOOR de training, zelfde tijdstip. Ik train namelijk s'ochtends en vrijwel nuchter ( alleen op shake )

die 4cm op je biceps is geen vvm;)

Ging dat maar zo snel :D

BB is sport van eindeloos herhalen en als alles goed zit zal je vooruitgang.

Je leest niet goed, het begon op 30 ( begin vorige maand ), vorige week een rare duik naar 27 en nu ineens 31.
Ik wil dus weten wat er vorige week adh was ;) die cm bleven namelijk zo om na dit weekend ineens weer bij te trekken.
Zoveel fluctuatie zat ook in mijn benen.

Terug
Naar boven