AndroidHealthClinic

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou niet gaan masseren met thaise tijgerbalsam, of je moet heel sadistisch zijn. Spul werkte tot nu toe prima tegen spierpijn hoor.

Een verrekking is natuurlijk anders dan spierpijn, dus ik snap dat koeling dan slimmer is. Alhoewel, dat snap ik nu :rolleyes:

Ik zou niet gaan masseren met thaise tijgerbalsam, of je moet heel sadistisch zijn. Spul werkte tot nu toe prima tegen spierpijn hoor.

Een verrekking is natuurlijk anders dan spierpijn, dus ik snap dat koeling dan slimmer is. Alhoewel, dat snap ik nu :rolleyes:

Onthoud mijn tip aangaande evt spierpijn en koop sportbalm van sportscare en een busje chemodol en ik hoor graag of het beter is! (ik weet het antwoord al ;) )

Balsem spuit je gewoon uit het raam

BCAA's en je hebt nooit meer spierpijn ;)

Als we dan even de e-penissen opbergen dan heb ik nog een vraag;

Ik heb van zoveel mogelijk mensen maaltijden nodig. Ik ga dit weekend de keuken weer in om wat dingen te testen en ik ben al volledig uitgespeeld met eigen macro's.
Ik hoef alleen de hoofdingredienten te weten, mogen de avondmaaltijden zijn, maar ook de maaltijden tussendoor. (whey uitgezonderd want daarvan heb ik nog genoeg op de plank liggen)
Bij voorkeur iets wat je vervelend vind om te eten, of wat veel gedoe is om weg te krijgen. Bedoeling is zoveel mogelijk combinaties te verkrijgen en daarbij alles inhoudelijk zoveel mogelijk intact te laten. Much appreciated!

Stick heb idd gisteren al ingezet. Dat ding is onmisbaar geworden ;)
Fijn spul dat biofreeze, ik denk dat ik de thaibalm niet meer nodig ga hebben. Vond ik al niet zo fijn omdat het stinkt.
:eyebrow:

:roflol: paar jaar geleden met wat maten iemand proberen te overtuigen om tijgerbalsem op zijn eikel te smeren (hij kende tijgerbalsem niet). Hij vertrouwde het niet dus hij had het niet gedaan. Erna hadden we hem overtuigd om dat op zijn tepels te smeren.
:roflol: nog nooit zo hard gelachen toen! Een hele training zat ie te janken! Na de training zagen zijn tepels echt vuurrood :roflol:

edit: aaa crap, ik had de post hierboven nog niet gelezen :o

Volkoren tortilla's met kip! Of met gerookte zalm, dille en philadelphia :meal:
Je kan ook een maaltijd kipsoep maken?
Of een BB waardige lasagne?

wat wil je??? ons dagmenu?
wat we moeilijk vinden weg te krijgen?
ik krijg alles weg ;)
snap het denk ik niet goed

Nee, niet het hele menu. Een op zichzelf staande maaltijd. Dus alleen wat er aan hoofdbestanddelen inzit. ( groente, vlees, zuivel etc )

:eyebrow:

:roflol: paar jaar geleden met wat maten iemand proberen te overtuigen om tijgerbalsem op zijn eikel te smeren (hij kende tijgerbalsem niet). Hij vertrouwde het niet dus hij had het niet gedaan. Erna hadden we hem overtuigd om dat op zijn tepels te smeren.
:roflol: nog nooit zo hard gelachen toen! Een hele training zat ie te janken! Na de training zagen zijn tepels echt vuurrood :roflol:

edit: aaa crap, ik had de post hierboven nog niet gelezen :o

Volkoren tortilla's met kip! Of met gerookte zalm, dille en philadelphia :meal:
Je kan ook een maaltijd kipsoep maken?
Of een BB waardige lasagne?

In mijn lasagnes zitten een triljoen calorieen, daar kan ik wel wat aan tweaken natuurlijk, maar dan heb ik nogmaals macro's nodig en wat er wel/niet in mag zitten. Evt je macro's voor die maaltijd.
( qua verhoudingen he! )

maaltijd kippensoep is in principe wel een idee maar minder uitdagend.
volkoren tortilla's met kip kan wel, want ik kan van die inhoud een totaal ander gerecht maken.
Keep 'm coming!

Dat verhaal erboven :o..I'm in tears :o

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 17:50 ----------

Nice!

BB waardige tomate farcie?
Je kan ook andere groenten vullen, bv courgettes met kippengehakt fzo

savooie kool/ kerrie/ kokosmelk/ rijst/ kip (gisteren)

broccoli/ champignons/ tomaat/ rijst/ rund gehakt (vandaag)

savooie kool/ kerrie/ kokosmelk/ rijst/ kip (gisteren)

broccoli/ champignons/ tomaat/ rijst/ rund gehakt (vandaag)

Dat bedoelde ik idd, thnx ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:06 ----------

BB waardige tomate farcie?
Je kan ook andere groenten vullen, bv courgettes met kippengehakt fzo

Ik kan alles vullen :cool:
Vraag is meer, wat heb je nodig? < kcals, eiwit, kh, proteine
Stel dat jij avondeten moet verzinnen en je hebt zin in zoiets, wat heb je nodig dan qua volume, cals en verhouding?

Ik zit momenteel gewoon met rijst en kip, dus veel kan ik je niet helpen :(

Ja ik eet ook elke dag exact hetzelfde, maar wel in 7 verschillende combinaties en op 7 manieren. Dat is het hele punt!
Vertel, rijst, kip en verder niks? ( qua maaltijd )

Ja ik eet ook elke dag exact hetzelfde, maar wel in 7 verschillende combinaties en op 7 manieren. Dat is het hele punt!
Vertel, rijst, kip en verder niks? ( qua maaltijd )
Hier heb je voorbeelden van de laatste dagen:
Macro's momenteel 2200kcal e 200g k 200g v 70g

Zo speciaal is het niet hoor :P
Post workout meal:
80g rijst
200g kip
broccoli
0 kcal ketchup

qyu5uu.jpg

Arnodsi is hungy :(

50g rijst
120g rundsvlees

2z8cj9c.jpg

Gvd, tegen dat ik boven was en mijn gsm had genomen was het al helemaal uitgelopen :(
Al die moeite voor niets :( Nu lijkt het gewoon een bruine smurrie

500g kwark

28105x.jpg

Gvd dat was lekker!

4 eitjes
1 tomaat
50g gerookt spek
3 boterhammen

2qiqkr5.jpg

B&F pannenkoeken zijn op dus heb wat geëxperimenteerd!

370kcal 55g carbs, 20g eiwit, 10g vet

1 ei, 70g bloem, 120ml melk
2znsnbc.jpg

Ben ik de enige die moeite doet om foto's te plaatsen? :(

4 eitjes
8vnua0.jpg

Jongens en meisjes, zonder pics is dit topic niets waard!

Lekker low carb:
2 kippenburgers
broccoli met veel peper en look
wat walden farms ketchup (0kcal)

ofngxj.jpg

http://i176.photobucket.com/albums/w197/secheredtortilla/hnnnnggg.jpg

Snel iets in elkaar geflanst

150g Zalm en 50g basmati rijst

f1lahz.jpg

Nom nom :meal:

80g rijst
150g kip
wokgroenten

sw7r4o.jpg

x g tonijn
2 boterhammen
kethcup, mosterd en tabasco

10pw1o8.jpg

edit: ik heb er de ingrediënten bij gezet :)

Laatst bewerkt:

Gebruik koelingsgel werkt super hen ik ook altijd

Het hoeft ook niet speciaal te zijn, want dat is bb-ers voedsel nooit. De bedoeling is juist er wel iets iets speciaals van te maken :o

Ik kan met rijst en kip wel duizend dingen verzinnen, maar dat heeft pas nut als ik weet wat de verhoudingen moeten zijn, snappie? Dus je neemt je maaltijd in zijn geheel gewoon zoals ie is, zodat ik kan kijken wat ik ermee kan zodat het dezelfde maaltijd blijft, maar dan creatiever.

Voorbeeld: jij eet volkorentortilla met kip. Dat kan ook worden > kip fajita met volkorennachos of geroosterde kip met volkorentortillasoep.
Zelfde inhoud, andere uitvoering. Snappie?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:37 ----------

Gebruik koelingsgel werkt super hen ik ook altijd

Ik ben serieus al overtuigd, want ik voel'm nauwelijks meer. Heb zelfs kunnen fietsen vandaag. Gouden tip indeed!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:41 ----------

Ik zie nu pas de spoilers :o

Arnodsi, wat had je in vredesnaam met die kwark gedaan?

Het hoeft ook niet speciaal te zijn, want dat is bb-ers voedsel nooit. De bedoeling is juist er wel iets iets speciaals van te maken :o

Ik kan met rijst en kip wel duizend dingen verzinnen, maar dat heeft pas nut als ik weet wat de verhoudingen moeten zijn, snappie? Dus je neemt je maaltijd in zijn geheel gewoon zoals ie is, zodat ik kan kijken wat ik ermee kan zodat het dezelfde maaltijd blijft, maar dan creatiever.

Voorbeeld: jij eet volkorentortilla met kip. Dat kan ook worden > kip fajita met volkorennachos of geroosterde kip met volkorentortillasoep.
Zelfde inhoud, andere uitvoering. Snappie?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:37 ----------

Ik ben serieus al overtuigd, want ik voel'm nauwelijks meer. Heb zelfs kunnen fietsen vandaag. Gouden tip indeed!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:41 ----------

Ik zie nu pas de spoilers :o

Arnodsi, wat had je in vredesnaam met die kwark gedaan?
Volgens mij hangen die macro's af van persoon tot persoon en hangt af van je doel

Hier zijn iig mijn marco's van vandaag(ben momenteel aan het cutten)
Ik train tussen maaltijd 2 en 3
2mg17xf.jpg

:roflol: walden farms caramel saus
[Link niet meer beschikbaar]

Ow en volgens mij snap ik nog steeds niet wat je bedoeld :o

Terug
Naar boven