Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet gaan masseren met thaise tijgerbalsam, of je moet heel sadistisch zijn. Spul werkte tot nu toe prima tegen spierpijn hoor.
Een verrekking is natuurlijk anders dan spierpijn, dus ik snap dat koeling dan slimmer is. Alhoewel, dat snap ik nu![]()
)Balsem spuit je gewoon uit het raam
BCAA's en je hebt nooit meer spierpijn![]()

Het is weer weekend
En ook met BCAA's kan je spierpijn krijgen! gewoon dieper en harder gaan!![]()

Stick heb idd gisteren al ingezet. Dat ding is onmisbaar geworden
Fijn spul dat biofreeze, ik denk dat ik de thaibalm niet meer nodig ga hebben. Vond ik al niet zo fijn omdat het stinkt.

paar jaar geleden met wat maten iemand proberen te overtuigen om tijgerbalsem op zijn eikel te smeren (hij kende tijgerbalsem niet). Hij vertrouwde het niet dus hij had het niet gedaan. Erna hadden we hem overtuigd om dat op zijn tepels te smeren.
nog nooit zo hard gelachen toen! Een hele training zat ie te janken! Na de training zagen zijn tepels echt vuurrood 

paar jaar geleden met wat maten iemand proberen te overtuigen om tijgerbalsem op zijn eikel te smeren (hij kende tijgerbalsem niet). Hij vertrouwde het niet dus hij had het niet gedaan. Erna hadden we hem overtuigd om dat op zijn tepels te smeren.
nog nooit zo hard gelachen toen! Een hele training zat ie te janken! Na de training zagen zijn tepels echt vuurrood
edit: aaa crap, ik had de post hierboven nog niet gelezen
Volkoren tortilla's met kip! Of met gerookte zalm, dille en philadelphia
Je kan ook een maaltijd kipsoep maken?
Of een BB waardige lasagne?
..I'm in tears 
Hier kan je ook nog wat inspiratie opdoen:
http://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle/videos?flow=grid&view=1
savooie kool/ kerrie/ kokosmelk/ rijst/ kip (gisteren)
broccoli/ champignons/ tomaat/ rijst/ rund gehakt (vandaag)

BB waardige tomate farcie?
Je kan ook andere groenten vullen, bv courgettes met kippengehakt fzo

Hier heb je voorbeelden van de laatste dagen:Ja ik eet ook elke dag exact hetzelfde, maar wel in 7 verschillende combinaties en op 7 manieren. Dat is het hele punt!
Vertel, rijst, kip en verder niks? ( qua maaltijd )

Post workout meal:
80g rijst
200g kip
broccoli
0 kcal ketchup
![]()
Gvd, tegen dat ik boven was en mijn gsm had genomen was het al helemaal uitgelopen
Al die moeite voor nietsNu lijkt het gewoon een bruine smurrie
500g kwark
![]()
Gvd dat was lekker!
4 eitjes
1 tomaat
50g gerookt spek
3 boterhammen
![]()
B&F pannenkoeken zijn op dus heb wat geëxperimenteerd!
370kcal 55g carbs, 20g eiwit, 10g vet
1 ei, 70g bloem, 120ml melk
![]()
Ben ik de enige die moeite doet om foto's te plaatsen?
4 eitjes
![]()
Jongens en meisjes, zonder pics is dit topic niets waard!
Lekker low carb:
2 kippenburgers
broccoli met veel peper en look
wat walden farms ketchup (0kcal)
![]()
http://i176.photobucket.com/albums/w197/secheredtortilla/hnnnnggg.jpg
Snel iets in elkaar geflanst
150g Zalm en 50g basmati rijst
![]()
x g tonijn
2 boterhammen
kethcup, mosterd en tabasco
![]()

Ik zou niet gaan masseren met thaise tijgerbalsam, of je moet heel sadistisch zijn. Spul werkte tot nu toe prima tegen spierpijn hoor.
Een verrekking is natuurlijk anders dan spierpijn, dus ik snap dat koeling dan slimmer is. Alhoewel, dat snap ik nu![]()

Volgens mij hangen die macro's af van persoon tot persoon en hangt af van je doelHet hoeft ook niet speciaal te zijn, want dat is bb-ers voedsel nooit. De bedoeling is juist er wel iets iets speciaals van te maken
Ik kan met rijst en kip wel duizend dingen verzinnen, maar dat heeft pas nut als ik weet wat de verhoudingen moeten zijn, snappie? Dus je neemt je maaltijd in zijn geheel gewoon zoals ie is, zodat ik kan kijken wat ik ermee kan zodat het dezelfde maaltijd blijft, maar dan creatiever.
Voorbeeld: jij eet volkorentortilla met kip. Dat kan ook worden > kip fajita met volkorennachos of geroosterde kip met volkorentortillasoep.
Zelfde inhoud, andere uitvoering. Snappie?
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:37 ----------
Ik ben serieus al overtuigd, want ik voel'm nauwelijks meer. Heb zelfs kunnen fietsen vandaag. Gouden tip indeed!
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:41 ----------
Ik zie nu pas de spoilers
Arnodsi, wat had je in vredesnaam met die kwark gedaan?
walden farms caramel saus