Fitness Seller

Sjorslog

ben je niet teveel gefocust op getallen?

Er gebeurd zoveel in je lichaam, kan van alles zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is louter nieuwsgierigheid Mack! Ik wil weten wat er gebeurt en waarom, niets meer of minder.
Ik kon namelijk de eerste weken de verliezen wel plaatsen ( vocht ), maar vorige week is 1 groot mysterie en dan ben ik gewoon benieuwd.

Denk dat het eerder in de nauwkeurigheid van het meten zit. Misschien net een andere plek of iets harder aan het meetlint getrokken. Zou mij er niet te veel op focussen.

Laatst bewerkt:
Denk dat het eerder in de nauwkeurigheid van meten zit. Misschien net een andere plek of iets harder aan het meeting getrokken. Zou mij er niet te wel op foetussen.

Idd, wat voor mij het beste werkt is gewoon 3x meten per plek daar het hoogste getal van pakken.

train-eat-sleep.jpg

Ik heb moedervlekjes op de meetplekken, je moet wel erg debiel zijn om dan elke keer anders te meten. Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Ik heb moedervlekjes op de meetplekken, je moet wel erg debiel zijn om dan elke keer anders te meten. Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Knijp kracht... mijn caliper heeft een meter dat er altijd met dezelfde kracht word gemeten, maar toch zit er verschil in.. het is maar net of je de huid goed vast hebt etc etc... en vergeet niet zijn slechts cijfers en leidraad!

De spiegel moet je graadmeter zijn!

Dat je arm 3cm in omtrek slinkt en de week er op weer 4cm in omtrek is toegenomen is nog veel onwaarschijnlijker.

Dat je arm 3cm in omtrek slinkt en de week er op weer 4cm in omtrek is toegenomen is nog veel onwaarschijnlijker.

Geen idee, ik heb nog nooit regelmatig gemeten dus ik weet niet of mensen krimperig zijn. Het is wel vreemd dat het voor benen gelijk opging en alleen heup relatief stabiel bleef.
Daarom vroeg ik me af hoe dat kan. Nauwkeurigheid meting is het gewoon met aan zekerheid grenzende stelligheid niet.
Misschien kom ik erachter als het nog eens gebeurt, dan kan ik vergelijken.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 09:42 ----------

Knijp kracht... mijn caliper heeft een meter dat er altijd met dezelfde kracht word gemeten, maar toch zit er verschil in.. het is maar net of je de huid goed vast hebt etc etc... en vergeet niet zijn slechts cijfers en leidraad!

De spiegel moet je graadmeter zijn!

Het gaat over een meetlint darling. VP doe ik per maand.

Het gaat over een meetlint darling. VP doe ik per maand.

:kiss:

Mijn meetlint heeft ook een afwijking :D althans je kan hem verkeerd aflezen zoals met veel meet instrumenten, kijkhoek etc etc... kracht waarmee je het lint aanspant dit is de mijne:

SDC10028.jpg

Geen spiekneger vandaag, dus best fijne training.

Dumbbell incline BP
2 x 10 x 7
1 x 10 x 8
1 x 8 x 9

Dumbbell fly
2 x 10 x 7
1 x 10 x 8 ( setje mooi vol kunnen maken tov vorige wk )

Machine BP
3 x 10 x 20
1 x 4 x 25 ( eindelijk geen last van schouder/elleboog of bad karma :rolleyes: )

Dumbbell shoulder press
3 x 10 x 6 ( had willen verhogen, maar toch maar voor perfecte uitvoering +hold gegaan )

Daily core: 4 x 30s planks, 2 x 10 x bw back xtension, 2 x 10 x bw+6kg backxtension
Daily cardio: 15 min max intensiteit crosstrainer. Is fijne afwisseling naast hardlopen.

denk dat je hier zo mee klaar was of niet?

Valt wel mee hoor, ik ben altijd minimaal een uur bezig ( ex cardio )

heb je van die getekende hindoe moedervlekken (zoals op hun voor hoofd)
Je moet ze dan wel steeds op de zelfde plek tekenen he!
:p

Nou dat snap ik dan weer niet, het is gewoon een geintje niets geks dus
jammer

Laatst bewerkt:
Geen spiekneger vandaag, dus best fijne training.

Dumbbell incline BP
2 x 10 x 7
1 x 10 x 8
1 x 8 x 9

Dumbbell fly
2 x 10 x 7
1 x 10 x 8 ( setje mooi vol kunnen maken tov vorige wk )

Machine BP
3 x 10 x 20
1 x 4 x 25 ( eindelijk geen last van schouder/elleboog of bad karma :rolleyes: )

Dumbbell shoulder press
3 x 10 x 6 ( had willen verhogen, maar toch maar voor perfecte uitvoering +hold gegaan )

Daily core: 4 x 30s planks, 2 x 10 x bw back xtension, 2 x 10 x bw+6kg backxtension
Daily cardio: 15 min max intensiteit crosstrainer. Is fijne afwisseling naast hardlopen.

oke even wat feedback want daar zit je op te wachten toch?
ik zie 3 borst oefeningen + 1 schouder en dan nog corespieren die je pakt
Wat betreft die borst daar kan je met 3 oefeningen soms voldoende aan hebben als de spieren vol zitten
maar waarom doe je daarna maar 1 schouderoefening?
Ik zou dan bijvoorbeeld 2 triceps oefeningen doen omdat je de triceps dan toch al aangepakt hebt met de borstoefeningen.
Maar ik begreep dat je met een PT werkt dus daar zal dan wel een reden voor zijn (zou alleen ook graag snappen welke)
Verder geen kritiek of zo maar interesse

Als je de rest van mijn weekschema bekijkt, dan zie je dat ik 3 dagen in de week mijn schouders train ( opgesplitst per zijde )
Dat is dus de reden ;)

aha!! sorry nog niet alles hier doorgelezen zie te veel post
en werkt dat?

want met borst pak je natuurlijk de voorste schouderkoppen ook al mee

Klopt, daarom ook alleen shoulder press. Dan ben je in 1 keer klaar met schouders voorkant.

nou vooruit dan maar dan keur ik het goed ;)

Terug
Naar boven