Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat het eerder in de nauwkeurigheid van meten zit. Misschien net een andere plek of iets harder aan het meeting getrokken. Zou mij er niet te wel op foetussen.
Ik heb moedervlekjes op de meetplekken, je moet wel erg debiel zijn om dan elke keer anders te meten. Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik heb moedervlekjes op de meetplekken, je moet wel erg debiel zijn om dan elke keer anders te meten. Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Dat je arm 3cm in omtrek slinkt en de week er op weer 4cm in omtrek is toegenomen is nog veel onwaarschijnlijker.
Knijp kracht... mijn caliper heeft een meter dat er altijd met dezelfde kracht word gemeten, maar toch zit er verschil in.. het is maar net of je de huid goed vast hebt etc etc... en vergeet niet zijn slechts cijfers en leidraad!
De spiegel moet je graadmeter zijn!
Het gaat over een meetlint darling. VP doe ik per maand.

althans je kan hem verkeerd aflezen zoals met veel meet instrumenten, kijkhoek etc etc... kracht waarmee je het lint aanspant dit is de mijne:
)Ik heb moedervlekjes op de meetplekken, je moet wel erg debiel zijn om dan elke keer anders te meten. Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

heb je van die getekende hindoe moedervlekken (zoals op hun voor hoofd)
Je moet ze dan wel steeds op de zelfde plek tekenen he!
![]()
Ik snap jouw humor nooit 
Geen spiekneger vandaag, dus best fijne training.
Dumbbell incline BP
2 x 10 x 7
1 x 10 x 8
1 x 8 x 9
Dumbbell fly
2 x 10 x 7
1 x 10 x 8 ( setje mooi vol kunnen maken tov vorige wk )
Machine BP
3 x 10 x 20
1 x 4 x 25 ( eindelijk geen last van schouder/elleboog of bad karma)
Dumbbell shoulder press
3 x 10 x 6 ( had willen verhogen, maar toch maar voor perfecte uitvoering +hold gegaan )
Daily core: 4 x 30s planks, 2 x 10 x bw back xtension, 2 x 10 x bw+6kg backxtension
Daily cardio: 15 min max intensiteit crosstrainer. Is fijne afwisseling naast hardlopen.