Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Klinkt goed allemaal, zo te horen gelukkig ook gewoon een goede fysiotherapeut.
Ik vind haar ( het is een zij ) af en toe een beetje te voorzichtig, maar dat hebben ze denk ik bewust gedaan omdat ze weten dat ik geen geduld heb.
Moet ook bekennen dat ik mijn loopgang zelf normaal heb gekregen door heel bijdehand de woonkamer en gang op en af te lopen en elke voetstap heel bewust af te wikkelen. Dat heb ik vervolgens uitgebreid naar de supermarkt, ( best een afstand )
Moet er grappig uit hebben gezien. Dat heeft het proces echt versneld. Die krukken zorgden alleen maar voor een stijve knie en een hele nare hyperextensie. Dank aan Werner van RPB overigens, die als eerste opmerkte dat daar iets niet goed zat.
Dus tegen protocol in de krukken 2 weken geleden al aan de kant geschoven en gaan oefenen tot ik een ons woog.
Ik vergeet de verbaasde blik van de orthopedisch chirurg toen ik vanochtend zijn kantoor in LIEP nooit meer
Het is een retegoede chirurg, maar bij deze operatie is het meer hopen en bidden geloof ik.Ben allang blij dat al deze ellende niet voor niets is geweest. Ik zal het namelijk nooit iemand aanraden. Never.
Moet alleen wel de brace nog een maand dragen, hij wil namelijk niet dat door een ongelukje of toch gewoonte van hyperextensie de banden uitrekken, dus dat ga ik wel braaf doen.

Is verboten!