XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.221
Klinkt goed allemaal, zo te horen gelukkig ook gewoon een goede fysiotherapeut.

Ik vind haar ( het is een zij ) af en toe een beetje te voorzichtig, maar dat hebben ze denk ik bewust gedaan omdat ze weten dat ik geen geduld heb.
Moet ook bekennen dat ik mijn loopgang zelf normaal heb gekregen door heel bijdehand de woonkamer en gang op en af te lopen en elke voetstap heel bewust af te wikkelen. Dat heb ik vervolgens uitgebreid naar de supermarkt, ( best een afstand )
Moet er grappig uit hebben gezien. Dat heeft het proces echt versneld. Die krukken zorgden alleen maar voor een stijve knie en een hele nare hyperextensie. Dank aan Werner van RPB overigens, die als eerste opmerkte dat daar iets niet goed zat.
Dus tegen protocol in de krukken 2 weken geleden al aan de kant geschoven en gaan oefenen tot ik een ons woog.

Ik vergeet de verbaasde blik van de orthopedisch chirurg toen ik vanochtend zijn kantoor in LIEP nooit meer :D Het is een retegoede chirurg, maar bij deze operatie is het meer hopen en bidden geloof ik.

Ben allang blij dat al deze ellende niet voor niets is geweest. Ik zal het namelijk nooit iemand aanraden. Never.
Moet alleen wel de brace nog een maand dragen, hij wil namelijk niet dat door een ongelukje of toch gewoonte van hyperextensie de banden uitrekken, dus dat ga ik wel braaf doen.

Goed om te horen, starke hooggooiert. :heart:

jaja dat wordt alsnog sterkste vrouw van nederland

Ja dat lijkt me wel wat ja, degene die een half jaar geleden zei zeker mee te doen, is toch al afgehaakt. Gelukkig zijn we nu met 5 vrouwen, Sjors maakt daar misschien wel 6 van. Dosis ana wat omhoog en gaaaaaaaaaan. :cool:

• #4.223
Goed om te horen, starke hooggooiert. :heart:

Ja dat lijkt me wel wat ja, degene die een half jaar geleden zei zeker mee te doen, is toch al afgehaakt. Gelukkig zijn we nu met 5 vrouwen, Sjors maakt daar misschien wel 6 van. Dosis ana wat omhoog en gaaaaaaaaaan. :cool:

Wist je dat Anavar bij deze operatie je pezen en banden juist zwakker maakt??? Is verboten!

Ik heb je een vrouw gebracht woman, dus niet piepen. Volgend jaar mag je me van de baan vegen, dit jaar kom ik je aanmoedigen en neem ik een traditionele post-wo wodka voor je mee.

Aaaaachh schade.

Oke oke vooruit, verheug me al op m'n post-wo. ^^

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Aaaaachh schade.

Aaaaachh schade.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Aaaaachh schade.

Dat was 2 x hahaha ;)

Verheug me ook heel erg zoals je merkt. :D

Aaaaachh schade.

Aaaaachh schade.

Haha, dat was 2 keer :-p

beter van je prothese
op naar 100 sq

Wist je dat Anavar bij deze operatie je pezen en banden juist zwakker maakt??? Is verboten!

Ik heb je een vrouw gebracht woman, dus niet piepen. Volgend jaar mag je me van de baan vegen, dit jaar kom ik je aanmoedigen en neem ik een traditionele post-wo wodka voor je mee.

wodka

<3<3

the-vodka-diet-meme.jpg

• #4.231
Vrijdag bij fysio eerst begeleid squat, deadlift, good morning en rdl gedaan. Ging nergens over. Squats waren quarter squats, rdl en good morning ging nog wel.

Vandaag bij RPB wel weer een heerlijke training met grote vorderingen.

Rear delt raise

5 x 10 x 5

Side raise palmen naar voren

5 x 10 x 2.5

Side raise

5 x 10 x 5

Weight for height

3 x 4.05 op 5kg

Toen zak gevuld en gewogen op 9.8kg, V heeft hoogte moeten bekijken

1 x 3.50
1 x 3.10-3.30
1 x 3.10-3.30

en nog een zooi losse flodders. Hiermee moet ik wachten tot ik beter door mijn knieen kan zakken. Maar niet onaardig! Het is mijn favoriete event, naast Hercules, dus ik hoop op snelle verbetering.

Squat
Na wat gefriemel tot par gekomen!! Hele verbetering tov vrijdag.

3 x 3 bw
3 x 4 + lege bar

Hier gaat de meeste energie in zitten deze revalidatie. Squats zijn echt fucking moeilijk.

Deadlift;
Kan niet ver genoeg zakken voor een normale setup, dus beginset met 50 voornamelijk met rug gedaan. Op advies geswitched naar blocks.
Verhoging gemaakt en volgens V rond de 14cm. Bar kwam net onder knieschijf ongeveer.

Ging veel beter.

3 x 90
3 x 90
3 x 110
3 x 110
2 x 110
1 x 140
1 x 140
2 x 110
1 x 110

Wel onwijs pijn in bovenste gedeelte glutes. Was na training ook helemaal opgezet. Ik vermoed dat er teveel druk op mijn kont komt omdat mijn linkerhamstring natuurlijk nog niets doet.
Wel al onwijs verschil gemerkt met voor de operatie.Toen trok mijn rug steeds naar links. Dat is nu helemaal weg. Dat beloofd wat ^_^

Ez bar curls

bar+5 5 x 10

Alternated bicep curl

5 x 10 x 5

Nog een hamstring oefening met band. Erg pijnlijk en confronterend. Kutding is echt lam. Maar goed, ik moet ergens beginnen.

Wat hanging legraises en ik vergeet de hammerhits ( 11kg ) nog als w.u. ; zowel links als rechts 4 x 5

Goed hoor!

Dat ziet er goed uit! Training bij RPB is echt jouw Fysiotherapie he! ;) :D

• #4.234
Eerder mijn psychotherapie hoor ^_^

• #4.236
hoe ist?

• #4.238
Het gaat eigenlijk onwijs goed!! maar helaas op werk een groot project toebedeeld gekregen waardoor ik nauwelijks aan trainen of fysio toekom. Gelukkig doen mijn superpowers het ook zonder die twee wel goed, want mijn knie kon ineens meer dan 90 graden buigen.

Ik sla nog dagelijks kruisjes voor het wonderlijke lichaam en bijbehorend recuperatieve vermogen ^_^
Deze week rond ik het project af en kan ik weer trainen. Ga ik ook de log maar eens bijwerken.

Thnx 4 asking en tot Baarns! :*

• #4.239
Zo, eindelijk weer getraind na 2 weken non-stop werken :/

Knie zit ook behoorlijk vast weer, dus weer vanaf 0 beginnen.

Squat
8
8
8
8
8
5
5
5

Leg press (40)

4 x 20 normal
4 x 20 narrow
4 x 20 normal
4 x 20 narrow
4 x 20 normal
4 x 20 narrow

RDL (40)

5 x 10

Calf press (40)

5 x 20

wat KTE en buik nog, babypad onder de hacksquat vandaan bevrijd en met een dikke kus buiten gezet.

Erg duizelig, maar ik ben ook nog zo zwak als wat. Morgen de gympies maar mee naar werk, want no trains no gains.

lekker dat weer langzaam aan de gang kan. hopen dat je knie snel weer meer wil buigen

Terug
Naar boven