MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet ik er van zeggen?
Ik leef nog. Genoeg mensen die nog veel ergere dingen meemaken. Ik vind het niet zo wereldschokkend. Als je valt, sta je op. Zo simpel is het.

Oh, ik ga altijd over de grond rollen en huilen met tegenslag
Mijn vraag was enkel of radar er verder nog op in gegaan was, of dat ze het allemaal wel best vonden.

Ik heb sindsdien wel een hekel aan gehandicapten gekregen![]()

ik kan gewoon nog niet zakken op het geopereerde been. Met die motiverende berichten van marina komt zeker alles goed met je sjors, dat beloofd wat.

MP
1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 8 x 25
ophogen
Upright row
1 x 10 x 20
1 x 10 x 25
1 x 10 x 25
ophogen
Bent over reverse fly
3 x 10 x 5
Abs, mobility, air squats
Ik had eigenlijk teveel spierpijn vandaag, vooral in rug en dat zat bij de mp nogal dwars, maar het is beter dan niets
---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------
MP
1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 8 x 25
ophogen
Upright row
1 x 10 x 20
1 x 10 x 25
1 x 10 x 25
ophogen
Bent over reverse fly
3 x 10 x 5
Abs, mobility, air squats
Ik had eigenlijk teveel spierpijn vandaag, vooral in rug en dat zat bij de mp nogal dwars, maar het is beter dan niets![]()

Je training is echt niet goed genoeg om 2 keer te posten, maar oke vooruit omdat jij het bent en je je anders niet speciaal voelt.![]()
Hoi sjors van mij mag je de training zelfs 3 keer posten als je wil <3
#yolo

Ik heb advies nodig voor morgen; moet thuis trainen. Geen bench aanwezig.

Wellicht iets met bands wat ik als alternatief kan gebruiken?
Ik heb wel een salontafel die ik onder de eettafel kan schuiven ( de McGyver in mij roept! ) en dan bb op eettafel kan leggen met mat eronder zodat ik gewicht daarvandaan kan pakken.
Deze optie hoort niet in je tot nu toe -voor jouw doen- wijze en bedachtzame revalidatie en comeback!