XXL Nutrition

Sjorslog

Bikkeltje!!

Wat moet ik er van zeggen? :D

Ik leef nog. Genoeg mensen die nog veel ergere dingen meemaken. Ik vind het niet zo wereldschokkend. Als je valt, sta je op. Zo simpel is het.

Oh, ik ga altijd over de grond rollen en huilen met tegenslag :)

Mijn vraag was enkel of radar er verder nog op in gegaan was, of dat ze het allemaal wel best vonden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.263
Oh, ik ga altijd over de grond rollen en huilen met tegenslag :)

Mijn vraag was enkel of radar er verder nog op in gegaan was, of dat ze het allemaal wel best vonden.

Nee, wel nav GS een heel leger aan advocaten die zich voor deze zaak gratis wilden inzetten, maar daar had ik zelf geen zin in. Revalideren was al heftig genoeg.

Ik heb sindsdien wel een hekel aan gehandicapten gekregen :p

• #4.265
Squat ( lege bar )

3 x 10

nog steeds pijnlijk en soms nog niet tot par. Ik denk dat het nog maaanden gaat duren voor ik weer normaal kan squatten. Maar goed.

Split squat

3 x 10 R

3 x 10 L met een rom van 5 cm ofzo :o ik kan gewoon nog niet zakken op het geopereerde been.

RDL (40kg)

3 x 10

Standing bb calf raise ( 40kg ) L+R

3 x 20

Weighted crunch ( 5kg )

3 x 15

Verder nog wat joint mobility, KTE, handstand pushups en foamrollen.

Ik heb goed spierpijn deze week.

Die squat komt echt wel weer! Het kost tijd om te herstellen. Ongeduld gaat dan parten spelen he. :(
Maar de volhouder wint en dat zal zeker lukken!

goed dat je weer bezig bent sjors het komt allemaal weer goed

ik beloof het

echt een volhouder

Met die motiverende berichten van marina komt zeker alles goed met je sjors, dat beloofd wat.

• #4.270
RPB

DL ( block 10cm)

3 x 50
3 x 80
3 x 100
3 x 120

Deficit ging niet. Druk op de knie is te groot

One arm pulldown

4 x 15 x 15

Lat pulldown

2 x 10 x 35
2 x 10 x 45

Hypers ( ez bar op nek )

4 x 10

Framecarry hold

minuutje x 3

One arm db row

4 x 10 x 14 L+R

en tegen de tijd dat de yoke en farmers vrij waren had mijn been er al geen zin meer in. Beetje pijnlijk vandaag.
Morgen weer een dag :)

• #4.272
MP

1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 8 x 25

ophogen

Upright row

1 x 10 x 20
1 x 10 x 25
1 x 10 x 25

ophogen

Bent over reverse fly

3 x 10 x 5

Abs, mobility, air squats

Ik had eigenlijk teveel spierpijn vandaag, vooral in rug en dat zat bij de mp nogal dwars, maar het is beter dan niets :)

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

MP

1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 8 x 25

ophogen

Upright row

1 x 10 x 20
1 x 10 x 25
1 x 10 x 25

ophogen

Bent over reverse fly

3 x 10 x 5

Ik had eigenlijk teveel spierpijn vandaag, vooral in rug en dat zat bij de mp nogal dwars, maar het is beter dan niets :)

MP

1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 8 x 25

ophogen

Upright row

1 x 10 x 20
1 x 10 x 25
1 x 10 x 25

ophogen

Bent over reverse fly

3 x 10 x 5

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

MP

1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 8 x 25

ophogen

Upright row

1 x 10 x 20
1 x 10 x 25
1 x 10 x 25

ophogen

Bent over reverse fly

3 x 10 x 5

Je training is echt niet goed genoeg om 2 keer te posten, maar oke vooruit omdat jij het bent en je je anders niet speciaal voelt. :heart:

Hoi sjors van mij mag je de training zelfs 3 keer posten als je wil <3

#yolo

• #4.277
Deadlift

5 x 35
5 x 40
3 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65

verhoging 5 kg ging prima, knie houd het ook netjes. God dank.

Pendlay row

10 x 30
10 x 35
10 x 35

Good morning

10 x 30
10 x 30
10 x 30

BB curls

10 x 25
10 x 25
10 x 25

Verder foamrollen, mobility, stretchen en KTE + air squats voor het knietje

Echt respect dat je zo doorgaat! Het gaat toch met stapjes beter zo te lezen.

• #4.279
Je moet wat he ;)

Ik heb advies nodig voor morgen; moet thuis trainen. Geen bench aanwezig. Wel bb en plates natuurlijk
Kan ik ipv mijn bench, paused floorpresses doen? Wellicht iets met bands wat ik als alternatief kan gebruiken?

Ik heb wel een salontafel die ik onder de eettafel kan schuiven ( de McGyver in mij roept! ) en dan bb op eettafel kan leggen met mat eronder zodat ik gewicht daarvandaan kan pakken.
Welke optie?

Ik heb advies nodig voor morgen; moet thuis trainen. Geen bench aanwezig.

Je had toch je eigen spulletje ???

Da's beter dan niks.

Kan ik ipv mijn bench, paused floorpresses doen?

Yep, weet niet wat de diameter van je schijven is, maar als je genoeg ruimte hebt om onder de stang te kruipen (over deze over je benen richting romp te rollen) zou je nog boekenplanken met een handdoek erop als extra verhoging kunnen gebruiken.

Wellicht iets met bands wat ik als alternatief kan gebruiken?

Ook een optie, handig voor op hotelkamers heb ik ooit ontdekt. Eén band nemen in de palm van de handen achter de rug op bipshoogte en dan omhoog klootviolen totdat deze ergens net onder de schouderbladen ligt en dan pressen maar. (wel enige souplesse vereist)

Ik heb wel een salontafel die ik onder de eettafel kan schuiven ( de McGyver in mij roept! ) en dan bb op eettafel kan leggen met mat eronder zodat ik gewicht daarvandaan kan pakken.

Zou ik niet doen, te gevaarlijk. Ik heb wel eens van die Greatest Idiots filmpjes gezien en ik zou het jammer vinden als ik je in die categorie moet plaatsen. :p Deze optie hoort niet in je tot nu toe -voor jouw doen- wijze en bedachtzame revalidatie en comeback!

Terug
Naar boven