MuscleMeat

Sjorslog

staat voor aantal keer jouw squat max hoody

goed dat je de draad weer op pikt na 2 weken, nu volhouden

8 x bw neem ik aan?

Maar je zet wel door! respect!!
Succes met de gympies op werk vandaag

De wet van murphy heeft jou echt goed te pakken gehad he.
Half geplet geweest, half zwart gezicht gehad door brandwonden en als klap op de vuurpijl word je ook nog zwart gemaakt in heel Nederland door TROS Radar.
En nu dan nog een zware operatie en revalidatie van je knie.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/tros_radar_sloopt_dansschool.html

Heftige foto en gelukkig is alles goed gekomen, maar wat heeft TROS radar daarna allemaal nog gedaan om het recht te zetten?
Want na het één en ander te lezen kreeg ik de indruk dat ze er liever niks van wisten.
Vind de uitzending overigens nog wel meevallen http://www.npo.nl/radar/20-02-2012/TROS_1298913

En dat allemaal zonder kruisband!

:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.251
Afgelopen weken onregelmatig en vooral stom getraind. Steeds geprobeerd de draad op te pakken waar ik gebleven was, maar ik ben blijkbaar toch niet zo'n wereldwonder als ik dacht. Met andere woorden; ik leg me er maar gewoon bij neer dat ik weer opnieuw kan beginnen.

Wel een paar lichtpuntjes: vandaag voor het eerst gefietst, naar werk meteen en wel 12 km incl tyfusbrug .
Was fijn om weer te kunnen. Ik haat fietsen notabene, maar nu heb ik echt genoten :roflol:

Verder gisteren maar een soort opbouw schema erbij gepakt zodat ik wat zinnigs doe in rehab.

Schema komende weken als volgt:

dag 1 :

Deadlift 3 x 8 , verhogen per week ( 5kg )
Pendlay row 3 x 6-10 , idem
Pullups of Latpull 6-10, idem
Barbell curl 3 x 6-10 idem

Dag 2 :

Bench 3 x 8, verhogen per week ( 2.5 kg )
CGBP 3 x 6-10, idem
Dips 3 x 15
Side bends 3 x 15

Dag 3 :

Squat 3 x 8, verhogen per week (5kg)
RDL 3 x 10
Standing calf raise 3 x 10
Weighted sit up

Dag 4:

MP 3 x 8, verhogen per week (2.5 )
Upright row 3 x 10
Rear delt raise 3 x 10
Hanging leg raise 4 x 10

Dan nog 1 dag RPB ( of crossfit bij Kevin als dat niet lukt ), waarbij ik vooral pick ups doe, om aan het gewicht te wennen. Lopen met de gewichten is nog te riskant. Ik verzin wel wat.

Vandaag begonnen met schema. Ik kon vorige week nog niet in de deadlift set-up komen, omdat ik nog niet ver genoeg door mijn knie kon zakken, maar deze week wel. Merk wel dat knie nog best kwetsbaar is. ( eigenlijk is het doodeng :D )

Deadlift :

8x 60
8x 60
8x 60

ging prima, met goede form dus volgende sessie 5 of 10kg erbij.

Pendlay row:

10 x 30
10 x 30
10 x 30

mag ook 5 bij

Lat pull

10 x 40
10 x 40
10 x 40

ook omhoog ( rug is volgens mij enige plek waar ik weinig krachtverlies heb :o )

Barbell curl:

10 x 20
10 x 20
10 x 20

Verder wat gedegen joint mobility werk en fysio oefeningen.

*braaf*

Zo zie je maar dat iets waar j een hekel aan hebt opeens genieten kan zijn! :D

Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en hoe je het oppakt!

leuk om te lezen dat je toch genoten hebt van het fietsen :) vol houden maar!

mooie start

Ah je wilt het er dus niet over hebben :P
In ieder geval suc7!

Laatst bewerkt:
Klasse hoor Sjors dat je toch weer zo terugpakt. ik zou daar nog een hoop van kunnen leren :o

Ik hoop voor je dat het vanaf nu beter zal gaan met je knie alsook al het andere gezeur wat je blijkbaar hebt meegemaakt.

om de kracht van het anker te voelen moet men de storm trotseren

Go Sjors! Maar niet forceren he!? Goed dat je weer iets kunt doen.:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.258
RPB :

KTE + mobility + air squats

Bench

w.u 10 x 20

8 x 30
8 x 30
8 x 35

mag omhoog

Close grip bp

10 x 20
10 x 20
10 x 20

mag omhoog, maar wel raar gevoel in schouders. Die hebben blijkbaar ook liggen slapen.

Dips

10
10
10
10

Side bends 17kg

4 x 15

Extra werk : leg press

20 x 40
20 x 40
20 x 50
20 x 50

ook one-legged geprobeerd, maar is helaas nog te hoog gegrepen.

Framecarry shrugs

4 x 10

Wat toes2bar pogingen en natuurlijk een handstand waarbij ik vergeet dat ik helemaal geen kracht kan zetten met mijn standbeen. Ik moet nu dus leren dat op mijn rechterbeen te doen. Wat een gezeik.

Tireflip ging eigenlijk wel makkelijk, maar na 1 flip hoorde ik al een diep HO HO HO van de kerstman aka Gijs aka the Saint aka no. 1 onder de 105kg en dus heb ik het daar maar braaf bij gelaten.

Fijn dat de vriendin van Gijs ook meetrainde. Heeft natuurlijk talent, dus hopelijk komt ze vaker :))

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Ah je wilt het er dus niet over hebben :P
In ieder geval suc7!

Wat moet ik er van zeggen? :D

Ik leef nog. Genoeg mensen die nog veel ergere dingen meemaken. Ik vind het niet zo wereldschokkend. Als je valt, sta je op. Zo simpel is het.

beter wat voorzichtig zijn met die schouders indd

Terug
Naar boven