MuscleMeat

Sjorslog

Push-ups met de salontafel op je rug. Mocht dat te licht zijn kun je altijd nog de eettafel erbij doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.282
Je had toch je eigen spulletje ???

Da's beter dan niks.

Yep, weet niet wat de diameter van je schijven is, maar als je genoeg ruimte hebt om onder de stang te kruipen (over deze over je benen richting romp te rollen) zou je nog boekenplanken met een handdoek erop als extra verhoging kunnen gebruiken.

Ook een optie, handig voor op hotelkamers heb ik ooit ontdekt. Eén band nemen in de palm van de handen achter de rug op bipshoogte en dan omhoog klootviolen totdat deze ergens net onder de schouderbladen ligt en dan pressen maar. (wel enige souplesse vereist)

Zou ik niet doen, te gevaarlijk. Ik heb wel eens van die Greatest Idiots filmpjes gezien en ik zou het jammer vinden als ik je in die categorie moet plaatsen. :p Deze optie hoort niet in je tot nu toe -voor jouw doen- wijze en bedachtzame revalidatie en comeback!

Ah, mijn voice of reason :heart: ( de homegym is even misplaatst, vandaar )

Thnx Pep

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Push-ups met de salontafel op je rug. Mocht dat te licht zijn kun je altijd nog de eettafel erbij doen.

Gast, met je abbo ergens anders waar je een fortuin voor hebt betaald :mad:

-bijklets sessie met salontafels op rug?

Gast, met je abbo ergens anders waar je een fortuin voor hebt betaald :mad:

-bijklets sessie met salontafels op rug?
Ja! Dat verzin je toch niet; administratiekosten EN inschrijfkosten :roflol: (soort inverse van dingen die op zijn, heel incoherent dit). Heb wel een heel boos mailtje gestuurd naar de ledenadministratie, dat zal ze leren. Geeft me iig. waar voor m'n administratiekostengeld.

-sure, laat maar weten hoelaat enzo!

• #4.284
Ja! Dat verzin je toch niet; administratiekosten EN inschrijfkosten :roflol: (soort inverse van dingen die op zijn, heel incoherent dit). Heb wel een heel boos mailtje gestuurd naar de ledenadministratie, dat zal ze leren. Geeft me iig. waar voor m'n administratiekostengeld.

-sure, laat maar weten hoelaat enzo!

Opzeggen. Direct. Ben je helemaal gek geworden.
Ik hook je zo up hoor??! zat te wachten tot je GO zei..

Ik app je nog!

Sjors en Galen sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G

hihi

Hallo Sjors,

Ik denk dat je het beste een dagje trainen kan overslaan, zodat er ongewenste blessures op zullen treden.

Groet

• #4.289
Misplaatst? Snappurniksvan :scratch:

Ik heb weer eens wat gemist blijkbaar, zal wel met m'n autistische beperkingen te maken hebben.....

Ja, de spullen staan door elkaar/niet op hun plek. Omdat *iemand* er een rommeltje van heeft gemaakt en de boel nog moet opruimen.:D

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Hallo Sjors,

Ik denk dat je het beste een dagje trainen kan overslaan, zodat er ongewenste blessures op zullen treden.

Groet

Heb een rustdag hoor en de trainingen zijn niet zo high volume!

Wacht even. Salon tafels ? Eettafels?

waarom geen indische rijsttafels? of behangtafels?

U discriminate

niets beter dan op de keukentafel toch

• #4.294
RPB

Bench

5 x 20
5 x 22.5
3 x 30
5 x 35
5 x 40
5 x 45

CGBP

10 x 20
10 x 22.5
10 x 22.5

Dips

10
10
10
10

Extra werk:

Lat pull

10 x 35
10 x 40
10 x 45
10 x 45

Leg press

20 x 50 w
20 x 50 n

20 x 50 w
20 x 50 n

20 x 50 w
20 x 50 n

20 x 50 w
20 x 50 n

Box squat

4 x 20

Hammerhits ( 14kg )

4 x 15 L + R

Cable crunch

4 x 10 x 25

Side bends

4 x 10 x 14

was fijn :))

Goed je weer in actie te hebben gezien.

Met je telefoon :p

• #4.298
Thuis:

KTE + step ups + Proprioception + isometric hamstring / quads prone + band squat

Squat

3 x 10 airsquats ( box )

2 x 15 x bar
3 x 15 x 35

eindelijk een positie gevonden waar de knie geen pijn doet. Ik moet echt mezelf superaandachtig positioneren. Grrrr

RDL

4 x 15 x 45

Standing calf raise

4 x 20 x 60

Weighted crunch

4 x 20 x 5

Fijn dat je een methode hebt gevonden zonder pijn aan je knie! Het is wel even extra aandacht maar het zal het zeker waard zijn!

Nice train!

• #4.300
RPB

MP

5 x 25
5 x 25
5 x 25
3 x 30
3 x 35
10 x 25

Yoke pick up + hold ( lopen is nog niet de bedoeling )

140kg 30sec
140kg 30sec

170kg 30sec
170kg 30sec

Farmers

leeg (30kg per hand ) 2 x 15m
40kg 2 x 15m
50kg 2 x 15m
60kg 2 x 15m met turn
60kg 2 x 15m met turn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onbegrijpelijk dat het zo makkelijk ging. Lopen nog wat onwennig, maar totaal geen last!

Overhead squats

4 x 10 x 20

One legged legpress ( met geopereerde been )

4 x 20 x 30

Hammerhits

5 x 10

Rear delt raise ( plates )

4 10 x 5

One arm db press L+R

4 x 14kg
4 x 14kg

verder nog wat abs

Terug
Naar boven