IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

band resisted sprints is met een slee of wat?
gaat goed hier, met de motivatie en mentaliteit duidelijk ook niks mis![]()

)

Ziet er goed uit Sjors!
begint al weer lekker aan te sterken zo te zien. verstandig en rustig opbouwen is de key denk ik.
Welke oefeningen pak jij specifiek voor de knie?
Ik heb zelf aan beide maar voornamelijk de linkerknie erg veel last. dit komt met name door mijn werk bij defensie. Veel springen van hoge obstakels, altijd op de knien zitten gedurende patrouille's etc etc.. vroeg mij af of jij nog tips hebt om de knien enigszins te versterken?
Ik heb zelf enorm baat bij TKE's , ( op kleine verhoging ) vooral met bands. Bosu squats ( of met bal tussen je benen door ) resistance band knee extensions, step ups en grond rotaties ( met het beschadigde been )
).tnx. daar ga ik maar eens even mee aan de slag.Ik heb zelf enorm baat bij TKE's , ( op kleine verhoging ) vooral met bands. Bosu squats ( of met bal tussen je benen door ) resistance band knee extensions, step ups en grond rotaties ( met het beschadigde been )
Denk dat bulgarian split squats ook goed kunnen bijdragen aan het gezond houden en stabiliseren van de knie(misschien nog niet in jouw fase van herstel).