- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goeie tren voor het feit dat je geopereerd bent. Geen groepsfoto's oid?

Nice zo een ladies meet @RPB. Allemaal sterke dames denk?
Goede train! en an een goede train hoort een goede post workout!
Fijn dat het weer wat meewerkte!

Dat klinkt goed!!!Ik was wel onder de indruk van de vriendin van Hans die zo met 55kg aan farmers wegliep. Paar rondjes ook.
Vriendin van Sjakie ook een bikkel en mooie techniek op split jerks
Joke had al getraind maar heeft een taart techniek waar nog lang over gesproken gaat worden ( OH ME GOD zo lekker )
En Lidia is Lidia. Erg goed op logpress ( 50kg gaat met 2 vingers in de neus ), moeder en allround badass.
Ik word er wel blij van. Sowieso een fijne afwisseling met die harige, diepgevooisde schreeuwlelijken waar ik het normaal gesproken mee moet doen![]()

Yep, farmers is vooral je armen die het gewicht dragen. Met een yoke komt het direct op je wervels en knieen aan. Totaal andere belasting.
Hmm ik zou toch denken dat het voor je knieën toch niet uitmaakt of je het gewicht nou in je handen hebt of op je rug?
Maar ik ben geen hoog geleide
1 troost Sjors. Ik heb toxoplasmose en heb al 8 maanden buikpijn
![]()

Ze noemen het de kattenziekte. Heb ik weer. 1 of andere parasiet dwaalt rond in mijn lichaam.Damn, sucks 2 be youHoe kom je daar aan? ( en af? )