Fitness Seller

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Minimaal een uur? Vind ik nog best lang gezOoyien de oefeningen.

Ik moet best ver lopen in mijn gym en ik neem serieus de tijd voor goed liggen/zitten en voorkomen dat ik iets sloop.
Mijn schema is echt exact berekend op 1 uur training, dus blijkbaar doe ik niets raars.

Ik moet best ver lopen in mijn gym en ik neem serieus de tijd voor goed liggen/zitten en voorkomen dat ik iets sloop.
Mijn schema is echt exact berekend op 1 uur training, dus blijkbaar doe ik niets raars.

Zeg ook niet dat je wat raars doet? Alleen dat ik het persoonlijk een lange tijd vind voor een paar oefeningen.

Ik ben al wat ouder he, gaat alles iets trager!
Maar serieus, dat zal ongetwijfeld over een tijd veel sneller gaan, maar sommige oefeningen zitten nog niet in mijn systeem en moet ik altijd eerst even 'voordenken' voor ik het doe, of zelfs gewichtloos pakken zoals de bor, deadlift, rodl en nog een boel. Ik ben dan best even bezig om de beweging te vinden waarvan ik zeker weet dat ie 100% klopt.
Ik train alleen he, dus ik moet mezelf helemaal kunnen vertrouwen :rolleyes:

Beter goed dan dat je er later klachten van krijgt doordat je verkeerd hebt aangeleerd. En afleren is moeilijker.

Hihi begeleiding in gym vragen denk je vast nu ook wel eerst 10x overna.

Ik kan alles ineens zelf :o

Je kan soms ook beter iets vragen aan een kerel waaraan je ziet dat hij goed aan het trainen is.
Dat soort mannen geven ook eerder een goed gemeend advies en draaien er niet omheen.
Ik ben 50 en vraag af en toe nog steeds aan grote gasten waarom ze nou net een oefening iets anders doen qua houding of beweging en ik leer nog elke keer.
Dat die donkere meneer (ik hou het maar netjes) medisch onderlegd was zou kunnen kloppen als hij een opleiding voor Fitness coach heeft gevolgd. Dat wil niet altijd zeggen dat hij verstand van BB heeft.
Neem dus lekker je tijd (zoals je al doet) en doe het liever goed dan dat je maar aanklooit en niets anders bereikt dan een blessure.

Meestal haat ik de woensdag want dan heb ik pijn in zowel rug als borst en ben ik mieterig. Niet vandaag \O/
Een oude vertrouwde stack weer geprobeerd en ik weet meteen weer waarom ik er vroeger zo dol op was :rolleyes:

Work:
Buik/schouder/bips

Weighted crunch v/z/a
4 x 10 x 12kg

Weighted leg hip raise
4 x 10 x bw

Dumbbell side bend
2 x 10 x 16kg
2 x 10 x 20kg

Glute bridge
3 x 10 x 30kg

Double bench one legged hip thrust
3 x 10 x 30kg

Dumbbell lateral raise
3 x 10 x 6kg

Dumbbell upright row
3 x 10 x 7kg

en toen bedacht ik me dat als ik 14 kg netjes omhoog krijg, ik benieuwd ben of dat met barbell ook zo werkt :')
EZ bar geladen tot 15kg

Barbell upright row
1 x 10 x 15kg

Ik ben in elk geval elke dag minder bang voor mijn schouders. yay.

Daily core: cable wood chop 3 x 10 x 25
Daily cardio: 15 minuten hardlopen Hiit

cable wood chops... auw auw auw die kunnen een paar dagen pijn blijven doen :p

Meestal maar 1 dag moeite met ademhalen of lachen, valt mee!

Net als je dreigt op te geven en een triljoen borden pasta wil gaan wegwerken komt er goed nieuws: BF = 2% gedaald.
Start was 28%, nu 26%. Dat is over iets meer dan anderhalve maand.
Boobs zijn ook een cup geslonken maar dat mocht wel. Ik ga snel pics maken want het is ook wel te zien, bobbels zijn verhuisd van lelijke plekken naar leuke plekken en ik zie zelfs wat lijnen en deuken her en der ^_^

Geen training vandaag ivm mams, alles schuift een dag op. Godsamme wat ben ik blij, ik wilde bijna iemand zijn hersens inslaan met een blik sardines :o

Leuk! Daar draait het uiteindelijk allemaal om he.

Net genoeg progressie zien om het vol te houden.

Ik moet wel mijn wilskracht uit elke vezel persen hoor :o Ik droom over pasta's, lasagnes en cocktail-fonteinen.

Ik had nog een vraag over aftrek kleding op weegschaal. Ik weeg me altijd in de gym omdat die weegschaal goed is en altijd op dezelfde plek staat. Nu doe ik dat natuurlijk met kleding+schoenen aan, hoeveel mag ik ongeveer van het resultaat aftrekken om werkelijk gewicht te weten?

Mooi resultaat en zal vast weer extra motiveren! Lekker doorzetten!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 18:17 ----------

Ik moet wel mijn wilskracht uit elke vezel persen hoor :o Ik droom over pasta's, lasagnes en cocktail-fonteinen.

Ik had nog een vraag over aftrek kleding op weegschaal. Ik weeg me altijd in de gym omdat die weegschaal goed is en altijd op dezelfde plek staat. Nu doe ik dat natuurlijk met kleding+schoenen aan, hoeveel mag ik ongeveer van het resultaat aftrekken om werkelijk gewicht te weten?

Het 'werkelijke' gewicht zal je dan ook nog niet weten omdat het ook maar een schatting is. Dacht dat het iets van een KG misschien 1,5 zou zijn. Maar zeker weet ik het niet. Verschilt ook per kleding.
Zou gewoon zorgen dat je elke keer dezelfde kleding draagt wanneer je weegt en dan weet je ook of er vooruitgang in zit.

Geen idee, weeg je kleding s.
Maakt ook niet zoveel uit, als het maar steeds hetzelfde is.

Ja stom, kan het natuurlijk wegen. Valt mee, is 1200 gr bij elkaar. Dan weeg ik 66.
( ik hou van cijfers he! ^_^ )

Thuis wegen Hahaha in je Eva pak! Goed bezig mevrouwtje! En je kan beter over eten dromen dan het naar binnen werken toch?

Lekker hoor 2% daling!

Terug
Naar boven