XXL Nutrition

Sjorslog

Ja stom, kan het natuurlijk wegen. Valt mee, is 1200 gr bij elkaar. Dan weeg ik 66.
( ik hou van cijfers he! ^_^ )

haha zo herkenbaar..:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 19:21 ----------

Net als je dreigt op te geven en een triljoen borden pasta wil gaan wegwerken komt er goed nieuws: BF = 2% gedaald.
Start was 28%, nu 26%. Dat is over iets meer dan anderhalve maand.
Boobs zijn ook een cup geslonken maar dat mocht wel. Ik ga snel pics maken want het is ook wel te zien, bobbels zijn verhuisd van lelijke plekken naar leuke plekken en ik zie zelfs wat lijnen en deuken her en der ^_^

Geen training vandaag ivm mams, alles schuift een dag op. Godsamme wat ben ik blij, ik wilde bijna iemand zijn hersens inslaan met een blik sardines :o

:roflol:

2% daling! Goed zeg!! :D Zo zie je maar wat clean eten met je doet.. Ik droom ook over eten, maar dan over mijn zelf gemaakte pandan cakes :o
Ik ben erg benieuwd naar je pics!!

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd joh
Maar niet gelijk te veel vreten als je het gaat vieren

• Topic Starter Topic Starter
Lees even terug, druif!

Stimmt, er zit alweer 500 gram in.

22742526.jpg

Vraag!

Ik wil volgende wk dagelijks de pullups/chinups oefenen zodat ik er eindelijk meer dan 1 ga uitgooien.
Wat is beter/sneller? met bankje oefenen aan de bar of in de machine?

Aan de bar. Negatives of 1 reps kan je nu al. Dan lukt anderhalf, twee en drie ook binnen de kortste keren.

ik vind de assist mach erg fijn.
klein beetje assist en je red wel die 6-8 reps
dan uitbouwen, een setje zonder assist, volmaken met

Thnx dames. Het vreemde is alleen dat voor mij de assist machine voelt als een totaal andere oefening tov bankje :o

Met een bankje kan je even naar boven huppen zeg maar. Train je meer negatieve beweging.
Assisted hou je beter spanning op je lats en kan je de weerstand kiezen.

Wat is het beste?
Imo de assisted. Hierdoor train je gelijk op 6-10 reps ipv heel de tijd maar singles/doubles/triples te doen

Maar de overstap van assisted naar los is imo niet te doen. Inderdaad net een andere beweging.

Als het om je rug te trainen is dus assisted. Naar om losse pull-ups te leren, los doen!

Thnx :)

Maar de overstap van assisted naar los is imo niet te doen. Inderdaad net een andere beweging.

Als het om je rug te trainen is dus assisted. Naar om losse pull-ups te leren, los doen!

Idd!

En evt je latpulldowns ook extra aandacht geven + en -!

vergeet de DL,bor,tbar en dumbbell row niet;)

vergeet de DL,bor,tbar en dumbbell row niet;)

Dan ga je al weer veel tever IMO! nogmaals 9 van de 10 lady's die ik in dienst heb gezien hadden moeite met pullups! stoeltje en latpuls deden wonderen!

Zou het even aangeven bij je PT Sjors dat je even daar aan wilt werken maby dat hij wat kan schuiven met je workouts!

Terug
Naar boven