AndroidHealthClinic

Sjorslog

Mijn begeleider kwam met een lesje muscle-mind connection vanmorgen en er ging wel een lampje branden in de gym.

Die leg extension ging alsof ik een tweeling baarde, met veel OMFG en OH GOD PLEASE HELP ME's.
Ik moet nu eerst even bijkomen en dan vind ik het wrs ook awesome :P

Heerlijk he, dat muscle-mind connection;) Zo hoort dat ook! :P

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik ben om. Ik moest mezelf even mentaal over gewicht-gains heenzetten, want eerlijk gezegd ben ik daar gevoelig voor. Maar toen ik bij setje 3 was van de squats begreep ik het. Je hebt geen honderden kilo's nodig om bizar goed te trainen en ik was zowaar trots op de 35kg die ik nog omhoog kreeg :P

Jup.
Spiercontrole over de volledige bewegingsbaan.
Stretch and squeeze.

Gewichten boeit niet;)

Ego thuis laten;)

Ik begrijp nu je stretch 'n squeeze fetish idd ;) Nu een paar uur later voel ik de ontlading een beetje en ik heb eigenlijk pas vandaag voor het eerst een effectieve training gehad. Zo heb ik mijn benen en billen nog nooit gevoeld.
_O_

je kan heus ook mind muscle connectie hebben met zwaardere gewichten hoor. Mack gebruikt het gewoon als
smoes om niet zwaar te moeten trainen :trollface:

je kan heus ook mind muscle connectie hebben met zwaardere gewichten hoor. Mack gebruikt het gewoon als

Inderdaad;) Altijd belangrijk bewust te blijven van de beweging en spieren. Niet zomaar wat doen.

lol

Het was meer dat ik aan het opbouwen was in gewicht ( en me daar op aan het focussen was ), tot mij is medegedeeld dat ik me eerst maar eens moest concentreren op de beweging. Nice ' n slow :eyebrow:

En je weet wat ze zeggen Robke, it's not the size of the ship, but the motion of the ocean :rolleyes:

not sure is srs,.. maar ik iig wel :D

Dat eerste ben ik het compleet mee eens,... Een mm connectie is zeer goed mogelijk bij zware gewichten. niet té zwaar,.. maar je moet imo daarin het "randje" opzoeken.
Immers, persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat de mm connectie er moet zijn voor het correct uitvoeren vd oefening,.. maar dat een "low reprange/high weight" training tov een "high reprange/low weight" nog steeds voor de beste groei zorgt.

Inderdaad;) Altijd belangrijk bewust te blijven van de beweging en spieren. Niet zomaar wat doen.
Jij kan bevestigen dat Mack dit als smoes gebruikt?

Heel fraai ..

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 18:26 ----------

not sure is srs,.. maar ik iig wel :D

Immers, persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat de mm connectie er moet zijn voor het correct uitvoeren vd oefening,.. maar dat een "low reprange/high weight" training tov een "high reprange/low weight" nog steeds voor de beste groei zorgt.

Dat staat los van mmc he. Het is niet de bedoeling dat ik ineens reprange ga veranderen.

lol

Het was meer dat ik aan het opbouwen was in gewicht ( en me daar op aan het focussen was ), tot mij is medegedeeld dat ik me eerst maar eens moest concentreren op de beweging. Nice ' n slow :eyebrow:

En je weet wat ze zeggen Robke, it's not the size of the ship, but the motion of the ocean :rolleyes:

Dat is het aller belangrijkste. Een goede techniek en goede focus daarop. Daarna lekker gaan opbouwen. Als je bewegingen verkeerd doet en dan nog eens weer terug moet lijkt me dat een teleurstelling. Tenminste zou dat voor mij wel zijn.

lol

Dat zei je begeleider zeker bij het squatten.

Heel fraai ..

Dat staat los van mmc he. Het is niet de bedoeling dat ik ineens reprange ga veranderen.

Als smoes voor? Ik was niet mack aan het quoten;)
Maar nee, hij traint zwaar en netjes...:cool:

Dat zei je begeleider zeker bij het squatten.

Hij is er nooit bij!

Ik weet zeker dat ik nog betere adviezen zou krijgen als dat wel zo was :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 18:34 ----------

Dat is het aller belangrijkste. Een goede techniek en goede focus daarop. Daarna lekker gaan opbouwen. Als je bewegingen verkeerd doet en dan nog eens weer terug moet lijkt me dat een teleurstelling. Tenminste zou dat voor mij wel zijn.

Techniek is het probleem niet bij mij, wel de rust. Maar met de data die ik gehad heb kan ik eindeloos oefenen daarop. Ik voelde vandaag wel het verschil, veel meer impact op de spieren en zeker zwaarder.
Gelukkig niet al teveel hoeven inleveren op gewicht, want dan was mijn ego gekneusd geweest.

:P

Heel fraai ..

Goed :D
Heeeeel veel mensen doen dat nl wel ;)
Ook niet teveel gewicht inleveren he,.. laatste set,.. laatse rep mag nog steeds een fail zijn,... graag zelfs.

Als smoes voor? Ik was niet mack aan het quoten;)
Maar nee, hij traint zwaar en netjes...:cool:

Nee, je quote Rob en die zei dat Mack dat als smoes gebruikt, waarop jij begint met : ' inderdaad '

Get it??

HAHA

GET IT ?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 18:36 ----------

Goed :D
Heeeeel veel mensen doen dat nl wel ;)

Oh good lord nooo, ik wil een respectabele boobybuilder worden en dat gaat niet met aerobics natuurlijk.

I GET IT. :P Maar nee, dat was niet wat ik bedoelde met de quote;)

Lol, die gast gaat dood :D
Maar hij traint wel echt nasty hoor, zo doen hopelijk niet veel mensen hun ding in de gym.

Top filmpje, thnx guys.

Precies dat filmpje.
Post ik vaker.
Sinds ik zo ben gaan trainen zo'n verbetering.
Kan het iedereen aanraden.

Ik heb met 80 kg gecurld.
Nu max 60 en zoveel meer gevoel in de biceps.

Stretch and squeeze haha.

Filmpje is zeker TOP !!!
Zie je maar dat wanneer je het écht correct doet het max gewicht ineens een stuk lager ligt :D :D

x-aantal weken geleden nog met squaten,.. kom een "pipotje" even naast squatrek staan,... met de opmerking "had wel verwacht dat jij meer zou squatten" :mad: grrrr ,.. pipo gevraagd wat zn max was ,..150kg,.. oke 120 had ik eraan hangen, dus dat zou een makkie zijn,.. hij staan,.. zakt ie gvd nog niet eens óf net aan tot horizontaal :eek: :roflol":,.... juist ja lol, nu met je kont zo diep mogelijk naar je hielen pipo ,.. :p :p

Terug
Naar boven