MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Het zal mijn Roemeens bloed van vaders zijde wel zijn ^_^
Mijn handen liggen wel open hoor inmiddels, dus ik hoop dat die straps snel komen.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 20:05 ----------

is dat slim... ik dacht dat je dan juist een beetje losjes moest gaan bewegen... lopen, uitschudden

Ik doe het uit reflex ( feelssogood.gif ), trek mijn knie tegen mijn borst en laat ze bungelen :o
Beter beetje schudden denk je?

Absoluut; tussen de sets door zit ik altijd met mijn benen tegen mijn borst aangetrokken om de brand te laten wegtrekken :o
Dus jij traint met een trui omdat je je anders te bekeken voelt, maar je doet dan wel zoiets??

foto in spoiler omdat ie groot is
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huh? Nee joh, ik trek mijn knie naar mijn borst ( ik zit in een legpress machine he! )

Inmiddels is de trui uit trouwens; t**ten zijn toch gekrompen.

Absoluut; tussen de sets door zit ik altijd met mijn benen tegen mijn borst aangetrokken om de brand te laten wegtrekken :o

Op een apparaat krijg ik altijd kramp in mn tenen. That sucks echt. Op je tenen staan is aan ook geen pretje na wat setjes kuiten:eek:

Ieder zo zijn manier. Als het maar over gaat toch :)

yup... tussen de setjes door uit die legpress kruipen en rondlopen

Thnx, gaan we doen volgende week.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 20:23 ----------

Op een apparaat krijg ik altijd kramp in mn tenen. That sucks echt. Op je tenen staan is aan ook geen pretje na wat setjes kuiten:eek:

Ieder zo zijn manier. Als het maar over gaat toch :)

Heb ik gelukkig niet; de raise is identiek aan de relevé in ballet. Ik ben gewend op die manier kracht te moeten zetten.
Kuiten vind ik dan ook altijd fantastisch om te doen ( omdat het makkelijk gaat :o )

Weet niet hoe dit apparaat heet, maar gelukkig bij de rest geen last. Alleen is die ene wel een fijne ervoor. Hihi.

Standing calf machine? Dat is wel de beste ( vind ik ) helaas in Utrecht zo'n beetje uit alle sportscholen verbannen en God weet waarom. Seated press idem, maar gelukkig kan je alles in de legpress doen.

Standing calf machine? Dat is wel de beste ( vind ik ) helaas in Utrecht zo'n beetje uit alle sportscholen verbannen en God weet waarom. Seated press idem, maar gelukkig kan je alles in de legpress doen.

doe standing in de smith, step eronder en gaan. En hebben 2 seated calf machines.

Tibialis niet vergeten bij kuit training :p

doe standing in de smith, step eronder en gaan. En hebben 2 seated calf machines.

Doe ik idd ook weleens, reversed en raise. Is best ok. Merk voor mezelf dat de burn beter gaat in de legpress.
Moet ook belachelijk laden in smith om wat te voelen; heel gek.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 21:12 ----------

Tibialis niet vergeten bij kuit training :p

Ik heb een goede bult op mijn scheen zoals je kon zien op eerdere onderpoot foto's. Mijn tibialis is in perfect shape:rolleyes:

Doe je snel of langzaam in smith?

Ik ga op legpress ook eens testen.

Doe je snel of langzaam in smith?

Ik ga op legpress ook eens testen.

Langzaam en snel, beetje afhankelijk van de set.
Desondanks bleek voor mij legpress toch beter te werken. Ik kan zowel press als raise doen en de boel goed in de gaten houden. Denk dat ik Smith alleen nog in zet als ik even verandering nodig heb.

Verschilt erg per persoon oefening voor kuiten. Ene heeft ook meer baat bij snel en licht, ander langzamer zwaar. Sommigen hebben van zichzelf monster kuiten.

Oh die mensen haat ik.

Me 2. En zie ze er nooit wat voor doen. Not fair:mad::(

Zijn meestal ook vet kuiten;)

Ik heb geen vetkuiten, maar verder gebeurt er eigenlijk ook weinig :o

166jjhu.jpg

Ik denk dat ik die 13% helling dagelijks ga doen :rolleyes:

Terug
Naar boven