Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch gezellige wat sfeerlichtjesDie gym van mij is net een gay-bar. Overal van die rot-lichten![]()

Het zal mijn Roemeens bloed van vaders zijde wel zijn
Zat van de week al te denken wel oost-europees bloed je bedoelde. Ik gokte al Roemeens. Wel eens naartoe geweest op vakantie oid?

Roemenie....die grenst een stukje aan mijn land van herkomst![]()
Tuurlijk, heerlijk land voor vakanties. Bergen, strand en leuke mensen. Alle skimmers zitten hier dus hartstikke veilig
Roemenie is een van mijn favoriete landen. 3x geweest oa Cluj, Sibiu Brasov Constanta Iasi....de hoogste berg opgeweest Donau delta....Wie weet dit jaar weer 
Ik heb een klein restje familie in Cluj.
Im from Chernobyl 
Oh ja stom, ik vergeet Oekraine altijd omdat het aan het moldavische gedeelte grenst en dat stuk vergeten de binnenlanders nog weleens.
Wel veel mooie meisjes in die regionen![]()

Via Iasi naar Odessa met de bus door Moldavië met overstappen in Chisinau, een van mijn meest avontuurlijke busreis ooit. Wat een land dat Moldavie, Roemenië is een goed georganiseerd land daarmee vergeleken. Maar dit is je trainingslog ik zal niet de hele tijd OT doorgaan
Mooie meisjes in die regionen +1!
Hoi Sjors,
Leuke log heb je.
Wilde nog even zeggen dat de panache voorgevormde sportBH echt fantastisch is! Heb hem inmiddels in bezit en borsten zitten zo stevig erin, helemaal perfect met intensieve sport (ze doorstaan elke springtest). Dus een aanrader.

Moldavie is idd niet te vergelijken met Roemenie. Ze praten ook anders ( ik kan ze niet verstaan ); doen anders. Gewoon echt ander volk.
Want wij begrijpen elkaar prima
Alleen jullie praten raar