XXL Nutrition

Sjorslog

Je benen zijn wel redelijk groen Hulk :D

• Topic Starter Topic Starter
Die gym van mij is net een gay-bar. Overal van die rot-lichten :(

Gay bar?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Roemenie....die grenst een stukje aan mijn land van herkomst :P

Zat van de week al te denken wel oost-europees bloed je bedoelde. Ik gokte al Roemeens. Wel eens naartoe geweest op vakantie oid?

Tuurlijk, heerlijk land voor vakanties. Bergen, strand en leuke mensen. Alle skimmers zitten hier dus hartstikke veilig:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 09:00 ----------

Roemenie....die grenst een stukje aan mijn land van herkomst :P

Hongarije?
Dat is mijn moeders kant ^_^

Tuurlijk, heerlijk land voor vakanties. Bergen, strand en leuke mensen. Alle skimmers zitten hier dus hartstikke veilig:rolleyes:

Idd de eerste keer was ik echt bang voor pinnen maar alle Roemenen zeggen ook altijd dat ze in eigen land geen skimmers hebben zowat :rolleyes: Roemenie is een van mijn favoriete landen. 3x geweest oa Cluj, Sibiu Brasov Constanta Iasi....de hoogste berg opgeweest Donau delta....Wie weet dit jaar weer :)

Leuk! dan heb je al aardig wat hotspots gehad :) Ik heb een klein restje familie in Cluj.
Ik ben zelf al 10 jr niet meer geweest, maar dat is meer omdat we nauwelijks familie hebben daar (zitten in de states) en omdat mijn vader er zelf niets meer mee heeft. Ik ben hier geboren dus we zijn nogal verkaasd geloof ik.
Ik mis het wel hoor!

Oh ja stom, ik vergeet Oekraine altijd omdat het aan het moldavische gedeelte grenst en dat stuk vergeten de binnenlanders nog weleens.
Wel veel mooie meisjes in die regionen :rolleyes:

So u like girls?
Me 2 :eyebrow:

Oh ja stom, ik vergeet Oekraine altijd omdat het aan het moldavische gedeelte grenst en dat stuk vergeten de binnenlanders nog weleens.
Wel veel mooie meisjes in die regionen :rolleyes:

Via Iasi naar Odessa met de bus door Moldavië met overstappen in Chisinau, een van mijn meest avontuurlijke busreis ooit. Wat een land dat Moldavie, Roemenië is een goed georganiseerd land daarmee vergeleken. Maar dit is je trainingslog ik zal niet de hele tijd OT doorgaan ;)

Mooie meisjes in die regionen +1!

Laatst bewerkt:
Hoi Sjors,
Leuke log heb je.

Wilde nog even zeggen dat de panache voorgevormde sportBH echt fantastisch is! Heb hem inmiddels in bezit en borsten zitten zo stevig erin, helemaal perfect met intensieve sport (ze doorstaan elke springtest ;)). Dus een aanrader.

Via Iasi naar Odessa met de bus door Moldavië met overstappen in Chisinau, een van mijn meest avontuurlijke busreis ooit. Wat een land dat Moldavie, Roemenië is een goed georganiseerd land daarmee vergeleken. Maar dit is je trainingslog ik zal niet de hele tijd OT doorgaan ;)

Mooie meisjes in die regionen +1!

Moldavie is idd niet te vergelijken met Roemenie. Ze praten ook anders ( ik kan ze niet verstaan ); doen anders. Gewoon echt ander volk.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 14:04 ----------

Hoi Sjors,
Leuke log heb je.

Wilde nog even zeggen dat de panache voorgevormde sportBH echt fantastisch is! Heb hem inmiddels in bezit en borsten zitten zo stevig erin, helemaal perfect met intensieve sport (ze doorstaan elke springtest ;)). Dus een aanrader.

Die staat idd op mijn pas-lijst. Ik ga dat deze week even doen. Thnx! :)
Ik moet idd zo'n anti-bounce effect.

PS ik heb zelf 70E en heb 65F genomen, had ergens gelezen dat je dat het beste kon doen bij dat merk. En het paste idd perfect.

Ik moet mijn maat opnieuw nemen, want ik zat op 70-F, maar daar is inmiddels al behoorlijk wat van verdwenen. Ik denk minimaal 1, zelfs 2 cupmaten en de omtrek klopt denk ik ook niet meer. Je neemt dus een maat groter dan je werkelijke maat?

Moldavie is idd niet te vergelijken met Roemenie. Ze praten ook anders ( ik kan ze niet verstaan ); doen anders. Gewoon echt ander volk.

Ho ho HOLD up!!! Roemenen zijn anders en hun taal is anders dan de rest van oostblok! ;) Want wij begrijpen elkaar prima :P Alleen jullie praten raar :cool:

Touche; ze zitten daar als latijnen ook wel een beetje raar ja.

Ik zat ook op 70F en nu dus 70E, dit is inderdaad een groot verschil (ik dacht eerst ook 2 cupmaten maar was er maar 1). Ik heb 71cm onder en 90cm op borsten, ze zeggen dat je 1 maat onder je onderwijdte moet zitten dus als je 70 hebt moet je 65 nemen, dan wordt automatisch de cup 1 maat groter. Dus 70D wordt 65E, 70E wordt 65F etc.

Terug
Naar boven