MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Hoe bedoel je?
Hij geeft me gewoon een zetje als ik vast kom te zitten.
Ik ga altijd vol, maar wat niet kan dat kan niet. Ik moet uberhaupt aan de beweging wennen. Chins krijg ik er ook pas 1 uit hoor :o ( zonder hulp )

Hoe bedoel je?
Hij geeft me gewoon een zetje als ik vast kom te zitten.
Ik ga altijd vol, maar wat niet kan dat kan niet. Ik moet uberhaupt aan de beweging wennen. Chins krijg ik er ook pas 1 uit hoor :o ( zonder hulp )

Helder... dus pas bij locking krijg jij een pushje...en 1 is al beter dan geen toch? eind van het jaar doe jij er echt wel 15!

• #1.104
Daar gaan we wel vanuit!

hmm, ben niet zo voorstander van dropsets en veel reps.
Ook al brand het en voelt het allemaal lekker, je traint echt alleen je kracht uithoudingsvermogen hier mee. Je verbrand niks meer (als je het om verbranding zou doen) en je spiergroei wordt er alleen maar minder van omdat je weinig units aanspreekt bij zoveel reps.
Kortom, voor je gevoel heel fijn trainen. Voor effectiviteit, mwah.

Om een spiergroep af te sluiten met een high rep of dropset is dan weer wel goed. Maar enkel als allerlaatst.

• #1.107
hmm, ben niet zo voorstander van dropsets en veel reps.
Ook al brand het en voelt het allemaal lekker, je traint echt alleen je kracht uithoudingsvermogen hier mee. Je verbrand niks meer (als je het om verbranding zou doen) en je spiergroei wordt er alleen maar minder van omdat je weinig units aanspreekt bij zoveel reps.
Kortom, voor je gevoel heel fijn trainen. Voor effectiviteit, mwah.

Om een spiergroep af te sluiten met een high rep of dropset is dan weer wel goed. Maar enkel als allerlaatst.

Mijn documentatie zegt dat het een goed idee is, juist in het kader van hypertrofie.
Ik vind het een hele prettige variatie in mijn routine.

• #1.109
Ik heb het nog niet gedaan sinds ik ben begonnen! Eerste keer.
Doe het een weekje ( elke spiergroep een keertje) en ga dan weer terug naar mijn oude routine.
Zit deze week ook op ander reprange ( 15-12-10 ), is vanaf volgende week gewoon weer 3 x 8

Ik ben 1 grote muscle confuser, bruiser & cruiser

snoop.gif

Ik heb het nog niet gedaan sinds ik ben begonnen! Eerste keer.
Doe het een weekje ( elke spiergroep een keertje) en ga dan weer terug naar mijn oude routine.
Zit deze week ook op ander reprange ( 15-12-10 ), is vanaf volgende week gewoon weer 3 x 8

Ik ben 1 grote muscle confuser, bruiser & cruiser

snoop.gif

foh shizzle my drizzle

• #1.111
Work:

Db Incline bench press

1 x 15 x 8kg
1 x 12 x 9kg
1 x 10 x 9kg
DS 14 x 4kg

Db Flyes

1 x 15 x 8kg
1 x 12 x 8kg
1 x 10 x 9kg
DS 16 x 4kg

Bench press

1 x 15 x 20kg
1 x 12 x 25kg
1 x 10 x 30kg
DS 12 x 15kg < :o

Shoulder press (zonder rugsteun)

1 x 15 x 6kg
1 x 12 x 7kg
1 x 8 x 7kg
DS 19 x 3kg

Daily core :

Side plank 4 x 4 x l/r x 45sc

Daily cardio:

20 min 13%helling @ 6 km/u mets 10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

binnenkort double of triple dropsets? :D

• #1.113
Volgende maand wellicht, lijkt me leuk!
Al bevalt deze echt enorm, ik moet zo om mezelf lachen als ik een moeilijk gezicht trek met die 4kg db's in mijn handen _O-

Volgende maand wellicht, lijkt me leuk!
Al bevalt deze echt enorm, ik moet zo om mezelf lachen als ik een moeilijk gezicht trek met die 4kg db's in mijn handen _O-

:D

Met de 10% regel dan wel droppen in gewicht ;) Nu drop je wat teveel kg's ineens :)

• #1.115
Nee hoor; dat is de bedoeling van de 50% methode.

Ik vind descending/ascending drops-sets stom. Die ga ik sowieso niet doen.

Heb je die documentatie ergens zodat ik deze ook kan inlezen? Ik maak me namelijk ernstig zorgen omtrent jou functioneren via dit schema. Wellicht kun je mij de mond snoeren aan de hand van een link.

maar als je al tot spierfalen gaat kan je ook neit met 10% droppen want die krijg je dan mayb net 1 rep;)

• #1.120
Heb je die documentatie ergens zodat ik deze ook kan inlezen? Ik maak me namelijk ernstig zorgen omtrent jou functioneren via dit schema. Wellicht kun je mij de mond snoeren aan de hand van een link.

Je kunt zelf zoeken op 50% dropset ( 6-20 )
Ik combineer dat met een andere reprange dan gebruikelijk ( 3 x 8 ) voor een weekje. De reprange is geloof ik een coleman filosofie.

Ik veeg mijn reet met standaarden hoor, dus je moet bij mij niet aankomen met wat veilig/gewoon/gewenst is. Ik probeer lekker wat. Er is niets om je zorgen om te maken. Promise :*

Terug
Naar boven