- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer zo een rare hersenkronkel van haar
Ik zie mezelf al fly's doen met 50kg gewoon omdat mijn DB press ook zo hoog is![]()

Ik zie mezelf al fly's doen met 50kg gewoon omdat mijn DB press ook zo hoog is![]()
zou wel monsterlijk zijn. Haha
Meeste mensen doen ook halve flyes/presses
Echt goed uitgevoerde flyes kunnen geeneens met veel gewicht.
Ja als je Ronnie Coleman heet![]()

lol
Maar serieus, het is een cijfertik van mij. Never mind.
Ik wil gewoon dat ze synchroon lopen en als dat dan niet lukt dan ga ik stampvoeten als een kleuter.
Of zijn jullie wel normaal?

Mijn trainingstemplate in excel staat bol van de cohesies tussen constanten, gemiddelden en percentages.
Een toonbeeld van de universele ultieme balans tussen de essentiele trainingsfactoren........
Wat niemand verder ziet, behalve ikzelf dan ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Is niet erg, des te eerder is het zomer.Ik kwam er pas dit weekend achter dat ik 2 bladzijden had overgeslagen, maar toen kon ik al niet meer terug natuurlijk.

Haha,![]()
Zo professioneel ben ik dan weer niet. Ik gebruik een pen en agenda. En heel soms happy of sad faces om de tendens te duiden.

Als ik iets niet doe, dan zijn dat halve presses of flyes. Ik wil ze best laten filmen hoor![]()

Haha,![]()
Zo professioneel ben ik dan weer niet. Ik gebruik een pen en agenda. En heel soms happy of sad faces om de tendens te duiden.
![]()
---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 15:57 ----------
En ja, ik ben alvast bij 1 april. Ik werk graag vooruit![]()
Ik zou het niet eens zozeer professioneel willen noemen. Het is eerder een vorm van perfectionisme.
Zaken MOETEN allemaal op de een of andere manier passen en/of kloppen.
Grotendeels is dit (gelukkig) gebaseerd op feiten en logica, maar sommige kleine dingetjes heb ik zo gestructureerd omdat ik dat prettig vind, terwijl dat strict genomen niets uitmaakt voor de effectiviteit van het geheel. (all for peace of mind)
Ik zie het maar als een uiting van creativiteit.![]()