AndroidHealthClinic

Sjorslog

Dan heb je gewoon zwakke inclined presses :p

Weer zo een rare hersenkronkel van haar :p

Ik zie mezelf al fly's doen met 50kg gewoon omdat mijn DB press ook zo hoog is :roflol:

Meeste mensen doen ook halve flyes/presses;)

Echt goed uitgevoerde flyes kunnen geeneens met veel gewicht.
Ja als je Ronnie Coleman heet:D

snap ik ook niet... anders misschien minder pressen :hahaha:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.225
Dan heb je gewoon zwakke inclined presses :p

lol

Maar serieus, het is een cijfertik van mij. Never mind.
Ik wil gewoon dat ze synchroon lopen en als dat dan niet lukt dan ga ik stampvoeten als een kleuter.
Of zijn jullie wel normaal? :p

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 15:35 ----------

Meeste mensen doen ook halve flyes/presses;)

Echt goed uitgevoerde flyes kunnen geeneens met veel gewicht.
Ja als je Ronnie Coleman heet:D

HO!

Als ik iets niet doe, dan zijn dat halve presses of flyes. Ik wil ze best laten filmen hoor:rolleyes:

Ben al lang gestopt met druk maken om de kilo's ;)

Dan stamp je straks heel wat af. :P

nee hoor ik ben ook niet normaal
ik wil graag evenveel kunnen pressen als ik kan squatten.... wil maar niet lukken
Kan ik me zo aan irriteren ;)

lol

Maar serieus, het is een cijfertik van mij. Never mind.
Ik wil gewoon dat ze synchroon lopen en als dat dan niet lukt dan ga ik stampvoeten als een kleuter.
Of zijn jullie wel normaal? :p

Mijn trainingstemplate in excel staat bol van de cohesies tussen constanten, gemiddelden en percentages.
Een toonbeeld van de universele ultieme balans tussen de essentiele trainingsfactoren........

Wat niemand verder ziet, behalve ikzelf dan .... :( :duh: :spaz: :lifter: :cheer:

• #1.230
Mijn trainingstemplate in excel staat bol van de cohesies tussen constanten, gemiddelden en percentages.
Een toonbeeld van de universele ultieme balans tussen de essentiele trainingsfactoren........

Wat niemand verder ziet, behalve ikzelf dan .... :( :duh: :spaz: :lifter: :cheer:

Haha, :heart:

Zo professioneel ben ik dan weer niet. Ik gebruik een pen en agenda. En heel soms happy of sad faces om de tendens te duiden.

qpkjrt.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 15:57 ----------

En ja, ik ben alvast bij 1 april. Ik werk graag vooruit :o

April..?

• #1.232
Ik kwam er pas dit weekend achter dat ik 2 bladzijden had overgeslagen, maar toen kon ik al niet meer terug natuurlijk.

Zo professioneel ben ik dan weer niet. Ik gebruik een pen en agenda. En heel soms happy of sad faces om de tendens te duiden.

Ik zou het niet eens zozeer professioneel willen noemen. Het is eerder een vorm van perfectionisme.
Zaken MOETEN allemaal op de een of andere manier passen en/of kloppen.

Grotendeels is dit (gelukkig) gebaseerd op feiten en logica, maar sommige kleine dingetjes heb ik zo gestructureerd omdat ik dat prettig vind, terwijl dat strict genomen niets uitmaakt voor de effectiviteit van het geheel. (all for peace of mind)

Ik zie het maar als een uiting van creativiteit. :D

Weer zo een rare hersenkronkel van haar :p

Ik zie mezelf al fly's doen met 50kg gewoon omdat mijn DB press ook zo hoog is :roflol:

Hahah dan heb ik ook nog wel even te gaan..

Db press 40kg --> db fly's 20 kg. :rolleyes:

@ Sjors: Niet belangrijk dus dat het gelijk loopt. :)

qpkjrt.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 15:57 ----------

En ja, ik ben alvast bij 1 april. Ik werk graag vooruit :o

lol je houdt srs in je agenda alles bij

2dcanno.gif

Laatst bewerkt:
  • #1.240
Dat is voor het trainen; ik heb ook nog sheets ( voeding ) die weer gekoppeld zijn aan allerhande meetdata ( gewicht, centimeters, vocht, etc )
Als ik wat verder ben ga ik deze data nog integreren met de gegevens uit mijn agenda. Eerst een mooie opzet maken.

Sommige mensen hebben weer andere hobbies ^_^

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 18:48 ----------

Ik zou het niet eens zozeer professioneel willen noemen. Het is eerder een vorm van perfectionisme.
Zaken MOETEN allemaal op de een of andere manier passen en/of kloppen.

Grotendeels is dit (gelukkig) gebaseerd op feiten en logica, maar sommige kleine dingetjes heb ik zo gestructureerd omdat ik dat prettig vind, terwijl dat strict genomen niets uitmaakt voor de effectiviteit van het geheel. (all for peace of mind)

Ik zie het maar als een uiting van creativiteit. :D

lol :rolleyes:
Orndung muss sein, mijn waarde.

Terug
Naar boven