XXL Nutrition

Sjorslog

Ik staar me blind op het feit dat je 45 minuten aan een buiktraining of een uur aan een armentraining kan besteden en ook een uur aan benen.

Natuurlijk ga je graag naar de gym voor een armen training. Dat is een training die ik ook graag doe, als ik geen zin heb om te trainen :p

Verder snap ik niet waarom je niet in kan gaan op de details van je schema omdat je een PT hebt. Ga je het podium op? Wat zijn je ambities? Anders vind ik een PT nogal weg gegooid geld.

Kwaliteit schmaliteit :p Benen hebben meer aandacht nodig dan armen of schouders. Daar kan je niet omheen. Dus ik zal als ik jou was maar eens je geld gaan terug vragen bij die PT :p

Naja ik heb niet alles gelezen. Nu de 1e 4 pagina's. Waarin AbFab al direct terecht opmerkt dat 3 dagen achter elkaar schouders trainen te veel van het goede is. Wat ik net ook al zei. Je wordt begeleid dus het zal dan wel goed zijn (beetje raar maar ok). 2 pagina's verder: schouder blessure. Aan de pijnstillers en door trainen.

Hoe veel mensen hebben wel geen last van hun schouders? Je schouders hebben over het algemeen al genoeg te verduren met benchpress en schouder press etc. Daar bovenop nog isolatie oefeningen voor schouders en dat 3 dagen achter elkaar is imo vragen om problemen.

Nou ben ik geen begeleider en kan ik het niet wetenschappelijk onderbouwen. Maar het is en hoeft ook allemaal geen rocket science te zijn imo. Met borst en rug krijgen je schouders en armen al veel werk. Daar nog veel tijd in steken met isolatie oefeningen vind ik persoonlijk wat overbodig. En daar tegenover staat dat je al die tijd ook kan steken in je lower body.

Maar genoeg van mijn gezever. Succes met je log. Aan je motivatie zal het niet liggen want dat zit overduidelijk goed. Maar begeleiders hebben ook niet alle wijsheid in pacht.

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 20:14 ----------

Ik heb nooit gewonnen. 1 keer 5e of 6e geworden en in 2010 4e. Berry ken ik niet. Denk dat je me met iemand anders verward ;)

Nee, weet zeker dat jij dat bent?

nvm is dus Rob S, lijkt erop dat hij namechange heeft gedaan

gvd al die rob's, er is ook al een Rob P die veel post

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
Ik staar me blind op het feit dat je 45 minuten aan een buiktraining of een uur aan een armentraining kan besteden en ook een uur aan benen.

Natuurlijk ga je graag naar de gym voor een armen training. Dat is een training die ik ook graag doe, als ik geen zin heb om te trainen :p

Verder snap ik niet waarom je niet in kan gaan op de details van je schema omdat je een PT hebt. Ga je het podium op? Wat zijn je ambities? Anders vind ik een PT nogal weg gegooid geld.

Kwaliteit schmaliteit :p Benen hebben meer aandacht nodig dan armen of schouders. Daar kan je niet omheen. Dus ik zal als ik jou was maar eens je geld gaan terug vragen bij die PT :p

Begeleiding is van hier ;)

Ik ga er vanuit dat je het goed bedoelt, maar ik begrijp niet wat je wil zeggen. Je fikt een prima schema af omdat jij 'denkt' dat het niet klopt. Zonder ook maar iets van dat 'denken' te onderbouwen.

Het verbaast mij dat je op basis van een globale beschrijving van spiergroepen meent te kunnen inschatten dat mijn schema waardeloos is.
Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen, Rob?

Begeleiding is van hier ;)

Ik ga er vanuit dat je het goed bedoelt, maar ik begrijp niet wat je wil zeggen. Je fikt een prima schema af omdat jij 'denkt' dat het niet klopt. Zonder ook maar iets van dat 'denken' te onderbouwen.

Het verbaast mij dat je op basis van een globale beschrijving van spiergroepen meent te kunnen inschatten dat mijn schema waardeloos is.
Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen, Rob?

Ik fik het niet af Sjors. En ik bedoel het zeker goed.

Ik zeg niet dat het waardeloos is. Ik snap alleen nooit zo goed dat nog zo veel mensen op DBB vast houden aan een split schema. Ik vind het raar dat als je 5x per week naar de gym gaat je dan slechts 1x per week je benen traint.

Ik snap niet zo goed waarom je borst traint, daarbij voorkant schouders en dan 2 dagen later weer je zijkant schouders. Waarom je naar de gym gaat om biceps triceps te trainen, terwijl je die ook al flink aanpakt bij je rug en borst training. Waarom je slechts 1 maal per week je benen gaat trainen.

Verder heb ik, nogmaals, respect voor je doorzettingsvermogen en 'dedication'. Ik vind het alleen raar om te zien hoe je zo veel je schouders kan trainen. Je een schouder blessure oploopt die je imo met dit schema toch wel aan kan zien komen. En vervolgens pijnstillers gaat nemen en door gaat knallen.

Wat ik me dus afvraag is wat nou precies je doelen zijn. Wat wil je bereiken? Misschien heb ik er helemaal overheen gelezen en ben ik dus te snel.

• #1.405
In dit log staan alle antwoorden op jouw vragen. Ik zou op pagina 1 beginnen. Veel leesplezier ^_^

Ja ik heb het wat door zitten lezen. Je doel is een mean lean fatburning machine.

Wat ik lees is dat je een schouder blessure hebt en daarvoor ibuprofen neemt. Dat lees ik toch goed?

Voordat ik je log las gaf ik al aan dat dit schema vragen is om schouder problemen. Meerdere mensen hebben dat aangegeven. En die problemen heb je. Dan kan je ibuprofen slikken. Of je kan je afvragen waarom je last van je schouder hebt.

Verder vind ik het nogal raar dat je PT je ibuprofen laat slikken en zegt dat je tegen de pijngrens moet trainen. Die lijkt me nogal vaag aangezien je pijnstillers slikt.

sjors doe je eigenlijk mobility training voor je schouder?

• #1.408
Ja ik heb het wat door zitten lezen. Je doel is een mean lean fatburning machine.

Wat ik lees is dat je een schouder blessure hebt en daarvoor ibuprofen neemt. Dat lees ik toch goed?

Voordat ik je log las gaf ik al aan dat dit schema vragen is om schouder problemen. Meerdere mensen hebben dat aangegeven. En die problemen heb je. Dan kan je ibuprofen slikken. Of je kan je afvragen waarom je last van je schouder hebt.

Verder vind ik het nogal raar dat je PT je ibuprofen laat slikken en zegt dat je tegen de pijngrens moet trainen. Die lijkt me nogal vaag aangezien je pijnstillers slikt.

Dat lezen gaat je niet zo goed af he? Misschien een idee dat je alles leest, zodat je niet om het uur stomme vragen moet gaan stellen :o

Ik heb reumatoide artritis, dus nee dat heeft niets met mijn schema te maken.
Sterker nog, de schouder-split heeft enorm geholpen want ik train alweer een maandje pijnvrij.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 07:29 ----------

sjors doe je eigenlijk mobility training voor je schouder?

Niet meer, mobiliteit was het probleem niet.

Haha prima. Jouw feestje. Succes met je log en je doelen.

Ja mensen die naar de gym gaan met een stapel wetenschappelijke artikelen en 20 kg benchpressen :roflol:

5 dagen in de sportschool zitten en 1 dagen benen trainen omdat de 'documentatie' dat aangeeft.

10 pagina's discussie over dropsets.

En 5 vage foto's in een shirtje.

Ja mensen die naar de gym gaan met een stapel wetenschappelijke artikelen en 20 kg benchpressen :roflol:

5 dagen in de sportschool zitten en 1 dagen benen trainen omdat de 'documentatie' dat aangeeft.

Waar staan die foto's? Heb geen zin om 70 pagina's door te klikken.

Mja waarschijnlijk zien we het verkeerd en werkt haar lichaam totaal anders ofzo.

• #1.414

Vertel mij eens wat ik moet doen Rob. Jij komt zo intelligent over, jij moet haast wel met indrukwekkende suggesties komen.
Het is jammer dat ik nu 2 maanden verspild heb met slechte trainingen, die totaal geen verschil hebben gemaakt, maar ik ben ZO eager om het anders te doen.

Waar staan die foto's? Heb geen zin om 70 pagina's door te klikken.

Mja waarschijnlijk zien we het verkeerd en werkt haar lichaam totaal anders ofzo.

Ik denk dat hij het over getxxl heeft.

Sjors hoef je trouwens geen advies te geven, die weet alles al. Denk dat ze ook al wel 30jaar traint.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 09:39 ----------

Vertel mij eens wat ik moet doen Rob. Jij komt zo intelligent over, jij moet haast wel met indrukwekkende suggesties komen.
Het is jammer dat ik nu 2 maanden verspild heb met slechte trainingen, die totaal geen verschil hebben gemaakt, maar ik ben ZO eager om het anders te doen.

Heb je die attitude opgedaan door al die slijmjurken op dit forum? b*ch please.

• #1.416
Oh god...:o

Daar is boertje bankdruk ook weer. Bagger maar vol hoor, ik ben trainen.

Mijn god wat een dame.

Post nog wat blurry pics zodat je kan vissen naar complimentjes van 18 jarige knulletjes op een internet forum Sjors. Succes met je 'daily core' en hopelijk kan je hier nog wat goede tips op doen over maaltijden die niet te eten zijn maar je eet ze toch gewoon op want zo ben je.

Mijn god wat een dame.

Post nog wat blurry pics zodat je kan vissen naar complimentjes van 18 jarige knulletjes op een internet forum Sjors. Succes met je 'daily core' en hopelijk kan je hier nog wat goede tips op doen over maaltijden die niet te eten zijn maar je eet ze toch gewoon op want zo ben je.

++++++

Terug
Naar boven