- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil kunnen zeggen : geen idee, maar ik kan nootjes kraken met mijn billen en mijn kleren wassen op mijn abs![]()
Gewoon trainen op buttsqueezen en een massa aan cardio 
Begin eerst met een paar setjes pinda crushen tussen de billen en werk zo
En voor de rest heel de dag cardio 

hahahahaha........
Ik laat dit jaar een tattoo op mijn kont zetten..... "pas op!! zwenkt uit!!" hahahaha

Owh, maar dan kan het makkelijk wordenGewoon trainen op buttsqueezen en een massa aan cardio
Vergeet al de rest maarBegin eerst met een paar setjes pinda crushen tussen de billen en werk zo
op naar walnotenEn voor de rest heel de dag cardio
![]()

Ik vind db incline en flyes ook erg fijn om te doen. Soms doe ik alleen ins en outs op de cable cross.
Voor een bikini look moet je gewoon lekker tempo draaien, het liefst supersets, geen rust tussen door. Het is totaal niet van belang hoeveel gewicht je gebruikt. Alles 15-20 herhalen en de oefeningen 3 a 4 sets....then you`re done..
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 10:54 ----------
Voor de heren klopt dit aardig........maar als je een bikini look wil is dit dus niet van belang
Even een vraag aan jou.
Wat is de toegevoegde waarde om ipv 10 reps op 15-20 uit te komen ten goede van je figuur? als je je figuur wilt verbeteren (dus spiermassa moet aankomen) kan je toch het beste onder de 12 reps blijven?
ik weet dat 15-20 reps je uithoudingsvermogen verbeteren, maar waarom zijn 20 reps beter voor een bikini look voor bijv benen ipv dat je benen op 10 reps wat zwaarder traint? Bang zijn dat een natural vrouw te grote spieren gaat kweken hoeft men toch niet bang voor te zijn?
we hebben het hier over een vrouw he.... die in eerste instantie de bikini look mooi vond, dus geen spiermassa moet aankomen maar moet shapen.
wat is te grote spieren......alsof een natural vrouw geen grote spieren kan kweken...maar ook hier was dit niet haar doel.
Jullie mannen denken uit een standpunt van de man en niet hoe een vrouwenlichaam werkt.......
Zowel histologisch als celbiologisch haast identiek tussen de geslachten, zie niet in waarom er een andere rep range aan te pas zou moeten komen.
Zowel histologisch als celbiologisch haast identiek tussen de geslachten, zie niet in waarom er een andere rep range aan te pas zou moeten komen.
Sjors je bent wel eigenwijs hè..
Je schema lijkt wel een beetje op die van 3xl.
Las dat je ergens zei hij is groot dus wat hij zegt zal wel kloppen ( over een oefening) beetje foute redenering maar goed.
Ik zou eerder luisteren wat sommige in jouw log te zeggen hebben.

Dat heb je dan verkeerd gelezen, want ik kan me niet herinneren ooit iets over 3XL te hebben gezegd.
Verder ben ik heel goed in staat om datgene uit alle adviezen te filteren wat goed voor mij is
Dat kunnen de testosteronbommetjes hier eigenwijs vinden, maar daar veeg ik mijn spreekwoordelijke reet mee. Mijn eigenwijsheid heeft me altijd heel ver gebracht ^_^

Dat heb je dan verkeerd gelezen, want ik kan me niet herinneren ooit iets over 3XL te hebben gezegd.
Verder ben ik heel goed in staat om datgene uit alle adviezen te filteren wat goed voor mij is
Dat kunnen de testosteronbommetjes hier eigenwijs vinden, maar daar veeg ik mijn spreekwoordelijke reet mee. Mijn eigenwijsheid heeft me altijd heel ver gebracht ^_^