Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb zelf [Link niet meer beschikbaar] de thor sleeves voor knieen en [Link niet meer beschikbaar] hercules voor ellebogen... helpt perfectHelemaal niet zo'n gek idee.Dat is gewoon zo'n soort brace voor je arm toch? Hoop dat ze die uberhaupt in mijn maat hebben![]()
Als mijn squat gewicht omhoog gaat stop ik linkerknie ook in een patellabrace hoor. Better safe than sorry.

Helemaal niet zo'n gek idee.Dat is gewoon zo'n soort brace voor je arm toch? Hoop dat ze die uberhaupt in mijn maat hebben![]()
Als mijn squat gewicht omhoog gaat stop ik linkerknie ook in een patellabrace hoor. Better safe than sorry.
bij de apotheek verkopen ze ze ook vaak tegenwoordig, zijn wel relatief duur.Nice, ik ga eens kijken of ik ze ook in NL kan krijgen. Ik heb namelijk geen geduld voor overzeese betrekkingen.
Dank je!
) in mijn linkerknie. In stilstand kan ik dus mijn knie gewoon naar binnen klappen. Vies gezicht, maar dat is de speling die er nu eenmaal is.je kan voor lichte opwarmsets ze weglaten en voor je werksets ze dragenIMO niet nodig! zo krijgen je pezen en zenuwen NOOIT de tijd om aan het gewicht te wennen, spieren wennen sneller dan de pezen en zenuwen.
Natuurlijk kan je ze gebruiken, als je echt moet gaan pieken kwa gewicht, in die fase ben je nog niet!
negatieve chinups doen.. omhoog springen en zo lang mogelijk in chinpositie blijven hangen en je langzaam laten zakkenAls iemand nog advies heeft voor chin-ups? Vrijdag heb ik bi/tri op de kaart en ik wil chin-ups leren. Ik kloot nog steeds op stoel ( lach maar ) en mijn score is tot dusver 1 en een paar duizend partials. Wat is de beste techniek om het te leren ( behalve heel snel 10 kg bw kwijtraken )
IMO niet nodig! zo krijgen je pezen en zenuwen NOOIT de tijd om aan het gewicht te wennen, spieren wennen sneller dan de pezen en zenuwen.
Natuurlijk kan je ze gebruiken, als je echt moet gaan pieken kwa gewicht, in die fase ben je nog niet!
Aangaande je linker knie neem ik aan dat het een full brace is voor subluxation van de knie tegen te gaan?
yes, ik heb volledige collaterale rom () in mijn linkerknie. In stilstand kan ik dus mijn knie gewoon naar binnen klappen. Vies gezicht, maar dat is de speling die er nu eenmaal is.
buitenkant is in orde.
Oh....al die adviezen..mijn hoofd tolt er van. Ik leg ze allemaal voor aan begeleider en die moet maar iets zinnigs zeggen.
Als iemand nog advies heeft voor chin-ups? Vrijdag heb ik bi/tri op de kaart en ik wil chin-ups leren. Ik kloot nog steeds op stoel ( lach maar ) en mijn score is tot dusver 1 en een paar duizend partials. Wat is de beste techniek om het te leren ( behalve heel snel 10 kg bw kwijtraken )

Ik begin eigenlijk wel aan de smaak te wennen. Tonijn lust ik alleen rauw!
(wat zijn de smileys hier vreselijk. echt. heel erg. )

Ik voel mijn borst van dinsdag zo erg dat ademhalen pijn doet
Anyway, leggers:
dumbbell lunges
4 x 10 x 10kg 1 x 10 x 12kg
straight legged deadlift
w.u 1 x 10 x 20kg
wrk 2 x 10 x 30
1 x 10 x 35
1 x 10 x 40
romanian deadlift
2 x 10 x 40
leg xtension
4 x 10 x 22.7
2 x 10 x 30.9 < hier gingen banden links wel een beetje zeuren
standing calf raise barbell
2 x 10 x 30
2 x 10 x 40
reverse calf raise
2 x 10 x 30
2 x 10 x 40
Glute ham raise op lat pull machine
1 x 8
Leg press
1 x 10 x 40
2 x 10 x 55
2 x 8 x 60
Daily core:
50 crunch voor
50 crunch zij l/r
50 legraises
back extension chair 1 x 10 x bw + 4 x 10 x 6kg
Cardio kon mijn rug op.
Waarom doe je bij de Standing calf raises eerst 2x30 kg en daarna pas 40? En bij meeste oefeningen eigenlijk ook? Bepaalde reden voor? Anders zou ik zeggen ga gelijk wat hoger want je lijkt wel genoeg over te hebben zo.