- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Zou je geen nieuw logje starten? Kunnen we hier iets van degelijke informatie komen posten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou je geen nieuw logje starten? Kunnen we hier iets van degelijke informatie komen posten![]()

Goed idee, dat kan dan mooi in de kast bij de overige 2339487 accessoires die ik 1 keer heb gebruikt![]()
Netjes.
Persoonlijk zou ik met je squat bv eerst 2 opwarm setjes draaien (15-10) en daarna nog 2 setjes wat zwaarder (8-6) en dan een aantal 3 reppers maken.
Romanian deads goed op 5 x 5.
Je assistance werk als extensions en glute bridges meer op hypotrofie trainen, dus in de 10-8 range.
Verder ga je de goede kant op, kracht zal lekker toenemen op deze manier.

Voor je zwakke bench zou ik speed benches eens gaan proberen, dat gaat echt goed.
Verder kan je dus rack lockouts doen, close grip benchpress, etc.
Achja, nog een paar weekjes tot maandjes en je bent gewoon wsb aan't trainen.
Ik twijfel dus over die bridges; ik dacht altijd dat je die als compound laag in reps moet inzetten ( activatie ) en hoog in reps naar extension moest ( isolatie )
Thoughts?
Nu is mijn kont mijn sterkste kant, butt stil![]()
Je bedoelt dat je wat van je eigen cell-tech in haar glutes ejaculeert?
Grtz met je pr's erbij!!
Had je afgelopen maandag nog flat db press gedaan ipv bp?
Punt is dat je dus al 3 reppers op je squats maakt (pure kracht), je doet nog 5 x 5 op je voornaamste assistance oefening. Dan zit je qua kracht gewoon goed. Daarbij nog wat hypotrofie op je oefeningen als extentions ed. Daarbij nog wat hoger in je reps op het isolatiewerk.
Ik ben niet zo bekend met de bridges. Maar ik zou ook niet je hele training in de 5 reppers gaan zitten. Gewoon knallen op je deads, squats, benches en military presses, wat 5 x 5 daarna en verder gewoon je assistance in de 6-10 range.

niet ejaculeren in mijn glutes
Wat is er mis met mijn glutes
??Wat bedoel je? Speed benches? Ga jij liever voor een 2x per week bench ipv een 1x wat meer op kracht en 1x wat meer op snelheid?
In principe toch hetzelfde als 1x zwaar en 1x licht?
Vooruit, omdat Sjors.