MuscleMeat

Sjorslog

wat een ommekeer hier ineens in dit log :D

wat een ommekeer hier ineens in dit log :D

GIJ ZIJT EEN DIKKE REL NICHT! :D

Mooi werk Sjors, ziet er goed uit... ben benieuwd hoe deze aanpassingen hun vruchten gaan afwerpen.. daarin tegen ben ik niet benieuwd naar vruchten afwerpsels van GetXXL :cool:

Nice training Sjors. Dus nu ook 2x per week bepaalde spiergroepen, goede beslissing;)
Ik ga op den duur alles 2x per week aanpakken, maar voorlopig alleen de legs:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.709
Ja, in elk geval bench en squats. Wel pittig, gezien het al drukke schema maar wat moet dat moet :P

Alles 2 keer pw? damn. Moet voor de wedstrijd zeker?

Ja, in elk geval bench en squats. Wel pittig, gezien het al drukke schema maar wat moet dat moet :P

Alles 2 keer pw? damn. Moet voor de wedstrijd zeker?

Alleen die 2 oefeningen of complete workout voor de 2 groepen?

Waarschijnlijk moet dat wel voor de wedstrijd, dat wordt dan ook 6x per week. Alles went, toch:D

• #1.711
Nee, alleen die 2. 1 keer zwaar en 1 keer licht. Als daar ritme in zit dan wellicht naar 2 x zwaar, afhankelijk van hoe mijn lijf erop reageert.

Kuiten ga ik wrs ook nog opsplitsen naar 2 keer, maar ik moet eerst nog even de meest efficiente verdeling vinden.
Kans dat ik naar 6 ga is ook groot, want ik vind het eerlijk gezegd nu al lastig om nog iets naast trainen, eten en slapen te doen.

Ik hoop dat het noooooit went! :heart:

Weet niet of ik 2x zwaar zou gaan doen , maar dat is inderdaad afhankelijk van hoe je er op reageert. Mijn benen gaan super op die zwaar en licht combi. :heart:

Kuiten zijn sowieso moeilijk te 'kweken', hebt ze of hebt ze niet.

Maar jij doet nog veel apart van elkaar, dan zou je dus wel moeten samenvoegen als je 6x per week en dan alles 2x wilt gaan doen.

• #1.713
Kuiten gaan juist goed, benen uberhaupt wel eigenlijk, maar ik denk dat het nog beter kan :o
In mei doe ik nog even een diepere cut om wat droger te staan, dan kan ik ook beter zien waar mijn aandacht naartoe moet.

Kuiten gaan juist goed, benen uberhaupt wel eigenlijk, maar ik denk dat het nog beter kan :o
In mei doe ik nog even een diepere cut om wat droger te staan, dan kan ik ook beter zien waar mijn aandacht naartoe moet.

Sinds ik de kuiten op de legpress doe komen de lijnen er ook behoorlijk in te staan:D
Ben benieuwd, waar wilde je op staan in de zomer wbt %?

Sinds ik de kuiten op de legpress doe komen de lijnen er ook behoorlijk in te staan:D

Hoe doe je je kuiten op de legg pres? Ik doe t namelijk ook maar ik voel niks erbij als ik t doe dus waarsch doe ik t totaal verkeerd hahah

• #1.716

Ik dacht toen ik begon nog aan 15%, maar dat slaat bij nader inzien nergens op.
Ik denk nu aan 18%; even kijken hoe de abs/ass en leggers erbij staan en dan meteen schoon bouwen.
Zijn een paar 'stubborn' spots zoals onderrug/onderbuik die weg moeten. Heb wat dat betreft een heel mannelijke vetverdeling.

Hoe doe je je kuiten op de legg pres? Ik doe t namelijk ook maar ik voel niks erbij als ik t doe dus waarsch doe ik t totaal verkeerd hahah

Je knieen sowieso niet meebewegen, dat zie ik ook nog wel eens mensen doen.
Gewoon je voeten op de onderste rand van de plaat plaatsen en dan de beweging maken. Misschien moet je wat meer herhalingen doen of juist wat meer gewicht en langzamer. Het is wat uitproberen.

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 11:21 ----------

Ik dacht toen ik begon nog aan 15%, maar dat slaat bij nader inzien nergens op.
Ik denk nu aan 18%; even kijken hoe de abs/ass en leggers erbij staan en dan meteen schoon bouwen.
Zijn een paar 'stubborn' spots zoals onderrug/onderbuik die weg moeten. Heb wat dat betreft een heel mannelijke vetverdeling.

Moet wel te doen zijn die 18% voor de zomer. Maar of je abs al doorkomen....denk dat je dan wel lager moet of je moet mazzel hebben zoals sommige mensen.

Iedereen heeft zo de problem zones:o had het weer lekker op mijn triceps zitten dit keer.
Maar ook de hardnekkige spekjes zullen verdwijnen:evil:

Je knieen sowieso niet meebewegen, dat zie ik ook nog wel eens mensen doen.
Gewoon je voeten op de onderste rand van de plaat plaatsen en dan de beweging maken. Misschien moet je wat meer herhalingen doen of juist wat meer gewicht en langzamer. Het is wat uitproberen.

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 11:21 ----------

Moet wel te doen zijn die 18% voor de zomer. Maar of je abs al doorkomen....denk dat je dan wel lager moet of je moet mazzel hebben zoals sommige mensen.

Iedereen heeft zo de problem zones:o had het weer lekker op mijn triceps zitten dit keer.
Maar ook de hardnekkige spekjes zullen verdwijnen:evil:

Je weet wel dat je kuiten ook over het kniegewricht lopen he?

• #1.719
Wat ik zelf merk dat echt veel verschil maakt; is het goed afmaken van de raise. Zowel bovenin als onderin. Ook niet zomaar je voet laten zakken, maar de druk erop houden.

En dan met heel veel bidden, vloeken en gewicht krijg je als het goed is vanzelf hartjes :o

Terug
Naar boven