- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
ben je al lid van de fanclub?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was al lid voordat er uberhaupt een fanclub was, pionier dat ik ben.
Ik was al lid voordat er uberhaupt een fanclub was, pionier dat ik ben.

Werkt via de karmatische velden.

Ja, in elk geval bench en squats. Wel pittig, gezien het al drukke schema maar wat moet dat moet
Alles 2 keer pw? damn. Moet voor de wedstrijd zeker?

Kuiten gaan juist goed, benen uberhaupt wel eigenlijk, maar ik denk dat het nog beter kan
In mei doe ik nog even een diepere cut om wat droger te staan, dan kan ik ook beter zien waar mijn aandacht naartoe moet.
Sinds ik de kuiten op de legpress doe komen de lijnen er ook behoorlijk in te staan![]()
Ben benieuwd, waar wilde je op staan in de zomer wbt %?
Sinds ik de kuiten op de legpress doe komen de lijnen er ook behoorlijk in te staan![]()
Ben benieuwd, waar wilde je op staan in de zomer wbt %?
Hoe doe je je kuiten op de legg pres? Ik doe t namelijk ook maar ik voel niks erbij als ik t doe dus waarsch doe ik t totaal verkeerd hahah
Ik dacht toen ik begon nog aan 15%, maar dat slaat bij nader inzien nergens op.
Ik denk nu aan 18%; even kijken hoe de abs/ass en leggers erbij staan en dan meteen schoon bouwen.
Zijn een paar 'stubborn' spots zoals onderrug/onderbuik die weg moeten. Heb wat dat betreft een heel mannelijke vetverdeling.
had het weer lekker op mijn triceps zitten dit keer. 
Je knieen sowieso niet meebewegen, dat zie ik ook nog wel eens mensen doen.
Gewoon je voeten op de onderste rand van de plaat plaatsen en dan de beweging maken. Misschien moet je wat meer herhalingen doen of juist wat meer gewicht en langzamer. Het is wat uitproberen.
---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 11:21 ----------
Moet wel te doen zijn die 18% voor de zomer. Maar of je abs al doorkomen....denk dat je dan wel lager moet of je moet mazzel hebben zoals sommige mensen.
Iedereen heeft zo de problem zoneshad het weer lekker op mijn triceps zitten dit keer.
Maar ook de hardnekkige spekjes zullen verdwijnen![]()
Je weet wel dat je kuiten ook over het kniegewricht lopen he?