- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds wanneer heb je reuma? Heb tijdje terug ook geprikt op de factor en anti ccp maar alles was in orde. Toch elke keer weer vieze pijn aan mijn schouder.

)Waarschijnlijk al sinds mijn 25e , maar officieel pas sinds vorige maand.
Mijn schouderpijn is in de loop der jaren met werkelijk alles bestempeld:
Tendinitis
Scheur onderdoornspier
Scheur trapezius
'overtraining'
Scheur monnikkapsspier
Scheur deltaspier ( omdat mijn schouder soms opzwelt wordt tijdens een aanval)
Mijn polsen hadden ook mooie:
Tendinopatie
Overstrekking
Toen ben ik in een laatste wanhoopspoging naar een diagnostisch centrum in UT gegaan en daar ging het balletje rollen.
Die vroegen mijn dossier op bij HA en kwamen een aantal logische aanwijzingen tegen; waaronder familie historie en verhoogde leukocyten in alle bloedafnames over de loop der jaren. Daarvandaan doorgestuurd naar UMC.
Vooralsnog alleen aanvallen in polsen en schouder gehad en trainen helpt echt enorm!
Als je nog steeds zo last heb van je schouder zou ik eens bij DieNase langswippen; die kan dingen!

Bij ons geloof ik tot 30!
---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 13:16 ----------
Je mag er van mij best in prikken hoor, maar ik denk niet dat je daarmee een auto-immuunziekte geneest
En pijn komt en gaat; heb afgelopen maand geen last gehad en nu ineens weer. Geen tot zeer weinig krachtverlies dus ik maak me nog niet druk.
Ik heb nog nooit last gehad in de zomer, dus het weer moet gewoon omslaan. NU.
Oh you!Waarschijnlijk al sinds mijn 25e , maar officieel pas sinds vorige maand.
Mijn schouderpijn is in de loop der jaren met werkelijk alles bestempeld:
Tendinitis
Scheur onderdoornspier
Scheur trapezius
'overtraining'
Scheur monnikkapsspier
Scheur deltaspier ( omdat mijn schouder soms opzwelt wordt tijdens een aanval)
Mijn polsen hadden ook mooie:
Tendinopatie
Overstrekking
Toen ben ik in een laatste wanhoopspoging naar een diagnostisch centrum in UT gegaan en daar ging het balletje rollen.
Die vroegen mijn dossier op bij HA en kwamen een aantal logische aanwijzingen tegen; waaronder familie historie en verhoogde leukocyten in alle bloedafnames over de loop der jaren. Daarvandaan doorgestuurd naar UMC.
Vooralsnog alleen aanvallen in polsen en schouder gehad en trainen helpt echt enorm!
Als je nog steeds zo last heb van je schouder zou ik eens bij DieNase langswippen; die kan dingen!

Of skyblazer ...of XXL heeft haar in zijn kelder ... pom pom pooooom

Misschien niet diep gaan squatten en dan bedoel ik ATG (atg heel leuk maar kun je ook nog mee vernken imo) verder heb ik zelf als tip gekregen als je knie pijn doet oid goed om je voeten te denken. Goed vanuit de hielen en niet te veel voorop je voet afzetten. Die hakken flink in de grond stampen dus.
Maar nice results in zo'n korte tijd. Wie w.u. lijkt me wel beetje teveel van het goede. Kun je beter gebruiken voor je worksets![]()

Was een grappie! GetXXL zat niet op te letten en ik vroeg hem hoeveel w.u. ik had gedaan en hij dacht 100
Waren er 15 denk ik
Ik zet nooit met voorkant voet af, alles komt vanuit de achterkant eigenlijk.
---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 17:23 ----------
Mag niet.