XXL Nutrition

Sjorslog

Ik kreeg een verzoek om hier inhoudelijk te reageren, maar heeft iemand even een samenvatting waar het dit keer over gaat? Ik zie knieproblemen, gripproblemen en mixed of paralel grip deadlifts. :o

Dit is trouwens het enige log waaronder ik een advertentie van Victoria Secret langs zie komen, doe je goed. :P

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 20:12 ----------

Wat een dikke knie! :eek::o:D
Wat is hier bijzonder aan? Is gewoon een instabiele knie, ga die eens trainen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Hehe, relaxed! ^_^

Waarom zou je geen mixed grip gebruiken? Zelden tot nooit gedeadlift zonder mixed grip. Zijn wel eens tijden geweest dat ik wisselde met welke hand ik binnen/buiten deed. Maar gewoon mixed grip + straps. Static holds oid kan je wel je grip mee verbeteren. Deads wil je gewoon knallen.

Shrugs, db rows, rack pulls, etc, allemaal met straps. Waarom je oefening falen op grip als dat helemaal niet nodig is?

"Waarom je progressie in de weg laten zitten door grip issues? Doe gewoon mixed grip of straps." zei 'n wijs man vandaag.

Wat een leuke foto van je haha, [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even kort door de bocht: Je knie is instabiel, kuiten etc trainen gaat je stabiliteit niet verbeteren, je stabiliteit verbeter je door je...stabiliteit te trainen. Dat zou ik dus doen aan het einde van je been trainingen. Als je wilt weten hoe pm me maar.
Wat die grip betreft, ik ga juist weer overstappen van mixed grip naar paralel/hook grip. Voelt zoals Eddine zegt natuurlijker en als je eenmaal de hookgrip onder de knie hebt (kan ongemakkelijk aanvoelen op zijn zachts gezegd) zal je hoogstwaarschijnlijk ook geen grip issues meer hebben. ;)
Straps ben ik absoluut geen voorstander van, iets wat zwak is moet je sterker maken, dus ook je grip. Straps is ook meer een BBing ding...:trollface:

Bb zien er ook beter uit als bijvoorbeeld pl ers of strongmen :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.834
Ik zie niet hoe sterk en ripped niet samen kunnen gaan. Al vind ik een sterke dikz*k 1000x coïtusier dan een slappe ecto :P
Kracht is macht ^_^

Ik zie niet hoe sterk en ripped niet samen kunnen gaan. Al vind ik een sterke dikz*k 1000x coïtusier dan een slappe ecto :P
Kracht is macht ^_^

Maar zonder goede kennis krijg je geen kracht :o

5857508650_1a3e6c5256.jpg

inb4 getxxl

Wat heeft het buff zijn dan voor zin? All show and no go.

Nou en :D

Als trainende vrouw ben je toch al sterker dan gemiddeld. Ik heb verder totaal geen ambities, behalve eruit zien alsof ik heel sterk ben en mezelf steeds wat blijven verbeteren.
Dat gaat makkelijker als je ook in kracht vooruit gaat, want overload, maar kracht op zich is geen doel.

Zie trouwens niets raars aan je knie. :confused:

Waarom zou je persee 200+ kilo moeten liften? terwijl je met bv een 100kg lift gewoon buff kunt zijn? ..
Ik lift ook niet heavy hoor, en groei nog steeds elke maand.
Je snapt het nog steeds niet, wat heeft "er buff uitzien" voor zin als het alleen uiterlijk vertoon is, ergo je kan er niks mee behalve glimmend op een podium staan. :D

Uiterlijk vertoon inderdaad :D Dat gaat ook prima zonder podium.

Eens zien waar je je lichaam allemaal in kan transformeren.
Wat snap je niet aan het woord bodybuilding? :p

Terug
Naar boven