AndroidHealthClinic

Sjorslog

Je snapt het nog steeds niet, wat heeft "er buff uitzien" voor zin als het alleen uiterlijk vertoon is, ergo je kan er niks mee behalve glimmend op een podium staan. :D

buff zijn heeft niets te maken met hoe sterk je bent..
sterk zijn is een bijzaak, buff zijn daar doen we het voor.

2,5 maand een topic, 90+ pagina's gelul. Dit topic doet denken aan mijn gym, inb4 bukkake.

Even kort door de bocht: Je knie is instabiel, kuiten etc trainen gaat je stabiliteit niet verbeteren, je stabiliteit verbeter je door je...stabiliteit te trainen. Dat zou ik dus doen aan het einde van je been trainingen.

+1

Suc6 Sjors!

alles voor de chicks snake, je weet hoe de mannen zijn.

En scoren..... ho maar :D

:roflol: ik erger mij er dood aan. In mijn gym traint er nu een soort 'sjors26'. Aardig grietje hoor maar er staan serieus elke training drie gasten omheen en er zitten er twee op schoot als mevrouw een dumbbell pressje doet.

:roflol: ik erger mij er dood aan. In mijn gym traint er nu een soort 'sjors26'. Aardig grietje hoor maar er staan serieus elke training drie gasten omheen en er zitten er twee op schoot als mevrouw een dumbbell pressje doet.

:roflol: inb4 dbb whiteknights rel

Waarom zou je persee 200+ kilo moeten liften? terwijl je met bv een 100kg lift gewoon buff kunt zijn? ..
Ik lift ook niet heavy hoor, en groei nog steeds elke maand.

Wat is buff daniel?
Buff is 120+kg bij 1.80 met een bf van 10-15

Anders ben je niet echt buff. En met die stats ben je vast ook wel sterk. Dus met 100kg lift kun je nooit buff zijn imo

Hey is dit vandaag het slow chat topic? ROBSKE!!!! :D

En laat Sjors toch lekker dr ding doen.. en nee ik hoef niks te scoren heb een prachtige vrouw en kinderen! ;)

Wat is buff daniel?
Buff is 120+kg bij 1.80 met een bf van 10-15

Anders ben je niet echt buff. En met die stats ben je vast ook wel sterk. Dus met 100kg lift kun je nooit buff zijn imo

wat is een definitie van buff, dat kan niemand vertellen. Is persoonsgebonden.

Of je nou bijvoorbeeld 2x250kilo kunt squatten, of je squat net als mij 10x10x100kg, wat is dat sterk snap je? ik vind 100kg niet sterk, maar ik vind het ook overdreven om 250kg te gaan squatten.

Groeien doe ik toch wel, of ik nu 500kilo lift, of maar 100kilo.
Ik ben van mening dat het te maken heeft met prikkelingen / herhalingen, en niet zo zeer met gewicht.

(inb4 je moet je gewicht verhogen om te blijven prikkelen)

zei iemand slow chat? :D

Hallow, is het hier nog gezellig?

alsof vrouwen gaan vragen wat je stats zijn als je op beach loopt shredded als **** :cool:

:eyebrow:

tube-body-lube-silicon.jpg

Terug
Naar boven