XXL Nutrition

Snijders afscheid van 30% 130kg

even om je wat inspiratie in te praten, een vriend van me is ook altijd stevig geweest en woog ook rond 120/130 en is op een gegeven moment ook gaan fitnessen. Nu weegt hij 80/85 en heeft een vetpercentage van 8/10%. hij stond altijd bekend als een dikkertje en steelt nu de show in de sportschool. Hoe meer hij afviel hoe meer zin hij kreeg om naar de sportschool te gaan en hij gaat nu 4/5x per week en zegt een dag niet gefitnesst is een dag niet geleefd. Dus keep up the good work en je komt er wel!

• Topic Starter Topic Starter
even om je wat inspiratie in te praten, een vriend van me is ook altijd stevig geweest en woog ook rond 120/130 en is op een gegeven moment ook gaan fitnessen. Nu weegt hij 80/85 en heeft een vetpercentage van 8/10%. hij stond altijd bekend als een dikkertje en steelt nu de show in de sportschool. Hoe meer hij afviel hoe meer zin hij kreeg om naar de sportschool te gaan en hij gaat nu 4/5x per week en zegt een dag niet gefitnesst is een dag niet geleefd. Dus keep up the good work en je komt er wel!

na ik wil toch wel het 'dikkertje' blijven hoor haha. teninste ik wil niet de 80/85 gaan wegen. ik wil zoiezo boven de 100kg blijven. Maar thanks voor de motivatie! het werkt indd zo

oh je hebt vandaag wel getrained. Goed zo !

Schrijf jij niet hier in je log wat je gedaan hebt? Volgens mij motiveert dat wel hoor

ja soms als ik de tijd en zin heb, haha en meestal vergeet ik met hoeveel kilo ik alles heb gedaan haha.

haha dat is indd wel een goeie aanpak, maar ik ben daar beetje te lui voor. en ik train eigenlijk alles wel het zelfde en als ik PR heb gehaald dan onthoud ik dat wel en komt dat hier te staan.. ik ga van het weekend even foto's maken. want ik he het idee dat ik een stuk droger ben geworden.

haha dat is indd wel een goeie aanpak, maar ik ben daar beetje te lui voor. en ik train eigenlijk alles wel het zelfde en als ik PR heb gehaald dan onthoud ik dat wel en komt dat hier te staan.. ik ga van het weekend even foto's maken. want ik he het idee dat ik een stuk droger ben geworden.

heb je geen huidplooimeter?

nee, en als ik d'r 1 zou hebben, zou ik geen idee hebben hoe ik hem moet gebruiken. in me gym heb je wel zo'n electronisch metertje.. majah erg onnauwkeurig.

dit weekend nog getraind snijder? Probeer het wel in je log bij te houden he! Is later leuk voor motivatie. en als je nu al motivatie nodig hebt. kijk dan naar members als shadowlandz;..die van bf 30 % afkomt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee ik heb dit weekend niet getraind. Ik train maandag,woensdag, vrijdag. soms in het weekend nog wat extra cardio. Maar ik ga straks als de gym open is (10.00uur) weer aan de slag. voor het weekend wel mijn taille opgemeten. Die is nu ineens een heel stuk gezakt. ik kom van 122cm af en zit nu op de 113cm. Dus het zit bij mij wel goed met de motivatie! Maar die gozer is indd er flink op voorruit gegaan! is er bij jouw al wat vanaf?

Thanks! ja nu is het moment dat ik juist meer motivatie heb dan ooit, Me buik wou een heletijd niet krimpen. En nu EINDELIJK wel. eindelijk is me buik smaller dan me borst haha!

Thanks! ja nu is het moment dat ik juist meer motivatie heb dan ooit, Me buik wou een heletijd niet krimpen. En nu EINDELIJK wel. eindelijk is me buik smaller dan me borst haha!

Ik ben blij voor je! En ik vind het echt knap van je maat! Er zijn genoeg mensen die zouden zijn gestopt als ze na een maand geen verschil in buikomvang zagen. Maar jij gaat er zo wel komen.
Als je over 2 jaar een echte hulk bent dan ga ik met jou naar Oprah hahaha

Ik ben blij voor je! En ik vind het echt knap van je maat! Er zijn genoeg mensen die zouden zijn gestopt als ze na een maand geen verschil in buikomvang zagen. Maar jij gaat er zo wel komen.
Als je over 2 jaar een echte hulk bent dan ga ik met jou naar Oprah hahaha

whaha najah hulk weet ik nog niet, eerst maar ff zorgen dat het buikie d'r helemaal af is.. als ik straks terug kom van trainen zal ik is al me maten opmeten. die post ik hier dan wel ik ga nu nar de gym. tot zo!

Ik dacht een mooie tijd om weer is me maten op te gaan meten. Aangezien het bijna 2 maanden terug is dat ik dat heb gedaan.

Maten 15-10-08 14-12-08
Buik 123cm 113cm
biceps 44cm 43,5cm (zichtbaar veel droger)
borst 126cm 116cm
nek 44,5cm 45,5cm (huh dikker?)

Wel grappig om te zien dat me borst en buik allebei precies 10cm gekrompen zijn. Dus we gaan de goeie kant op. Dit is overigens om 13.45u gemeten. Dus er is zijn al flink wat maaltijden naar binnen gegaan. Maar ik ben tevreden over het resultaat. Vooral blij dat me armen niet veel zijn gekrompen. Ik ben nu in 2 maanden tijd zo'n 9kg kwijt.

Ik dacht een mooie tijd om weer is me maten op te gaan meten. Aangezien het bijna 2 maanden terug is dat ik dat heb gedaan.

Maten 15-10-08 14-12-08
Buik 123cm 113cm
biceps 44cm 43,5cm (zichtbaar veel droger)
borst 126cm 116cm
nek 44,5cm 45,5cm (huh dikker?)

Wel grappig om te zien dat me borst en buik allebei precies 10cm gekrompen zijn. Dus we gaan de goeie kant op. Dit is overigens om 13.45u gemeten. Dus er is zijn al flink wat maaltijden naar binnen gegaan. Maar ik ben tevreden over het resultaat. Vooral blij dat me armen niet veel zijn gekrompen. Ik ben nu in 2 maanden tijd zo'n 9kg kwijt.

Goed gedaan!

Ja, man, 10cm op 2 maand ... dat is +1cm per week.
Heb je het moeilijk om het allemaal wat vol te houden eigenlijk?

euhm nee niet echt, genoeg mager eten vind ik ook heerlijk (kipfilet,rosbief etc) het enigste waar ik ineens mee gestopt met is junkfood en alcohol, alcohol mis ik af en toe nog wel is. Ik hoef niet lam, maar net ff die 2/3 biertjes op de zaterdag avond. Maar zeker nu ik vooruitgang zie. Is de motivatie groter dan ooit!! En ik heb een doel voor ogen en dat wil ik nu GVD bereiken ook hahah

Terug
Naar boven