Fitness Seller

Snijders afscheid van 30% 130kg

zo een tijdje terug, Ik heb gister nieuwe foto's gemaakt. Ze zijn niet echt super want, me meissie heb ze gemaakt en die was weer lekker gemotiveert (NOT!) maar hier dus me foto's:
Stats:
1.95
117,5kg
2 weken geleden 4punts meting 21,4%
Tinpic pic is ff buitengebruik dus ik doe het wel even zo

http://img152.imageshack.us/my.php?image=04022009077by6.jpg

http://img26.imageshack.us/my.php?image=04022009083ux8.jpg

en ja kep me tietjes ook maar is geschoren, maar gruwlijk spijt van. Voelt nu echt heel fout

staat hier ;)

ow foutje

Netjes kerel!

Denk dat er toch wel een hoop massa onder je speklaagje vandaan gaat komen! gaat de goede kant op!

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat er toch wel een hoop massa onder je speklaagje vandaan gaat komen! gaat de goede kant op!

we hopen het maar.. volgende ander DBB'ers zit ik hoger dan 21% maja we zien het wel. Ik heb net bij de tuinen fatburner gehaald van Met-RX Het heet volluit: Met-RX Xtreme Thermo Crush. Denk dat het bij niemand bekend is? maar het was inde aanbieding 50% korting was nu 15eu voor 120capsules. Dus we gaan het maar testen vanaf maandag

Ik verwaarloos me log een beetje. Maar kep vandaag geen reet te doen dus laat ik er maar weer is wat in zetten. Met de cut gaat ut naar mijn mening ruk. gewicht blijft nu beetje hangen of gaat in iedergeval heel langzaam. (ik ken me zelf wel vertellen dat ik miss wel spiergroei ervaar, maar wrom zou ik tegen me zelf gaan liegen(L)).
Qua trainen zit ik nu aan een 3daagse split, na 3 maanden fullbody 3 keer inde week te doen. De split bevalt prima, meteen in de eerste week had ik al grote krachtgains. Dus ik denk dat ik miss toch overtraind was.

de training van vandaag was:

Borst:
flat:
12×60kg
10×70
10×75 (kwou bij 8 stoppen maar het voelde ineens heel licht?)
8×80
4×90
1×95
1×100 (was zonder spotter en ut ging echt NET aan, ik was denk ik een beetje te overmoedig, maar wel blij dat ik de 100 aan heb getikt. Het is denk nog nie veel voor mijn lengte,gewicht maar ja het is een begin)

incline:
10×40
10×50
8×60 (en toen was ik moe)

cable flyes:
10× 25 (per hand)
8×30 (en toen was ik er achter dat me borst echt helemaal uitgeput was)

Triceps

niet echt interessant
wat pushdowns gedaan met 35kg etc etc

Ik train nu vanaf eind oktober, is het een beetje een goeie bench voor iemand die 3 maandjes traint? voor iemand dan van mij formaat, niet echt he?

volgens mij is een bench van 100 na drie maanden toch wel zeer netjes :D
ben zelf ook pas half oktober weer begonnen en nben vorige week pas weer over de 100 grens gegaan ;)

lang leve het spiergeheugen :D

jah, ik had geen spiergeheugen. Maar voel me altijd zo lullig met benchen. kweet je moet schijt aan andere hebben. maar dan kom ik al 1,95m/120kg en zit ik te puffen bij de setjes met 70/80kg.. majah kep de magische grens overschreden. Nu op naar de volgende.. Ik wil trouwens morgen weer trainen. Welke spiergroep is het verstandigst?
Ik heb maandag schouders benen gedaan. woensdag rug biceps. vandaag borst triceps?
ik d8 miss een combi van benen/rug?

Is het een goed idee om morgen dan nog een keer te trainen. en dan maar Benen/rug omdat, ik denk dat die het meest uitgerust zijn? Of moet ik me bek houden morgen niet trainen en alleen cardio en miss buik doen?

onderschat rust niet..

hou je log eens bij ! :D
hoe sta je er nu voor ?

ik ben heeel sexy.
en sta nu op 115,5kg
morgen of overmorgen even me % meten..
ik hou ut nie echt bij omdat er weinig spannends gebeurd haha

haha ok :D
ga zo door zou ik zeggen en suc6 met het meten ;)

Sinds November 10 kilo eraf? Het gaat zeker niet echt snel bij je, cheat je veel?
Ik heb sinds 1 januari 10 kilo eraf.

Laatst bewerkt:
15kg en ja ik doe rustig aan..

Eerste post staat 125 kilo nu 115 kilo toch? Succes met cutten!

heej makker ik kan nerens je dieet vinden die je volgt, vind dat wel ff interessant!:cool:

Heb nie echt een vast voedingschema.. Ik zit rond de 2500/3000kcal laag in koolhydraten en hoog in eiwitten. Daar val ik nog steeds mee af en gain ook nog steeds in kracht.

tot hoeveel % ben je nu van plan te cutten 16 ofzo?ik ben nu aant bulken en niet zo zunnig ook, als ik de 95kg aan tik gooi ik de cut er in

geen idee. ik wil zoiezo wel tot boven de 100KG blijven. ik zit nu op de 114 ongeveer. en morgen denk ik even me vet op nieuw oplaten meten. Maar ik wil denk rond de 15% gaan ja.. als het buikie maar weg is en dan weer heerlijk bulken. dat gecut is k*t

:Dwanneer krijgen we weer nieuwe pics te zien van je ronduit godelijke lichaam

Terug
Naar boven