Fitness Seller

Snijders afscheid van 30% 130kg

• Topic Starter Topic Starter
Wens me succes jongens, ik ga straks me ff richten op de squat en deadlift. even kijken of ik alles nog eventjes nar de klote kan helpen voor het weekend:D

Damm, iemand moet jou een bitchslap hebben verkocht voordat je wakker werd en dacht: shit alles trilt nog en die slap was 30minuten geleden. Maargoed Succes Karel II!

Damm, iemand moet jou een bitchslap hebben verkocht voordat je wakker werd en dacht: shit alles trilt nog en die slap was 30minuten geleden. Maargoed Succes Karel II!

euhm????

@nootje

thanks man, squat met 60kg gedaan en dead ff geoefent met 80kg ging wel aardig.. nu een weekend rust en maandag proberen met hogere gewichten! voorderest ook heerlijk getraint. ben beetje verslaafd geraakt aan de cable-fly heerlijke oefening doe hem nu met 30kg per arm. ik doe nu de cable-fly ipv Peck-deck. Voorderest weinig nieuws!

Hoe staan de zaken er hier voor? Waarom log je niet meer?

Groet Franco

ben lui:$
euhm zaken gaan goed..
stats nu zijn 117,5kg en 21,4% (gister 4punts meting gedaan) ik vind 21% wel erg weinig majah ik ben er blij mee. Ik ga volgende week beginnen met een Split schema, aangezien fullbody me beetje me strot uithangt. en ik wil ff wat meer aandacht per spiergroep geven. train vanaf volgende week elke spiergroep 1 keer in de week. ik zal het schema nog wel posten en zal ook nog wel ffies nieuwe foto's maken.

euhm zaken gaan goed..
stats nu zijn 117,5kg en 21,4% (gister 4punts meting gedaan) ik vind 21% wel erg weinig majah ik ben er blij mee. Ik ga volgende week beginnen met een Split schema, aangezien fullbody me beetje me strot uithangt. en ik wil ff wat meer aandacht per spiergroep geven. train vanaf volgende week elke spiergroep 1 keer in de week. ik zal het schema nog wel posten en zal ook nog wel ffies nieuwe foto's maken.

Hou ik je aan!

Groet Franco

euhm zaken gaan goed..

Zo, 21% is een flinke verbetering zeg, nice :thumbs:

beetje dezelfde stats als ik zit nu ook op 117 weet alleen me % niet binnenkort toch maar ff vetmeter halen :D

zo een tijdje terug, Ik heb gister nieuwe foto's gemaakt. Ze zijn niet echt super want, me meissie heb ze gemaakt en die was weer lekker gemotiveert (NOT!) maar hier dus me foto's:
Stats:
1.95
117,5kg
2 weken geleden 4punts meting 21,4%
Tinpic pic is ff buitengebruik dus ik doe het wel even zo

http://img152.imageshack.us/my.php?image=04022009077by6.jpg

http://img26.imageshack.us/my.php?image=04022009083ux8.jpg

en ja kep me tietjes ook maar is geschoren, maar gruwlijk spijt van. Voelt nu echt heel fout

Leuk dat je gewoon foto's durft te plaatsen van het begin.
Ik heb zelf ook een heel jaar lang gecut en ben net een maand geleden begonnen met clean bulken.
Heel veel succes ermee! Gewoon volhouden en dan komt het vanzelf goed.

Leuk dat je gewoon foto's durft te plaatsen van het begin.
Ik heb zelf ook een heel jaar lang gecut en ben net een maand geleden begonnen met clean bulken.
Heel veel succes ermee! Gewoon volhouden en dan komt het vanzelf goed.

jah hoor, ik heb geen schaamte gevoel. Ik ga d'r wat aan doen dus. Maar ja er is nog genoeg wat ik moet doen. en me bf% gaat een stuk langzamer naar beneden dan verw8 ondanks ik me de pl**ris cardio en me voeding flink aangepast heb.

jah hoor, ik heb geen schaamte gevoel. Ik ga d'r wat aan doen dus. Maar ja er is nog genoeg wat ik moet doen. en me bf% gaat een stuk langzamer naar beneden dan verw8 ondanks ik me de pl**ris cardio en me voeding flink aangepast heb.

Het stukje over het plaatsen van de foto's was dan ook als een compliment bedoeld :-).
Nogmaals heel veel succes, zo te zien is er al aardig wat af. Sneller dan dit moet het toch ook niet gaan? 12 kg in ongeveer 2 maanden als ik je signature bekijk. Dat lijkt me niet slecht.

Het stukje over het plaatsen van de foto's was dan ook als een compliment bedoeld :-).
Nogmaals heel veel succes, zo te zien is er al aardig wat af.

thanks man, compliment is ook wel is leuk om te horen ipv sommige mensen allene maar kunnen zeiken

Wow snelle reactie, ik had mijn post nog ge-edit, maar toen stond jouw nieuwe reactie er alweer! :eek:

Edit: De vorm van je lichaam doet me trouwens erg denken aan hoe ik een jaar terug begon (je kan op 'pics' klikken bij mij om mijn foto's te zien). Superveel vet op onderbuik en onderrug. Bij mij is er in een jaar best veel veranderd. Zoals ik al zei zit ik nu in de clean bulk om zoveel mogelijk vet vrije massa te pakken voor een tijdje. Maar gewoon volhouden, goed blijven eten, goede krachttraining en lekker cardio blijven doen en dan komt het vanzelf goed. Het volhouden en geduld opbrengen is misschien nog wel het moeilijkste. Maar gewoon constant jezelf herinneren aan wat je wil en waarom en dan komt het 100% goed.

Laatst bewerkt:
gaat hier ook goed zo te zien :D
goeie vooruitgang ook al te zien op de foto's ik had bijna dezelfde stats zit nu 115kg 1,90 vetpercentage niet gemeten maar als ik mezelf met de foto's van jou vergelijk zal ik rond de 20 % zitten

keep up the good word:D

Op hoeveel kg, bf Snijder nu staat

Terug
Naar boven