- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damm, iemand moet jou een bitchslap hebben verkocht voordat je wakker werd en dacht: shit alles trilt nog en die slap was 30minuten geleden. Maargoed Succes Karel II!
?ben lui:$
euhm zaken gaan goed..
stats nu zijn 117,5kg en 21,4% (gister 4punts meting gedaan) ik vind 21% wel erg weinig majah ik ben er blij mee. Ik ga volgende week beginnen met een Split schema, aangezien fullbody me beetje me strot uithangt. en ik wil ff wat meer aandacht per spiergroep geven. train vanaf volgende week elke spiergroep 1 keer in de week. ik zal het schema nog wel posten en zal ook nog wel ffies nieuwe foto's maken.
ben lui:$
euhm zaken gaan goed..
stats nu zijn 117,5kg en 21,4% (gister 4punts meting gedaan) ik vind 21% wel erg weinig majah ik ben er blij mee. Ik ga volgende week beginnen met een Split schema, aangezien fullbody me beetje me strot uithangt. en ik wil ff wat meer aandacht per spiergroep geven. train vanaf volgende week elke spiergroep 1 keer in de week. ik zal het schema nog wel posten en zal ook nog wel ffies nieuwe foto's maken.

Leuk dat je gewoon foto's durft te plaatsen van het begin.
Ik heb zelf ook een heel jaar lang gecut en ben net een maand geleden begonnen met clean bulken.
Heel veel succes ermee! Gewoon volhouden en dan komt het vanzelf goed.
jah hoor, ik heb geen schaamte gevoel. Ik ga d'r wat aan doen dus. Maar ja er is nog genoeg wat ik moet doen. en me bf% gaat een stuk langzamer naar beneden dan verw8 ondanks ik me de pl**ris cardio en me voeding flink aangepast heb.
Het stukje over het plaatsen van de foto's was dan ook als een compliment bedoeld :-).
Nogmaals heel veel succes, zo te zien is er al aardig wat af.

hoe bedoel je ? of had je het tegen snijder