XXL Nutrition

Snijders afscheid van 30% 130kg

• Topic Starter Topic Starter
Net uit de gym, ik deed eerst 5×5 nu een keertje 4×8 gedaan, voelde veel lekkerder dus die houden we er maar lekker in. net ook voor het eerst gesquat. Ik had geen zin om op andere te w8en, tot ik eindelijk is begeleid werd. dus nu zelf veel filmpjes gekeken en na gedaan. en ging eigenlijk best wel goed.. wel pussyweights (60kg) maar ja eerst de oefening maar ff onder de knie krijgen.

Je gaat echt hard :)
Zal op den duur wel minder worden, maar dit weet je zelf denk ik ook?
Je kan iig een voorbeeld voor velen zijn :)

Thanks man, ja het gaat nu opzich wel vlot volgens mij en ik weet dat het straks langzamer zal gaan. maar ja dan heb ik hoop ik ook een stuk lager vet%. Ik probeer me nu meer op KT te storten me stats omhoog te krijgen. dat wil niet echt lukken, komt denk ik omdat ik inde cut zit en te kort kom aan koolhydraten enzo. Ik heb wel me eiwitten met zo'n 50gram perdag omhoog gegooit even kijken of dat werkt. vandaag of morgen zal ik wel weer foto's posten om te vergelijken.

Ben zze benieuwd naar de pic's kerel! Sterk bezig!

ik laat ze straks even maken door me meissie. en dan zet ik ze er vanavond rond half10/10uur óp ut forum. Verwacht er niet te veel van hoor haha.. me vorige foto's waren op 124kg en ik zit nu 120,5kg dus niet echt een groot verschil. en kep flink lopen bunkeren vandaag dus.. majah genoeg smoesjes verzonnen vanavond zijn de pics er! zal ik voor de sexyheid ook ff me beentjes er bij doen? omdat jullie lief zijn!

De spanning is om te snijder....

*tromgeroffel*
Hier zijn me foto's op 120kg:
25qgjux.jpg

2usjqm9.jpg

rsx6ar.jpg

ik heb wel het idee dat er al verschil komt.. maar ik laat jullie ook eerst maar even oordelen.. vorige foto's staan op pagina 1. als ik zeg dat ik op 24% zit nu, zou dat dan ongeveer wel kloppen of ben ik te gul? ik hoor het wel. ik ken tegen kritiek!

Over % kan ik weinig zeggen, ben daar allesbehalve goed in. Dat er progressie in valt iig niet te ontkennen. J staat er zeker droger maar ook mooier bij :)
Hoop dat iemand binnenkort met de % schatting komt. Er zijn ook wel calculators op internet te vinden die dit ongeveer bepalen kunnen. Voor een echt zuiver antwoord moet je het natuurlijk laten meten, maar bij grote verschillen denk ik dat een kleine berekening ook wel een mooi antwoord kan geven.

Je deur is btw echt kewl.

Denk wel iets meer.. Maar dat boeit niet, over anderhalf jaar ben je een machine ;)

Over % kan ik weinig zeggen, ben daar allesbehalve goed in. Dat er progressie in valt iig niet te ontkennen. J staat er zeker droger maar ook mooier bij :)
Hoop dat iemand binnenkort met de % schatting komt. Er zijn ook wel calculators op internet te vinden die dit ongeveer bepalen kunnen. Voor een echt zuiver antwoord moet je het natuurlijk laten meten, maar bij grote verschillen denk ik dat een kleine berekening ook wel een mooi antwoord kan geven.

Je deur is btw echt kewl.

Thanks man! Na met een electronische meting sta ik rond de 26% en huidplooi moet ik nog steeds ergens laten doen of zelf aanschaffen. Die foto's zijn gemaakt in me meissie d'r kamer haha

Laatst bewerkt:
Ben echt benieuwd hoe het er gaat uitzien na je cut. It sucks balls, maar denken aan wat er gaat tevoorschijn komen indien dat vet weg is moet geweldig motiverend zijn.

Nooit een bal KT gedaan voor ik ben beginnen zwaar cutten, dus ik ben bang dat ik er als een mager manneke ga uitzien als het weg is :eek:

Ben echt benieuwd hoe het er gaat uitzien na je cut. It sucks balls, maar denken aan wat er gaat tevoorschijn komen indien dat vet weg is moet geweldig motiverend zijn.

Nooit een bal KT gedaan voor ik ben beginnen zwaar cutten, dus ik ben bang dat ik er als een mager manneke ga uitzien als het weg is :eek:

ik heb ook dik 2 jaar niet aan KT gedaan. het ligt denk toch echt aan je bassisbouw. Ik hoop dat er wat fatsoenlijks onder het vet zit.. en ik niet Te veel moet inleveren aan spieren

hey terreursmurf

Zoals ik op msn al zei: je ziet duidelijk verschil. Ga zo door.

Meneer smurf voor jouw he!
Thanks man, hoop dat jij binnekort ook weer hard aan de slag ken!

Terug
Naar boven