- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DankGefeliciteerd met de acceptatie
Misschien dat je verbranding ook hoger is door het herstel wat je lichaam meemaakt oid. In ieder geval lekker eten dus!

)
Verder was het een fijne training.
Het blijft een verkoperwel een vreemde makelaar zeg. voor minder willen aanbieden maar op t laatst weer heel wat anders zeggen.
hoop dat jullie er voor krijgen wat je wilt.
hoe staat het er voor met het nieuwe huis?
Maar goed, ik ben goed op de hoogte van de markt in onze wijk en huizen worden ver boven de vraagprijs verkocht dus wie weet gaat het toch vrij snel
Het aanbod is nogal schaars.

Mijn gewicht is ook weer iets omhoog (69.2 kg).
uiteindelijk 1 rep gedaan en direct gestopt. Mehhh.. volgende x ff filmen en hopelijk kom ik op 3 reps XDYes absoluut!Tip, het is jullie huis, dus jullie bepalen en betalen de rekening aan hem.
Wij hebben met zelfde bijltje gekapt, wij hebben met de makelaar een tussen weg
gezocht.
2 weken en hij was verkocht, achter af hadden we nog behoorlijk wat meer kunnen vangen.
Dus doe wat jullie juiste lijkt, prijs verlagen kan altijd nog, verhogen niet?!

Links 57 kg en rechts 62 kg.

Haha hoopt tTof dat je een poging hebt gedaan voor de challenge, moet vast goedkomen bij een tweede poging met straps![]()
Ik heb alleen nooit meer grip gehad met straps, maar deed het waarschijnlijk ook fout. Kijken of het nu wel een keer lukt hehe