Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop t

Thnx! Ik vind het spierverlies nog niet zo erg eigenlijk, alleen dat ik nu niet serieus zwaar mag trainen welNog steeds een goeie bicep hoor!
Heb je zo weer helemaal on point![]()

Zo voelt het nietSchade lijkt op deze foto heel erg mee te vallen
Vind het knap van je dat je nog zo goed blijft trainen!
#skinnyfeels
Gelukkig kan ik weer iets doen inddHet verschil in je bicep valt echt enorm mee! Fijn dat je weer kunt beginnen met opbouwen.

Thnx!Zolang je voeding een beetje op orde is, dan kun je spierverlies redelijk beperken. Succes met je herstel!
Nu rustig opbouwen. Mijn knieën zijn de laatste tijd licht geïrriteerd (met name na legpress en splitsquats) dus ik wil niets overbelasten (en ik doe al zo weinig:/).
YeshZo, de goeie flow zit er weer in.
Spier verlies gaat wel weer goed komen, met die vechters mentaliteit van je
En met je huisje komt ook wel goed, succes vast met de verkoop!

Voelt verder heel goed eigenlijk, maar ik blijf ook nog ver weg van spierfalen (max rpe 6). Ik moet nu wel eerlijk bekennen dat ik nog geen groen licht heb om te trainen van de fysio, maar wel vd arts!! De fysio houdt zich strak aan het standaard protocol. Maar goed, meer oefeningen dan dit zal ik ook niet gaan doen aankomende weken.Je hebt al best veel met je arm kunnen doen zo vind ik! Voelt het goed aan?
En wat een bicep links![]()

Hehe thnxEen bicep om jaloers op te zijn
Ik vind ook wel dat je al veel doet met links! Voor je het weet is alles weer als voorheen, en zelfs beter![]()

Thnx!
Spierverlies was onvermijdelijk omdat mijn arm 6 weken in een sling zat. Maar goed, ik kan nu weer progressie gaan maken!

Welkom iigDat jammer genoeg niet, maar gaat vast goed komen! Lees aandachtig mee![]()

Hehe