AndroidHealthClinic

Gesloten SP's 2019 POST OP LOG

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Beetje chaotische training vandaag. Ik werd opgehouden en had daardoor niet veel tijd.

Ik heb nog geprobeerd wat filmpjes te maken omdat het vrij rustig was, maar ik ben helaas niet zo'n ster in filmen:p

Zelfde training als anders, alleen de tbarpress overgeslagen.

Ik heb nog wel een VPR op de onearm incline DB press:) namelijk 16x14 @ rpe 8.5 (daarvoor heb ik 2 setjes met 14 reps gedaan).

Wellicht wordt het tijd om die te verhogen naar 16 kg!

En nog een filmpje van de one arm pulldown (3x12x35kg). Niet zo heel boeiend verder:p

BW blijft stabiel rond de 69 kg dus dat is mooi. Nu het zo'n mooi weer is merk ik dat ik heel graag mijn benen wat droger zou willen hebben, maar diëten met alle stress rondom de woning trek ik echt niet dus op gewicht blijven is nu een mooi streven! Zodra ik wat vocht heb geloosd ga ik even meten (ik hou nog steeds vocht vast namelijk). Ook een huidplooimeting, want ik zal aankomende maanden hoogstwaarschijnlijk weer de verloren massa opbouwen en alleen cms geven dan geen goed beeld.

Voor de rest blijft het qua woning allemaal mega spannend. De offerte ligt er, maar er zijn nog een paar obstakels.

Nu stellen ze ineens als extra eis dat onze hypotheek lager moet liggen dan 90% van de getaxeerde waarde. In ons geval ligt onze hypotheek 4000 euro hoger dan dat dus moeten wij aan kunnen tonen dat wij dat geld hebben. Een andere optie is doelbewust hoger laten taxeren, maar dit kost geld.

Daarnaast moeten wij omdat onze woning nog niet is verkocht aan kunnen tonen dat wij 1 jaar aan dubbele lasten kunnen dragen. Daarbij moeten we natuurlijk een deel van de kosten koper daarbij optellen.

Dat laatste is geen punt, maar we hebben geen 10000 euro spaargeld wat wij nu moeten kunnen aantonen:p Zonder dat taxatieverhaal gaat het wel lukken, dus hopelijk wil onze makelaar een beetje meehelpen door de woning 4000 euro hoger in te schatten (de vraagprijs blijft hetzelfde).

Voor de rest vragen ze nog een prognose door een erkende accountant. Opzich is dat geen probleem, maar ook dat kost weer geld.

Bij het adviesgesprek kwamen deze zaken helemaal niet naar voren, maar goed, we hebben niet veel keus!

Wat wel positief is dat de woning boven ons bod is getaxeerd, daardoor kunnen wij 75% van de kosten koper mee financieren.

Laatst bewerkt:
Treen!!!

Ik heb mijzelf weer wat meer gepusht. De laatste tijd heb ik vooral op high reps getraind dus wordt tijd om weer naar wat zwaardere gewichten te gaan.

VERTICAL LEGPRESS +50KG
15X30
10X40 pr
10X50 pr
10X50

GHR SUPERSET BANDED HIPTHRUST
18X / 23X PAARS
17X / 18X GROEN
16X / 16X GROEN

BULGARIAN SPLIT SQ
15X20 15X20
15X20 15X20
15X20 15X20
VPR??

LEGEXTENSION
12X70.5
12X70.5
12X70.5

SAFETYBAR SQ (vergeten dus aan t eind gedaan, lekker cardio reps:p)
15X30
15X30
15X30
binnenkort maar even gewicht opgooien (mits het goed voelt op mijn schouder) en kneesleeves aan.

Oja heb mijn vet gemeten. Tov vorig jaar is mijn vetvrije massa 1.5 kg minder, maar dat was tijdens de cut vorig jaar. Totaal zal het dus nog meer zijn, al is geen exacte wetenschap natuurlijk.

Ik hou wel wat vocht vast, maar goed dan heb ik enigzins weer een startpunt.

22 april 2019
69.9 kg
HEUP 6 MM
TRICEP 12 MM
BICEP 4 MM
RUG 9 MM
CA 20% VETMASSA 14 KG
LBM CA 56 KG

10 maart 2018
68.5 kg
HEUP 4.5 mm
TRICEP 8 mm
BICEP 3 mm
RUG 8 MM
CA 16% VETMASSA 11 kg
LBM CA 57.5 KG

Wederom een chaos training. Ook meteen even een note aan mijzelf dat ik weer een schema moet hebben!!

Maar goed, ik heb weer een dbb challenge poging gedaan. Eindelijk snap ik hoe straps werken. Ik deed hem dus overhands ipv onderhands (en ben niet eens echt blond:p).

Filmen gaat alleen niet zo fantastisch. De eerste poging stond er niet op (geheugen was vol). De 2e poging was ik al aardig verzuurd en de bar bleef niet liggen :treuren::treuren:

Dus een nieuwe poging volgt (Ik vind het btw wel een leuke oefening dus een blijver:))

Voor de rest was het geen boeiende training. Volgens mij nog wel een VPR, maar weet ik niet zeker (3x13x25kg one arm tbarpress)

Laatst bewerkt:
Lekkere trainingen gaat dus de goede kant op, mooi.

En blijf positief met het huisje, nogmaals ik ken het, wij hebben ook zo lopen klote.
Uiteindelijk wel iets moois voor terug, dat zal in jullie geval ook zijn.

Lekkere trainingen gaat dus de goede kant op, mooi.

En blijf positief met het huisje, nogmaals ik ken het, wij hebben ook zo lopen klote.
Uiteindelijk wel iets moois voor terug, dat zal in jullie geval ook zijn.

Onze huidige hypotheek ging heel easy. We hadden alleen een intentieverklaring nodig + jaaropgaven. We huurden toen een studio dus dat ging heel soepel.

Ze maken het je nu veel moeilijker, maar dat komt ook deels omdat mijn partner zzp-er is.
Wel lastig om positief te blijven nu, er zijn nog aardig wat hobbels.. maar we moeten wel!

Nou ik mocht eindelijk "trainen" bij de fysio. Tussen aanhalingstekens, want met een gewicht waar ik zelfs met mijn kippenkracht nu nog 100 reps mee kan. Ja de beste man is uitermate voorzichtig.

Wel nu ook groen licht gekregen om lat pulldown te doen dus langzaam aan mag ik weer iets meer.

Volgende sessie gaan we meer doen in ieder geval.

Ow trouwens, wat een belachelijke spierpijn had ik gisteren van de dbb challenge XD Vanaf mijn onderrug tot aan mijn bovenrug:p Hebben meer mensen daar last van gehad?

Ow trouwens, wat een belachelijke spierpijn had ik gisteren van de dbb challenge XD Vanaf mijn onderrug tot aan mijn bovenrug:p Hebben meer mensen daar last van gehad?

Ik voelde vooral m'n onderarmen, in de buurt van m'n ellebogen en heeeel lichtelijk m'n traps :p

Heb er weinig last van gehad. Niet andere spierpijntjes dan wanneer ik rows zou doen.

Training van gisteren ging wat minder, ik denk dat ik beter nog 1 extra rustdag had moeten nemen (had nog spierpijn). Sowieso weinig tijd ivm oppas, dus volgende x beter..

Ik heb nog lowseated rows en lat pulldown geprobeerd. Beidde voelden eigenlijk niet lekker dus ik bewaar dat voor bij de fysio. De low pulley rows daarentegen voelen een stuk beter.

Bij de bicep db curls voel ik vrijwel geen pijn dus die verwacht ik het snelst op te kunnen bouwen. Ook de hammer db press voelt goed en ik heb voor het eerst weer de tbarpress geprobeerd (met iets kortere rom).

Al met al met rechts het volgende gedaan
Hammer db press (deze met beidde), daarna links apart nog normale db press
15x2x8
15x2x8
15x2x8

Tbarpress (alleen de bar)
12x
12x
12x

Low pulley row
15x20
15x20
15x20

Bicep curls
12x6
12x6
6x8
6x8

Tricep pushdown
15x10
15x10
15x10

‐--------

ONE ARM PULLDOWN
12X37.5
12x37.5
12x37.5

ONE ARM DB PRESS INCLINE SUPERSET
12X14
12X14
12X14

ONE ARM LOW PULLEY CABLE ROW
12X30
12X30
12X30

TBAR LATERAL PRESS
14X20 VPR
14X20
14X20

DB CURLS SUPERSET
8X8 (deze ging moeizaam, ik had nog spierpijn in mijn onderarm/elleboog door de challenge)
8x8
8x8

TRICEP PUSHDOWN ONE ARM
15X20
15X20
15X20

CHEST MACHINE FLY ONE ARM SS REARDELT MACHINE FLYS
12X33 / 15X33
12X33 / 15X33
10X33 / 15X33

LATERAL RAISE
15X6
15X6

Laatst bewerkt:
Nou vocht is weer weg dus er weer gewogen. Weeg ik gewoon onder de 69 kg:p

Exact 68.9 kg.

CMS zijn iets gedaald zelfs
TAILLE 65.5
BUIK 80
BILLEN 96
BOVENBENEN 58.5

Huidplooi heup 5.5 mm

Laatst bewerkt:
Uppertreen

DBB CHALLENGE
15x30
10x40
Ca 25x45 poging 1
25x45 poging 2 (zie filmpjuh!!)

De lange versie staat bij mijn challenge inzending.. inclusief 1 minuut gekloot met de straps:p helaas kreeg ik ze niet zo goed strak als de vorige keer (toen kwam ik op 30 reps in minder tijd), dus ging nu iets moeizamer.

TBARPRESS ONEARM
9X30 PR
9X30
9X30

ONE ARM LAT PULLDOWN
12X37.5
12X40 PR
12X40 PR

HAMMER DB PRESS INCLINE
15X2X8
15X2X10 POSTOPPR
15X2X10
Dit ging zooveel makkelijker alweer:) rpe 6-7

ONE ARM DB PRESS INCLINE
12X14
12X14

LOWPULLEY CABLE ROW
LINKS
12X30
12X30
12X30
RECHTS
15X25 POSTOPPR
15X25
15X25

DB CURL SS TRICEP PUSHDOWN ONE ARM
LINKS
12X8 / 15X20
12X8 / 15X20
10X8 / 15X20
RECHTS
10X8 POSTOPPR? / 15X15 POSTOPPR
9X8 / 15X15
9X8 / 15X15
voelt niet zwaar, maar ik merk dat ik rechts snel verzuur

LATERAL RAISE ONE ARM
16X6
16X6
16X6

CHEST MACHINE FLY ONE ARM SS REARDELT MACHINE FLYS ONE ARM
12X33 / 15X33
12X33 / 15X33

Lateral press heb ik overgeslagen, iets te weinig tijd ivm een verjaardag.

Ik ga morgen even aan de slag met een schema:) Ik kan nu ook weer iets meer (jackknife met een bal bijv).

Sowieso wil ik over op 6 dagen (want ik kan weer fietsen!), 3 x upper 3 x lower (maar dan met focus op 1 spiergroep, wat ik voorheen ook heb gedaan). Mijn glutes zijn minder vol, dus daar baal ik best wel van. Ik wil dus in het schema ook wat extra aandacht aan de glutes besteden. Ook wel logisch, want ik merk dat zware sumodeadlifts echt wel bijdragen aan dikkere billen (squats ook). Maar goed, het duurt nog wel ff voor ik dat weer kan doen.

Ik kan weer wat schijven tillen nu (Max 10 kg) dus ik kan WEL bb hipthrusts doen. Dat helpt weer iets.
Al die high rep meuk heeft niet genoeg effect op mijn glutes, die hebben ook zware gewichten nodig:p

Laatst bewerkt:
LB1 HAMFOCUS MA
LEGPRESS VERTICAL WIDESTANCE 4X10
BULGARIAN SPLIT SQ LIGHT (4X12-15)
BANDED HIPTHRUST 3X15-20
GHR 3XMAX
HAM CURLS SEATED 3X12-15
ARMEN/ABS

LB2 GLUTE FOCUS WO
BB HIPTHRUST 4X10
RDLS 4X12
GHR 3XMAX
BALL LEGCURL
ARMEN/ ABS

UB3 QUADFOCUS VR
LEGPRESS VERTICAL SMALLSTANCE 4X10
BULGARIAN SPLIT SQ HEAVY (4X8-10)
LEGEXTENSION 4X12
BANDED HIPTHRUST 3X15-20
ARMEN / ABS

UB1 DI
CHEST/BACK/DELTS

UB2 DO
CHEST BACK/ DELTS

UB3 ZA-ZO
CHEST/BACK/DELTS

1e opzet van het schema. Plan was iig om geen volle upperbody training meer te doen op 1 dag. Daardoor ben ik binnen een uur klaar en ik kan mijn upperbody op deze manier 3x per week trainen.

Zodra mijn schouder is hersteld zal ik ook voor de upperbody focus dagen inplannen, maar dat is nu niet echt nodig.

Daarnaast wou ik mijn benen (met name de billen) vaker trainen. Echt lang spierpijn heb ik nu zelden, dus dat kan prima!

Betekent dus wel dat ik weer vaker moet fietsen, maar dat is ook niet erg (of op de scooter.. maar ik wil de vetgains beperken:D). Ik hoef gelukkig niet meer te klussen en ik zit nog tot september in de ziektewet. Tijd zat:p

Inmiddels heb ik het schema verder afgewerkt.

Gisteren dag 1, maar ik heb besloten met de glute dag te starten aangezien dit een lichtere dag is. Dit heb ik on versie 2 al aangepast.

BB HIPTHRUST (NIEUW) SUPERSET RDL (NIEUW)
15X40 / 15X40
15X40 / 15X40
14X40 / 15X40
12X40 / 12X40
conditioneel vrij pittig:p Voor het eerst dus ook weer een "zwaarder" gewicht getild met rechts. Dit voelde prima dus ik kan vanaf hier mooi opbouwen:)

GHR SS ROMAN CHAIR SITUPS
18X / 15X
15X / 15X
14X / X
Ik heb echt niks met sit ups. Zou fijn zijn als ik weer hanging knee raise kan doen, wmb is dat de beste ab bouwer in combi met jackknifes. Oja en weighted crunches (in het kabelstation), alleen doe ik die vrijwel nooit.

JACKKNIFES MET BAL (NIEUW) SUPERSET HAM CURL MET BAL (NIEUW)
12X / 12 X?
12X / 12 X
Dit ging ook goed, geen pijn! Gek genoeg voelde het zelfs easy, maar volgens mij was deze bal een slag kleiner tov eerder. Voor de hamcurl mag het wel een slag groter.

ARMEN

BICEP CABLE CURL ONE ARM SUPERSET ONE ARM TRICEP PUSHDOWN
LINKS
12X10 / 15X20
12X10 / 15X20
12X10 / 15X20
RECHTS
10X10 / 15X15
10X10 / 15X15
10X10 / 15X15

BICEP HAMMER CURL
3 SETS

Met de woning schiet het enigzins op. We zijn nu alle eisen aan het afwerken. Vrijdag zou de accountant klaar moeten zijn met de prognose voor 2019 en dat is het laatste wat wij moeten aanleveren. Enige is nog wel dat er nog een waardebepaling moet worden gedaan die 10% hoger ligt dan onze hypotheek. Dat ligt in de handen vd hypotheekadviseur dus dat horen wij vandaag. We hebben dan ook nog maar 3 weken om de bankgarantie te krijgen O.o

Dan nog goed nieuws! Donderdag is de eerste bezichtiging!:D Ik heb ons huis onofficieel te koop gezet en wij kregen dus al reacties binnen. Vd week staat hij denk ik ook op funda, maar het ligt er even aan hoe snel de makelaar is.

Wij doen zelfs de bezichtiging dus dat is even spannend (onze makelaar is op vakantie). Het is iig een jong stel die hun eerste huis koopt.

Hip thrust supersetten met RDL :eek:
Je zit toch nog aan zware meds zeker :gek:
Lijkt me heel pittig!

Duimen voor het verdict van de hypotheekadviseur alvast!
Stel dat het koppel dat donderdag komt een bod doet (via de onofficiële weg), kunnen jullie dan alles regelen buiten het makelaarskantoor om?
Zodat je geen commissie e.d. moet betalen? Of lukt dat niet omdat je er sowieso eentje hebt ingeschakeld? (Geen idee hoe die dingen gaan :p)

Hip thrust supersetten met RDL :eek:
Je zit toch nog aan zware meds zeker :gek:
Lijkt me heel pittig!

Duimen voor het verdict van de hypotheekadviseur alvast!
Stel dat het koppel dat donderdag komt een bod doet (via de onofficiële weg), kunnen jullie dan alles regelen buiten het makelaarskantoor om?
Zodat je geen commissie e.d. moet betalen? Of lukt dat niet omdat je er sowieso eentje hebt ingeschakeld? (Geen idee hoe die dingen gaan :p)
Haha:p
Het scheelt iig wel weer slepen met gewichten:D

Dat hadden we kunnen doen, maar dan had ook alles geregeld moeten worden via een andere partij (de koopakte etc). Of we zouden dat zelf moeten doen:p

Ze kunnen wel gewoon een bod uitbrengen via de makelaar als ze nog steeds interesse hebben. Ik vond dat alles te lang duurde dus ik dacht ik maak wat foto's en gooi het op Facebook XD. Er zijn inmiddels aardig wat mensen getagd. Dit stelletje is al een tijdje op zoek naar een starterswoning in de wijk, maar zijn steeds net te laat.

• Like
Waarderingen: Bubs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven