MuscleMeat

Gesloten SP's 2019 POST OP LOG

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training! GLUTEHAMFOCUS

SUMO DEADLIFT
+10KG
12X70 POST OP PR
12X70
12X70 @5
fijne glutepomp daarna:p

FILMPJUH

DOUBLE BANDED HIPTHRUST
GROEN + ROOD
20X
19X
19X

GHR
15X
15X
16X

LEGCURL BALL SS JACKKNIFE
15X / 12X
15X / 12X
15X / 12X

Die DL zien eruit alsof je ze met twee vingers kunt doen, zo vlotjes!

Inderdaad, met de vingers in de neus.
Smooth!

Netjes, ziet er idd uit als peanuts :pressing:

Ik vond dit wel de grappig om te delen

Screenshot_20190521-124938_MyFitnessPal.jpg

Afgelopen winter ben ik ook nog 75 kg geweest, maar dat heb ik niet gelogd. Het is ook wel duidelijk wanneer ik mijn PRS heb gehaald:p

Ik hoop dit jaar toch op een meer gecontroleerde winterbulk, maar in de praktijk valt dat altijd vies tegen hehe

Ik hoop dit jaar toch op een meer gecontroleerde winterbulk, maar in de praktijk valt dat altijd vies tegen hehe

Haha, idem.
Vorige jaren at ik redelijk gecontroleerd in de winter en rond de feestdagen, vorig jaar had ik iets van "maar ik ben nu aan het bulken" :dunno:
Dus *poof* in een paar maand 4kilo ofzo erbij :roflol:
Gelukkig krijgen we onszelf erna altijd weer onder controle :p

Haha, idem.
Vorige jaren at ik redelijk gecontroleerd in de winter en rond de feestdagen, vorig jaar had ik iets van "maar ik ben nu aan het bulken" :dunno:
Dus *poof* in een paar maand 4kilo ofzo erbij :roflol:
Gelukkig krijgen we onszelf erna altijd weer onder controle :p
Pff ja, mijn mindset is dan ook anders (beetje lang leve de lol ipv autistisch tellen). Toch weet ik dat het op de lange termijn wel echt zinvol is om ruustaagghh aan in gewicht aan te komen. Al die extra vetgains heb je niets aan (helemaal omdat dat er ook weer af moet!) EN met een gecontroleerde bulk kun je langer bulken (Dus meer gainzzz:cool:).

Maar goed, nu we het erover hebben. Ook nu lukt het nog niet om mijn voeding bij te houden:p Gelukkig eet ik vrij netjes, maar toch.. doel was nu toch echt om te recompen en alles te tellen.

UB

BENCHPRESS
20X20
15X32 POST OP PR
15X32 @7
15X32 @7.5
Volgende week 3x12-15x35!

LOW SEATED CABLE ROW + HOLDS SUPERSET
15X33
15X38 @7
15X38 @7.5

HEXPRESS
18X2X12 @8.5
13X2X14 @8.5 VPR
14X2X12 (ellebogen naar buiten) @8.5

ARNOLDPRESS SEATED (NIEUW) SUPERSET
11X2X8
11X2X8 @8.5
11X2x8 @9.5

LAT PULLDOWN
12X42.5 POST OP PR
12X42.5 @8
14X42.5 @8.5 POST OP VPR! :D

DB SIDE RAISES SEATED DEADSTOP SUPERSET REARDELT BANDED PULL SUPERSET FRONT RAISES SEATED ONE ARM
23X2X4
23X2X4
21X2X4
voor het eerst in tijden voel ik mijn schouder goed en aangezien ik daar nauwelijks massa heb wordt dat een aandachtspunt. Deze triset ga ik elke training doen (mits ik geen spierpijn heb in de schouders). Ook de armen wil ik elke training mee pakken, omdat de SRA curve toch kort is aangezien ik geen zware compounds doe. Zo kom ik aan 24 SETS voor de rear-side delts en 16 SETS voor de armen. Totaal 12 SETS isolatie werk per week voor de front delts (in tegenstelling tot de meeste mensen groeien die bij mij niet of nauwelijks door bench of chest db press). Mijn chest/traps/rug pakken alles over nmlk.

ik ga deze superset nu elke training doen dus hopelijk worden mijn schouders dan ook weer wat voller:)

Op den duur ga ik wel weer upright rows doen. Die in combinatie met facepull hebben eerder altijd goed gewerkt.. helaas door dat schouder gedoe heb ik die al heel lang niet kunnen doen.

ARMEN

DB CURL CROSSBODY SUPERSET
15X2X8 POST PP VPR
15X2X8 @8.5
14X2X8 @8.5
15X2X8 @9.5
verschil links en rechts is nauwelijks meer merkbaar bij de biceps:) de rest nog wel, maar dat komt ook wel weer..

TRICEP ROPE PUSHDOWN
15X25
15X25 @8
15X25 @9
15X25

Laatst bewerkt:
TRAINING LB2

HEXBARDEADLIFT SUPERSET
15X70 VPR
13X80
13X80 FILMPJUH

CALVERAISE (NIEUW)
in de bijna 6 jaar dat ik train, heb ik zelden mijn kuiten getraind :p Want ja, Ik heb ze nauwelijks en ik moet een shitload aan volume doen om ze überhaupt te laten groeien.
Aan de andere kant, als SUPERSET kost het nauwelijks tijd dus ik moet maar eens mijn best doen voor mijn zielige kuiten.
Oja, het kwartje dat ik mijn kuiten moet trainen viel nadat ik kuitspierpijn had door het sumodl-en:roflol:
13X35
13X35
13X35

BARBELL FROG BRIDGE + POWERBAND (NIEUW) ipv hipthrust
30X30
30X30
30X40
fijne oefening dit! Mag alleen wel zwaarder...

LEGPRESS
15X165
13X165
15X165

LEGEXTENSION SUPERSET
12X70.5
12X70.5
12X70.5

LEGCURL SEATED
12X49.5 PR
12X49.5
12X49.5
hopelijk gaan de hams nu ook groeien nu ik ze voor het eerst in jaren weer isoleer

---

Laatst bewerkt:
Damn dat zijn serieuze gewichten zeg :eek:
Kun je nog uit bed de dag na zo'n legday? :p

Ik was even wat oude foto's aan het kijken. Ik vind het wel grappig hoe mijn fysiek door de jaren heen is veranderd. Van 35+% vet (post zwangerschap), naar skinny af (54 kg), daarna bodybuilding herontdekt en na 1.5 jaar te hebben gebulkt tot 69 kg uiteindelijk naar 9% vet gegaan (bw 61 kg) ..uiteindelijk was ikvorig jaar rond de 15% na een deftige cut (rechterfoto), bw 67.5. Wat dat betreft ook mijn doel voor dit jaar! Moet ik wel wat spiermassa terug winnen, maar ik sta nu rond de 19% gok ik dus dat moet haalbaar zijn vd zomer:)

inCollage_20190523_141505317.jpg

mooie progressie!

Super jaloers op je veingame haha! Dat wil ik ook!!!! Tot nu toe altijd alleen maar een minivein op mijn schouder als ik schouders getraind heb :roflol:

mooie progressie!

Super jaloers op je veingame haha! Dat wil ik ook!!!! Tot nu toe altijd alleen maar een minivein op mijn schouder als ik schouders getraind heb :roflol:
Dat wil ik ook weer! Mijn bicepvein zit verstopt:treuren: Ik moet sowieso nog 4-5% in vet zakken wil ik dat weer zien. Onder de 15% komt er ook een chest en ab vein tevoorschijn :roflol:

Maar he, jij hebt tenminste een vein nu:p Ik heb ze nu alleen op mijn onderarm.

Nou, ik heb nauwelijks spierpijn in de benen/glutes, wel in de kuiten:roflol:

Ik denk dat ik vanmiddag ga trainen aangezien ik geen oppas heb vanavond en we gaan straks even naar de markt. Ik heb wel wat spierpijn in de lower en mid traps.. raad eens door welke oefening:p

Pfff, dat is wel een zegen! Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst niet spierpijn had :sad: ruilen?!?!

Moet vanavond weer billen trainen, maar heb nog spierpijn van dinsdag.. :bang:

Pfff, dat is wel een zegen! Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst niet spierpijn had :sad: ruilen?!?!

Moet vanavond weer billen trainen, maar heb nog spierpijn van dinsdag.. :bang:
Shit is dat, Ik heb meestal wel spierpijn na een nieuwe oefening:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven