- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die DL zien eruit alsof je ze met twee vingers kunt doen, zo vlotjes!
Thnx!
Ik moet voor nu niet te snel willen, dus elke training weer wat meer

Ik hoop dit jaar toch op een meer gecontroleerde winterbulk, maar in de praktijk valt dat altijd vies tegen hehe

Pff ja, mijn mindset is dan ook anders (beetje lang leve de lol ipv autistisch tellen). Toch weet ik dat het op de lange termijn wel echt zinvol is om ruustaagghh aan in gewicht aan te komen. Al die extra vetgains heb je niets aan (helemaal omdat dat er ook weer af moet!) EN met een gecontroleerde bulk kun je langer bulken (Dus meer gainzzzHaha, idem.
Vorige jaren at ik redelijk gecontroleerd in de winter en rond de feestdagen, vorig jaar had ik iets van "maar ik ben nu aan het bulken"
Dus *poof* in een paar maand 4kilo ofzo erbij
Gelukkig krijgen we onszelf erna altijd weer onder controle![]()
).
Gelukkig eet ik vrij netjes, maar toch.. doel was nu toch echt om te recompen en alles te tellen.

de rest nog wel, maar dat komt ook wel weer..
Want ja, Ik heb ze nauwelijks en ik moet een shitload aan volume doen om ze überhaupt te laten groeien.
Huhu hopelijk heb ik morgen door de frogbridges en hexbardeadlift wel wat glute spierpijnDamn dat zijn serieuze gewichten zeg
Kun je nog uit bed de dag na zo'n legday?![]()

Dat wil ik ook weer! Mijn bicepvein zit verstoptmooie progressie!
Super jaloers op je veingame haha! Dat wil ik ook!!!! Tot nu toe altijd alleen maar een minivein op mijn schouder als ik schouders getraind heb![]()
Ik moet sowieso nog 4-5% in vet zakken wil ik dat weer zien. Onder de 15% komt er ook een chest en ab vein tevoorschijn 
Ik heb ze nu alleen op mijn onderarm.Shit is dat, Ik heb meestal wel spierpijn na een nieuwe oefeningPfff, dat is wel een zegen! Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst niet spierpijn hadruilen?!?!
Moet vanavond weer billen trainen, maar heb nog spierpijn van dinsdag..![]()