- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Ik was weer erg onzeker over mijn melkproductie. Even in een notendop. Ik ben in 2012 aan mijn borsten geopereerd. De zenuwen in mijn linkerborst zijn sindsdien niet meer voor de volle 100% hersteld en de productie aan die kant is minimaal. Rechts neemt het grotendeels over. Ik moest bij mijn vorige dochter fulltime kolven om de productie te stimuleren, want ze groeide niet genoeg. Dit kwam deels doordat ze niet altijd effectief dronk.
Ik wilde absoluut niet opnieuw zoveel kolven (dit was namelijk zeer intensief, met name in het begin). Een extra flesje kunstvoeding leek mij geen kwaad te kunnen en dit heb ik nu (door de onzekerheid) wel af en toe gegeven. Het nadeel hiervan is dat de productie ook afneemt (die past zich aan op de baby). Nu kreeg ik een halve week terug ineens een verstopping en mijn productie kelderde enorm op rechts.
Ik heb dus afgelopen dagen toegegeven aan het vele clusteren om de productie op peil te krijgen. Dit is heel intensief! Ik ben dan eigenlijk nonstop aan het voeden. Nu had ik zo ongeveer besloten om ook even op onderhoud te zitten, maar nu ik de resultaten zie van de afgelopen dagen lijkt het er meer op dat ik al op onderhoud zit.
Dit is dus echt een mindfuck
Studies wijzen bij een matige calorierestrictie (-500) niet op een terugloop van bv. Weliswaar is de impact groter op een vrouw met een laag vet%. Maar goed, mijn vet% is zeker niet laag op het moment.
Ik overweeg, net als de vorige ronde, weer domperidon te gebruiken. Dit gaf destijds veel resultaat op de productie. Ik dacht dat ik dit nu wel meer kon loslaten, maar niet dus.
Het verdere plan wat betreft het dieet (en sport) volgt!!
Ik wilde absoluut niet opnieuw zoveel kolven (dit was namelijk zeer intensief, met name in het begin). Een extra flesje kunstvoeding leek mij geen kwaad te kunnen en dit heb ik nu (door de onzekerheid) wel af en toe gegeven. Het nadeel hiervan is dat de productie ook afneemt (die past zich aan op de baby). Nu kreeg ik een halve week terug ineens een verstopping en mijn productie kelderde enorm op rechts.
Ik heb dus afgelopen dagen toegegeven aan het vele clusteren om de productie op peil te krijgen. Dit is heel intensief! Ik ben dan eigenlijk nonstop aan het voeden. Nu had ik zo ongeveer besloten om ook even op onderhoud te zitten, maar nu ik de resultaten zie van de afgelopen dagen lijkt het er meer op dat ik al op onderhoud zit.
Dit is dus echt een mindfuck
Studies wijzen bij een matige calorierestrictie (-500) niet op een terugloop van bv. Weliswaar is de impact groter op een vrouw met een laag vet%. Maar goed, mijn vet% is zeker niet laag op het moment.Ik overweeg, net als de vorige ronde, weer domperidon te gebruiken. Dit gaf destijds veel resultaat op de productie. Ik dacht dat ik dit nu wel meer kon loslaten, maar niet dus.
Het verdere plan wat betreft het dieet (en sport) volgt!!