Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.226
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje🥰
Ja dat is het ook, toegeven dat ook ik het even niet meer zo goed trek gaf direct rust. Ik voelde mij na het besluit al een stuk lichter mentaal.Ja verschrikkelijk moeilijk om aan toe te geven maar beter nu even goed opladen en straks voor 200% weer aanwezig zijn. Sterkte! 😘
Heftig en zo herkenbaar! Als je altijd alles geeft en in die trein blijft denderen is er nou eenmaal ook weinig ruimte om op de rem te trappen...toch was ik er heilig van overtuigd dat ik dit mentaal gewoon aankan

Klopt zeker wat je zegt. Ik heb ook de neiging om teveel taken op te pakken zodra ik mij goed voel (iets met AD(H)D).Terug op de trein is makkelijker dan de trein te laten afremmen.Heftig en zo herkenbaar! Als je altijd alles geeft en in die trein blijft denderen is er nou eenmaal ook weinig ruimte om op de rem te trappen...
Heel goed dat je HA zo goed heeft gehandeld! Sterk zijn betekent soms ook even afstand nemen. Ik vraag me alleen af of alleen rust nemen genoeg is, vaak zijn we geneigd weer op die trein te springen.... blijf hiervoor waken 🫶
Heel veel sterkte de komende tijd! Sport kan het een en ander dragelijk maken (ik zie het bij mensen om mij heen die het mentaal pittig hebben). Ook heel veel sterkte voor je broertje!
Om in de trein analogie te blijven...gelukkig zit de noodrem er niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Ik was zelf gewoon doorgegaan, zoals altijd. Dankjewel❤Zooo herkenbaar. De trein dendert wel door.
Maar de noodrem zit er niet voor niets...
Neem je rust. Je hebt t nodig. Het wordt tijd om nu eens voor jezelf te zorgen ipv voor iedereen om je heen. Het doorgaan heeft je lang staande gehouden. Maar ooit komt die muur....
Heel veel sterkte de komende tijd. Voor jou en je familie en broertje...![]()
Knap dat je het nog weet op te brengen!Voelde allemaal zwaar vandaag. Hopelijk volgende week beter!
Thanks!!Knap dat je het nog weet op te brengen!
Die gewichten komen wel.

Gezien alle andere sores zou ik nu niet voor cutten kiezen. Mijn inschatting is dat dit eerder meer dan minder stress met zich meebrengt.Ik wilde eigenlijk aan jullie vragen (dan wel vanaf het nieuwe jaar) wat jullie zouden doen. Doorgaan met spiermassa opbouwen (max 300 kcal extra per dag), maw een leanbulk, of vooral inzetten op vetverlies om daarna verder te gaan met een leanbulk.
Dat klopt zeker!Gezien alle andere sores zou ik nu niet voor cutten kiezen. Mijn inschatting is dat dit eerder meer dan minder stress met zich meebrengt.
Ook nu meer massa bouwen lijkt me iig niet verkeerd.
Succes!
Dankjewel!Ai lastige periode, sterkte!
En nog gefeliciteerd met jullie derde 🥰
Wat betreft je vraag: hoe oud is je jongste nu een geef je nog (gedeeltelijk) borstvoeding (meen me daar van vorige keer te herinneren, excuus als dat niet zo was).
En eet je met stress juist makkelijk extra of heb je dan juist moeite met eten?
Lijkt me hoe dan ook een lastige keuze: zou afhankelijk van leeftijd en hormoonbalans niet te gauw cutten, maar stress kan er ook al snel voor zorgen dat gewicht vertekent en motivatie dip laten zien....
Succes met de keuze: je fotos laten zien dat je vast weer de goede keuzes maakt.

7 kinderen?Gezien wat je schrijft in relatie met de nog maar korte post-partum tijd: korste cut (maandje-zes weken) en vanaaf daar recompen een optie?
Aww 4 maanden, zo'n cutie leeftijd vind ik dat(nee, nee er komt echt geen 8e hier
)

Dat is zeker een goede optie!Gezien wat je schrijft in relatie met de nog maar korte post-partum tijd: korste cut (maandje-zes weken) en vanaaf daar recompen een optie?
Aww 4 maanden, zo'n cutie leeftijd vind ik dat(nee, nee er komt echt geen 8e hier
)