- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Dat zou top zijn! DankjewelFlinke lijst, ik doe nog even geen poging met tips tot je meer over je bloedwaardes weet.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou top zijn! DankjewelFlinke lijst, ik doe nog even geen poging met tips tot je meer over je bloedwaardes weet.![]()
Hoe waren de waardes?
Wat voor feedback kreeg je? Ontstekingswaarden verhoogd dus verder goed?
De assistent had het over een milde infectie. Verder was alles goed volgens de HA.Wat voor feedback kreeg je? Ontstekingswaarden verhoogd dus verder goed?
Met andere woorden succes ermee?De assistent had het over een milde infectie. Verder was alles goed volgens de HA.
Haha ja in feite wel. Gelukkig voel ik mij inmiddels weer stukken beter🙏
Fijn, die hartslag dikke kans dat dat gewoon van de hoge stress is hoor.Haha ja in feite wel. Gelukkig voel ik mij inmiddels weer stukken beter🙏
Ik kreeg overigens de uitslag helemaal niet. Ik vroeg om de specifieke waarden. De assistent zei dat dat niet nodig was, immers had de dokter gezegd dat de waarden verder goed zijn. Ik nogmaals duidelijk gemaakt dat ik het op de mail wil.. pff..
Oja de HA had nog wel gezegd dat ik terug moest komen als mijn hartslag zo hoog zou blijven. Mijn hartslag daalt weer, dus daar hoef ik mij gelukkig geen zorgen meer over te maken.
Ja mijn lijf is hard aan het vechten tegen de infectie. Ik heb dat niet eerder zo heftig gehad. Ik heb überhaupt nog nooit een bijholteontsteking gehad of iets wat erop lijkt🙃Fijn, die hartslag dikke kans dat dat gewoon van de hoge stress is hoor.

Ziet er strak uit!
Bovendien is @SP1988 lang en heeft vrij lange ledematen, de barpath wordt al snel heel lang.Blijft ergens vreemd die brede set up bij een powerlifters te zien als je weightlifting benches gewend bent te zien.
Ja snap ik en als powerlifters wil je een zo kort mogelijke rom natuurlijk.Ziet er strak uit!
Bovendien is @SP1988 lang en heeft vrij lange ledematen, de barpath wordt al snel heel lang.
Hoe breed is "weightlifing breed" eigenlijk?
Snap ik! Voor mij voelt het het meest comfortabel. Ik kan een goede spanning houding op mijn rug en zoals @Mentat al aangeeft beperkt het de ROM iets. Dit lijkt voor bodybuilding doeleinden enigzins tegenstrijdig, alleen zie je dat zelfs met een maximalegripbreedte mijn barpad nog flink is en aan chest hypertrofie heb ik ook zeker geen gebrek😝Blijft ergens vreemd die brede set up bij een powerlifters te zien als je weightlifting benches gewend bent te zien.
Lekker setje hoor ❤️
💪💪
Thnx!!Ziet er strak uit!
Bovendien is @SP1988 lang en heeft vrij lange ledematen, de barpath wordt al snel heel lang.
Hoe breed is "weightlifing breed" eigenlijk?