- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Ik heb mij daar nog niet genoeg in verdiept, maar dat is zeker een optie! Het lijkt mij alleen heel gek als ze het niet krijgt. Dan ga ik mij toch afvragen of ze het niet al heeft gehad. Weliswaar in een zeer milde vorm.Als ze het nu weer niet krijgt kan je ook een vaccinatie overwegen. Al heeft dat voor vrouwen net iets meer nadelen (in de toekomst) dan voor jongens.
Dankjewel ❤Ik vind het maar knap @SP1988: zo aan het einde van je zwangerschap nog - zover het lukt - lekker aan het trainen! Daar heb je ook zoveel profijt van, zowel tijdens je bevalling als om straks weer in shape te komen. Nu eerst maar eens die laatste weken doorkomen en een gezond kindje op de wereld zetten. En die 85-87 kilo is hartstikke netjes op dat termijn, dat is toch onvermijdelijk.
Oh en succes met de waterpokken, ik zou even de huisarts raadplegen wat raadzaam is wat betreft je dochter, zoals Steks al aangaf is er tegenwoordig ook een vaccinatie.
Ik behoor niet tot de groep vrouwen die nauwelijks aankomt. Dat is wel duidelijk 😜 Bij de 1e was het 23 kg (en was ik ook veel dikker nog). Nu is het vergelijkbaar met de vorige zwangerschap, alleen was ik daar droger bij aanvang. Ik ben al heel blij dat ik nog iets van kracht heb! Al is dat ook wel iets van 20% minder.
Dat laatste klopt zeer zeker! Gelukkig heb ik het zelf wel gehad. Tot dusver heeft mijn dochter nog geen verschijnselen (de oudste iig!). Bij de jongste zijn ze aan het indrogen🙏In sommige andere landen is dat ook vrij gangbaar. Mijn zoontje hebben we ook laten vaccineren, maar bij meisjes zou ik iets terughoudender zijn ivm een toekomstige zwangerschap en dat je het toch kunt krijgen ondanks een vaccinatie. Al loop je als vrouw volgens mij nog meer risico voor de foetus als je nooit waterpokken hebt gehad dan waneer je gevaccineerd bent.

Verder valt er nog weinig te delen, dus de volgende update wordt babynieuws😜