Fitness Seller

SP'S BABY'S AND BARBELLS LOG 2024 - POST PARTUM - RONDE 2

Peiling Peiling Wat te doen na 1 januari!?

• Beastmode cutten tot single digits😎 -700 kcal

Stemmen: 0 0,0%
  • Korte cut (6 weken -700), daarna recompen

Stemmen: 0 0,0%
  • Korte cut (6-8 weken -500), daarna recompen

Stemmen: 2 22,2%
  • Recompen ca 3-4 maand (kcal op onderhoud), daarna cutten voor de zomer!

Stemmen: 5 55,6%
  • Leanbulk (3-4 maanden +300), daarna cutten voor de zomer!

Stemmen: 1 11,1%
  • Geen van bovenstaande

Stemmen: 1 11,1%

• Totaal stemmers
    9
  • Topic Starter Topic Starter
Afgelopen maandagavond is onze 3e dochter geboren genaamd Mae! Weer een flinke dame van 4 kg:)

Ik wilde nog sporten die dag, maar ik werd wakker met gebroken vliezen🤣 Het was zoals ze het noemen een "stortbevalling". Ik ging in 1 uur, met helse weeën, van 3 naar 10 cm en met 10 min persen is ze geboren😅

20240815_111907.jpg

Afgelopen maandagavond is onze 3e dochter geboren genaamd Mae! Weer een flinke dame van 4 kg:)

Ik wilde nog sporten die dag, maar ik werd wakker met gebroken vliezen🤣 Het was zoals ze het noemen een "stortbevalling". Ik ging in 1 uur, met helse weeën, van 3 naar 10 cm en met 10 min persen is ze geboren😅

20240815_111907.jpg
Wat een dotje ❤️

Gefeliciteerd en wat fijn zo snel 🫶!

gefeliciteerd met jullie kleine meid, veel geluk en plezier samen en maak er een mooi mens van.

Gefeliciteerd 😊

20240815_111907.jpg
Hoe vaker hoe beter nie? haha Gefeliciteerd familie :heart: :heart: :heart:

Eindelijk het nieuws waar we al die tijd op hebben gewacht🎉 Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Gefeliciteerd meid!!
Trotse mama van alweer de derde!🎈❤️
Nog wel effe geduld he... niet meteen alweer starten met trainen 😇💪

Gefeliciteerd!

20240815_111907.jpg
Gefeliciteerd! Wat een mooie baby en wat een mooie naam! Heel veel geluk gewenst 🥰

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd en hopelijk kan je nu lekker gaan genieten 🥳

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!!

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd en wat fijn zo snel 🫶!

Gefeliciteerd!

Telt als een workout, die mag je loggen. :D

gefeliciteerd met jullie kleine meid, veel geluk en plezier samen en maak er een mooi mens van.

Hoe vaker hoe beter nie? haha Gefeliciteerd familie :heart: :heart: :heart:

Eindelijk het nieuws waar we al die tijd op hebben gewacht🎉 Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Gefeliciteerd meid!!
Trotse mama van alweer de derde!🎈❤️
Nog wel effe geduld he... niet meteen alweer starten met trainen 😇💪

Gefeliciteerd! Wat een mooie baby en wat een mooie naam! Heel veel geluk gewenst 🥰

Gefeliciteerd en hopelijk kan je nu lekker gaan genieten 🥳

Dankjulliewel❤

De week is snel gegaan! Ze is alweer 1 week oud😃

Ik heb eigenlijk een hele relaxte, fijne week gehad. De kleine is vrij rustig, drinkt goed en doet waar baby's goed in zijn🥱💤

Omdat ik (denk ik) veel uitgeruster ben dan na de tweede, krijg ik alweer zin om te sporten😆 Maar goed, ik ben nog fulltime melkkoe, dus zo ver is het nog niet helaas.

Dieetplannen liggen er ook al. Niet dat ik precies weet wanneer ik ga starten, wel ben ik weer recepten aan het kijken en ik stel mij daar dan ook mentaal op in. Ik hoop voor nu dat ik met gewoon gezond eten al ver kom!

Ik heb nog geen centimeters gemeten, maar ik ben totaal nu 8,7 kg kwijt (uitgaande van de 87,5 kg). Dat is ca 5-6 kg van mijn "normale" gewicht. Wel zeggen de cijfers niet zoveel nog. Ik heb ook een stuk minder spiermassa, al compenseert dat iets met het extra vocht.

Voor nu ligt de focus (buiten het genieten om van onze kids!), vooral nog op herstel. Ik heb nog hechtingen en de bekkenbodem etc. moeten allen nog herstellen. Vandaag wil ik voor het eerst weer wandelen. In huis loop ik wel aardig wat rond en dat voelt top. De muren komen alleen wel een beetje op mij af😅

Terug
Naar boven