Fitness Seller

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

• Topic Starter Topic Starter
Ik besef me dat ik de laatste tijd meer beenfoto's plaats. Niet omdat dat mijn beste groep is, maar omdat daar eindelijk lijnen in zitten!! Mocht er nog een vrouwen bb challenge komen dan is er voor mij nog de wens om ze nog droger te krijgen.

Screenshot_20180406-092258.png

:heart:

Wij willen graag meer beenfoto's hoor.. dus helemaal niet erg!!!! :D

Ik hou van benenfoto's, dus no problem :p

Rond welke maand is die bb contest ongeveer? Als ik dan toch toevallig al cut... Wellicht...

Goeie vorm, ziet er naar mijn bescheiden mening erg goed uit :thumbs:

Wij willen graag meer beenfoto's hoor.. dus helemaal niet erg!!!! :D
Haha gelukkig maar:)
Ik hou van benenfoto's, dus no problem :p

Rond welke maand is die bb contest ongeveer? Als ik dan toch toevallig al cut... Wellicht...
:)
Geen idee eigenlijk.
Vorig jaar zat ik nog half in een pl wedstrijd en mocht niet afvallen de 1e 2 weken ivm -84 kg klasse:p Ik kan dit jaar iig voor de volle 100% mee doen:) Zou leuk zijn als je dan ook gaat cutten! Geeft toch wat extra motivatie.
Goeie vorm, ziet er naar mijn bescheiden mening erg goed uit :thumbs:
Dankjewel:)

Geen idee eigenlijk.
Vorig jaar zat ik nog half in een pl wedstrijd en mocht niet afvallen de 1e 2 weken ivm -84 kg klasse:p Ik kan dit jaar iig voor de volle 100% mee doen:) Zou leuk zijn als je dan ook gaat cutten! Geeft toch wat extra motivatie.

Ja zo'n contest moet een leuke extra zijn en/of een stok achter de deur. Niet een hoofddoel vind ik :p
Fijn dat je dr nu helemaal voor kan gaan in ieder geval. Ik begin over 2 weken met het eerste deel van m'n cut, dus ben benieuwd of dat uitkomt.

Ik besef me dat ik de laatste tijd meer beenfoto's plaats. Niet omdat dat mijn beste groep is, maar omdat daar eindelijk lijnen in zitten!! Mocht er nog een vrouwen bb challenge komen dan is er voor mij nog de wens om ze nog droger te krijgen.

Niet bang dat je dan teveel massa gaat verliezen elders? Je UB is al vrij droog en niet gezegd dat het dan bij je benen weg gaat natuurlijk.
Tot hoe ver zou je dan willen cutten aangezien je best lang bent en nu al vrij licht gaf je aan.

Volgens mij starten de wedstrijden altijd vanaf 1 mei toch? 8 weken lang shredden?

Ben benieuwd of er dit jaar voor de vrouwen ook weer een wedstrijd is. Het was wel ontzettend motiverend!

Ah dat komt opzich goed uit! Tenzij ik eind juli al op vakantie ga :P

Haha gelukkig maar:)

:)
Geen idee eigenlijk.

Dankjewel:)

Na de pl meet kon je toch wel 100% inzetten?

Niet bang dat je dan teveel massa gaat verliezen elders? Je UB is al vrij droog en niet gezegd dat het dan bij je benen weg gaat natuurlijk.
Tot hoe ver zou je dan willen cutten aangezien je best lang bent en nu al vrij licht gaf je aan.
Het is niet zo dat er bij de benen geen vet af gaat, in verhouding zal dat alleen langer duren omdat er simpelweg meer vet zit.

Ik ga nu een tijdje weer mooi bouwen dus een evt verlies die ik nu heb gehad komt wel weer terug. Dat zal dan niet anders zijn.

Vrij licht is relatief natuurlijk. Vanuit mijn eigen gevoel is alles onder de 70 licht omdat ik van de 76 kg kom. Enkele jaren terug kon ik mij niet voorstellen uberhaupt 70 kg te wegen, laat staan 76. Is voor jou denk ik net zo of niet @ProudPizza :)

Volgens mij starten de wedstrijden altijd vanaf 1 mei toch? 8 weken lang shredden?

Ben benieuwd of er dit jaar voor de vrouwen ook weer een wedstrijd is. Het was wel ontzettend motiverend!
Ben benieuwd indd! Helpt zeker wel mee.

Ah dat komt opzich goed uit! Tenzij ik eind juli al op vakantie ga :P
Nice!

Na de pl meet kon je toch wel 100% inzetten?
Nee, heb aardig wat tegen geslagen gehad destijds

Same here... Toen ik ooit begon met cutten woog ik 75 met een heel ander uiterlijk. Toen tot 62,nog wat gecut. Nooit gedacht dat ik weer boven de 70 uit zo komen.
Nu net zo het idee dat ik nooit nog onder de 65 ga komen.
Waarschijnlijk is dit over 5 jaar weer anders :p

Same here... Toen ik ooit begon met cutten woog ik 75 met een heel ander uiterlijk. Toen tot 62,nog wat gecut. Nooit gedacht dat ik weer boven de 70 uit zo komen.
Nu net zo het idee dat ik nooit nog onder de 65 ga komen.
Waarschijnlijk is dit over 5 jaar weer anders :p
Ja raar is dat he. Ik kwam ook van de 75 en ben toen afgevallen tot 54 kg. Onder de 65 kan ik mij nu ook niet voorstellen:p

Haha zo bedoelde ik t niet:p. Zal idd wel wat af gaan van je benen natuurlijk.

Hopenlijk dit jaar dan geen tegenslagen mocht er een contest komen.
Vast afwachten hoeveel dames mee willen doen ook en of er überhaupt 1 komt. @RFFNCK ?

Nice!

Maar wtf is buikloop

Terug
Naar boven