Fitness Seller

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

Bezoekers in dit topic

Te vroeg gejuicht, heb weer last van mijn knie:treuren: Beidde overigens, alleen rechts iets erger. Had een tijdje niet gesquat, maar deed wel lunges. Ik merk dat dat miss niet handig was qua herstel.

Aangezien alles boven par wel goed gaat hou ik het daar maar bij. Bij de legpress zet ik mijn voeten erg hoog waardoor ik dat ook prima kan doen.

Fietsen geeft ook wat irritatie, maar heb geen auto helaas!

Legpress voelt weer sterk verder:) Als vanouds. De rest ging eigenlijk ook prima, sissysquat gaat ook steeds beter.

SQUAT
5X90
5X100
3X5X90

LEGPRESS
8X165
8X175
8X185
8X195 @8-9 FULLSTACK

DOUBLE BAMDED HIP THRUST
GROEN/GEEL
15X
15X
15X
Ff kijken hoe ik dit ga verzwaren..

SUMO BANDED GOBLET SQ
10X24
10X24
10X24

SISSYSQ SS HANGING KNEE RAISES
12X
12X
12X
 
Kcal zijn trouwens verhoogd naar ongeveer 2600 kcal (350 g carbs!!). Ik woog gisteren 67.6 kg dus uiteindelijk is er 2 ons bij gekomen. Prima dacht ik zo:)

Gisteren heb ik niet getrackt, wel gesnackt:p Vandaag en de rest vd week hou ik alles braaf bij.
 
Geen last bij de sissy aangezien je daarbij ook vrij diep gaat en je knieën dus ver buigt?

Kan het ook aan de stance liggen bij de squat? Dat je daar evt nog wat uit kunt halen?
 
Geen last bij de sissy aangezien je daarbij ook vrij diep gaat en je knieën dus ver buigt?

Kan het ook aan de stance liggen bij de squat? Dat je daar evt nog wat uit kunt halen?
Nee, niks. Echt alleen bij het naar voren buigen helemaal onderin. Ik probeerde thuis nog bw bulgarian sq om te kijken waar het precies zit. Alleen naar voren duwen geeft een vervelend gevoel. Legextension heb ik geen last van gehad de laatste keer.

Qua stance heb ik ook wat uitgetest en widestance gaat wel goed.
 
pfff... lastig met je knieen. :(
Fysio weet het ook niet? of ben je er nog niet voor geweest?
Beterschap ermee in ieder geval. :kiss:
 
pfff... lastig met je knieen. :(
Fysio weet het ook niet? of ben je er nog niet voor geweest?
Beterschap ermee in ieder geval. :kiss:
Nee niet geweest, moet nog behandelingen reserveren voor mijn schouder:)

Sowieso geen echte blessure (qua pijn is het een 2), maar dit zijn wel dingen die een blessure kunnen worden dus better safe then sorry!

Kwestie van flink deloaden en ontzien dan maar!

Dankje:)
 
Afspraak maken voor je schouder en tussen neus en lippen door even vragen voor je knieen? ;)
 
Afspraak maken voor je schouder en tussen neus en lippen door even vragen voor je knieen? ;)

Dat zou ik ook doen :P

Kan je banded hiptrusts niet verzwaren door een plate op je schoot te leggen? Of de elastieken strakker spannen? Anders misschien voeten op een verhoging zodat je met dezelfde rom hoger uitkomt.
 
Ff wat rustiger qua loggen nu. Over 2.5 week vakantie (2 weken lang) en echt opbouwen qua trainen is er dan toch niet bij. Ook wil ik voor de vakantie even weer terug naar "cut" kcals.

Deze week heb ik geen kcal meer geteld. Ik was ondanks de kcal verhoging super hongerig. Ik had gewoon niet genoeg aan 2600 terwijl ik op 2k heb kunnen teren zonder moeite, weird. Natuurlijk is het beter als ik wel alles had geteld, maar ik kon mij moeilijk herpakken toen ik eenmaal uit de bocht vloog.

Resultaat nu na 1 maand reversed diet is + 0.7 kg. Al met al niet ontevreden, al had ik stricter willen zijn tijdens de reversed diet.

Hoop nu dat ik dit gewicht (ca 68 kg) gewoon vast kan houden. Mijn voeding is vrijwel onveranderd, alleen meer extra's en grotere porties.

Gisteren trouwens pijnvrij gesquat! Gewicht wel aanzienlijk moeten verlagen (3x5x90 sq 3x5x110 boxsq), maar komt wel weer terug. Hopelijk kom ik ooit weer terug op mijn 5 rm pr van 120 kg, maar dan op een lager bw.

Ik heb sowieso nieuwe sleeves besteld. Ben benieuwd of dat uitmaakt (mijn huidige hebben hun beste tijd wel gehad). Nieuwe riem staat ook mijn verlanglijstje.
 
Ik weet niet wat "normaalwaarden" zijn voor een reversed diet, maar +0.7 kg lijkt me erg normaal ivm vocht en maag-/darminhoud alleen al.

Fijn dat je pijnvrij gesquat hebt! Zal gewoon rustig opbouwen en niet te snel terug willen naar oud gewicht, even alles laten wennen.
Misschien zijn dr nog wat stretches die je kan doen die bevorderlijk kunnen zijn?

Welke sleeves heb je besteld? En welke belt wil je halen? :)
 
Dat is geen verkeerd vooruitzicht.
Zeker niet:)

Ik weet niet wat "normaalwaarden" zijn voor een reversed diet, maar +0.7 kg lijkt me erg normaal ivm vocht en maag-/darminhoud alleen al.

Fijn dat je pijnvrij gesquat hebt! Zal gewoon rustig opbouwen en niet te snel terug willen naar oud gewicht, even alles laten wennen.
Misschien zijn dr nog wat stretches die je kan doen die bevorderlijk kunnen zijn?

Welke sleeves heb je besteld? En welke belt wil je halen? :)
Uhu lijkt mij ook. Echt veel vet zal het ook niet zijn.

Nee indd. Ik ga liever niet te snel omhoog nu, die f out heb ik al vaker gemaakt!

90 kg is relatief licht, maar wel goed om mee op te bouwen:) Ik doe thuis nu indd stretches, ik merk dat ik door het weinige squaten wat stijf was geworden. Komt ook wel weer goed, ik moet gewoon geduld hebben wat betreft de pl lifts.

Beargrip sleeves. Ook ruim een maat kleiner (hopelijk niet te klein!) voor extra knie support.
 
Back
Naar boven