- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik weet haha
Nu bench niet gaat ben ik weer terug bij de apparaten. Ach, verandering van spijs doet eten toch
Interesting...Misschien alvast wat mensen nomineren.
@SP1988
@natty87
@HillR
@ProudPizza
@MissNuke
@kardemompeul (?)
@Geroezemoes (?)
@Denis90 (?)
......
@Skatermarvin kon het niet laten.![]()
![]()

Uhu indd

Beentreen vandaag zal zwaar worden, want dat heb ik nauwelijks getraind tijdens de vakantie.Dank!Leuuuk, welkom terug! Al een lekkere tan opgedaan?
Nu weer even back on track komen, met jouw dedication komt dat wel goed! Je shred die extra kilo's er zo af, dat gaat altijd snel bij jou...

Klopt! Heel mooiLeuk! Tenerife is prachtig inderdaad, het verbaasde mij hoe groen het daar is!
Succes met de benen![]()
Sowieso is elk gebied weer anders. DankjeWelkom terug en mooi om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Nu weer lekker beginnen met trainen en dan komt het met de aangekomen vakantie kilo's ook wel wee goed![]()
Yes komt goed, de moticatie is er iig
Thnx!!Welkom terug. Tenerife is idd erg mooi en kun je ook zo rond rijden/fietsen en dingen bekijken. Nog in t waterpark geweest?
Succes met de contest.

Mijn broertjes zijn wel al een keer heen geweest, wel super mooi park!volgens mij zijn de vooruitzichten inmiddels goed!! Dat komt dus wel goed met de tanAltijd lekker een lekker zonnig relax vakantie, wordt tijd dat de zomer hier ook
eens begint en niet een paar dagen, ik wil verdomme zon, relaxen en een tan op doen
Hoe is het met je blessure, zit daar al wat vordering in?Je bent in ieder geval al weer lekker op gang![]()

Ja absoluut. Ergens ook wel een gek idee om weer zo laag te gaan. Had niet gedacht dat ik dat ooit weer zou willen, helemaal omdat ik dan niet bepaald sterk meer benGoed dat je het naar je zin hebt gehad op vakantie
Nu weer lekker terug in het ritme komen. Gaat de contest een mooie stok achter de deur voor zijn.

Dank

Thanks hill