MuscleMeat

Sp's powerbuilding / cutting log 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3 dagen redelijk aan mijn dieet gehouden (hooguit 100 kcal meer). Gisteren iets te gezellig gehad en de nodige extra's gehad. Gek genoeg vandaag 67.9 kg dus prima dit:) Nu dit vasthouden wat best een opgave is!
 
Ekte bodybuildert treen. :flexbiceps:
Ja ik weet haha:p Nu bench niet gaat ben ik weer terug bij de apparaten. Ach, verandering van spijs doet eten toch:p
 
Pull train van gisteren

DEADS 1 PLATE
5x135
5x135
4x135
4x135
+2 reps

CONV. BELTLESS BLOCKPULL
9x85
9x85
9x85

GLUTE BRIDGES + ELASTIEK
10X100
10X100
10X100
+6 reps

WIDEGR pULLUPS GROENE BAND
10X
10X
10x

BOR CABLE
10X70
10X70
10X70

CLOSEGRIP PULLDOWN
10X47
10X47
13X47 AMRAP
+1 set

ABZ

Elk beetje progressie is progressie dus ook extra reps her en der wil ik gaan bijhouden. Deads waren pittig omdat ik dit de benen had getraind de dag ervoor ivm koningsdag.
 
Laatst bewerkt:
Zo weer terug van een mega relaxte vakantie:)

Nu dus weer ritme vinden wbt sport/voeding.
Na 2 weken ayce woog ik dinsdag 4 kg meer!!!! Na 2 dagen basic foods nu is het alweer 2 kg gezakt, maar hoe dan ook ben ik wel een stukje vetter. Opzich is ayce niet zo erg, maar er was tussen 3 en half 7 alleen snackvoer (kipnuggets, friet en dergelijke). Eten was sowieso niet super, maar ik moet zeggen dst we ook alleen 5 sterren hotels uit Turkije gewend zijn. Ach en ben sowieso vrij kiexkeurig. Friet smaakte iig prima, maar goed dat tikt ook aan in kcal:p

Gisteren heb ik weer getraind (upper) en dat ging best goed:) Beentreen vandaag zal zwaar worden, want dat heb ik nauwelijks getraind tijdens de vakantie.

Ik zal ergens aan het einde vd week even een contestlog aanmaken. Eerst even weer mijn normale ritme oppakken en dingen regelen.

Wat betreft tenerife hebben we super veel mooie dingen gezien. Mocht je ooit heen gaan dan zou ik echt een fiets huren en als je aan de zuidkust zit. Richting los christianos (en dan naar het uiterste puntje) heb je ontzettende mooie rotspartijen. Ook op de boot dolfijnen/walvissen spotten is super leuk en tripje naar oa masca (hippie bergdorp), garachico (natuur zwembaden) en el teide (vulkaan) is aan te raden.
 
Leuuuk, welkom terug! Al een lekkere tan opgedaan?

Nu weer even back on track komen, met jouw dedication komt dat wel goed! Je shred die extra kilo's er zo af, dat gaat altijd snel bij jou...
 
Leuk! Tenerife is prachtig inderdaad, het verbaasde mij hoe groen het daar is!
Succes met de benen :D
 
Leuuuk, welkom terug! Al een lekkere tan opgedaan?

Nu weer even back on track komen, met jouw dedication komt dat wel goed! Je shred die extra kilo's er zo af, dat gaat altijd snel bij jou...
Dank!:)

Ja ben behoorlijk verkleurd daar! Zon is daar ontiegelijk fel. Ik verbrand eigenlijk nooit, maar ben toch een paar keer een beetje rood geworden:p

Ja komt vast goed. Echt serieus kcal tracken doe ik pas tijdens de contest. Sowiedo heb ik nog een bbq te gaan dit weekend:p


Leuk! Tenerife is prachtig inderdaad, het verbaasde mij hoe groen het daar is!
Succes met de benen :D
Klopt! Heel mooi:) Sowieso is elk gebied weer anders.

Dat wordt pijn lijden vrees ik O.o
 
Welkom terug en mooi om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Nu weer lekker beginnen met trainen en dan komt het met de aangekomen vakantie kilo's ook wel wee goed :thumbs:
 
Welkom terug en mooi om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Nu weer lekker beginnen met trainen en dan komt het met de aangekomen vakantie kilo's ook wel wee goed :thumbs:
Dankje:) Yes komt goed, de moticatie is er iig:)
 
Welkom terug. Tenerife is idd erg mooi en kun je ook zo rond rijden/fietsen en dingen bekijken. Nog in t waterpark geweest?

Succes met de contest.
 
Welkom terug. Tenerife is idd erg mooi en kun je ook zo rond rijden/fietsen en dingen bekijken. Nog in t waterpark geweest?

Succes met de contest.
Thnx!!:)

Uhu heel mooi, iig veel te zien!

Mijn dochter wou wel graag heen, maar het was niet heel warm en siam park zou ons iets van 140 euro hebben gekost. Werd me iets te gek naast alle andere activiteiten:p Mijn broertjes zijn wel al een keer heen geweest, wel super mooi park!
 
Treen van gisteren

Tijd: ca 60 min

Aankomende tijd ga ik weer terug naar UB/LB/rust, dat beviel mij toch het beste.

WIDEGRIP PULLUPS GROENE BAND
9x
9x
8x

CHESTPRESS
10x40
10x40
10x40

PULLDOWN WIDE HAMMERGRIP (nieuw)
12x40
12x40
12x40 @7
Volgende x verhogen

HAMMER STRENGTH PLATELOADED SH. PRESS
12x30
12x30
10x30

CROSSBODY BICEP CURL
SUPERSET TRI ROPE PUSHDOWN
10X2X8 / 12x25
10X2X8 / 8x30
8X2X10 / 8x30
Volgende x tri p.d. met 27.5 kg

BICEP HAMMER ROPE CURL
SUPERSET TRI OVERH. EXT.
12x30 / 15x30
12x30 / 14x35
11x30 / 10x35

UPRIGHT ROW
8x42
8x42
8x42
8x42

FACEPULL
12x35
11x35
12x35
12x35

Her en der net wat minder reps, maar niet slecht voor een postvakantietraining.
 
Altijd lekker een lekker zonnig relax vakantie, wordt tijd dat de zomer hier ook
eens begint en niet een paar dagen:mad:, ik wil verdomme zon, relaxen en een tan op doen:o

Hoe is het met je blessure, zit daar al wat vordering in?Je bent in ieder geval al weer lekker op gang:pressing:
 
Goed dat je het naar je zin hebt gehad op vakantie :)
Nu weer lekker terug in het ritme komen. Gaat de contest een mooie stok achter de deur voor zijn.
 
Lekkere gewichten hoor SP!
 
Altijd lekker een lekker zonnig relax vakantie, wordt tijd dat de zomer hier ook
eens begint en niet een paar dagen:mad:, ik wil verdomme zon, relaxen en een tan op doen:o

Hoe is het met je blessure, zit daar al wat vordering in?Je bent in ieder geval al weer lekker op gang:pressing:
volgens mij zijn de vooruitzichten inmiddels goed!! Dat komt dus wel goed met de tan:D

Zolang ik niet wordt geopereerd dan zal dat altijd een dingetje blijven Nu ik gestopt ben met benchen gaat het wel iets beter. Met mijn knie gaat het helaas niet echt de goede kant op. Fietsen op een te kleine fiets op vakantie heeft de boel verergerd (plus aardig wat hellingen gepakt). Ik heb nu ook het vermoeden dat de vele kilometers die ik standaard maak op de fiets net te belastend zijn voor mijn knieen icm veel squatten. Maar goed, het is roeien met de riemen die ik heb!

Goed dat je het naar je zin hebt gehad op vakantie :)
Nu weer lekker terug in het ritme komen. Gaat de contest een mooie stok achter de deur voor zijn.
Ja absoluut. Ergens ook wel een gek idee om weer zo laag te gaan. Had niet gedacht dat ik dat ooit weer zou willen, helemaal omdat ik dan niet bepaald sterk meer ben:p

Welkom terug!!:)
Dank:)

Lekkere gewichten hoor SP!
Thanks hill:)
 
Back
Naar boven