MuscleMeat

SP's road to bigger AND better!

Wat hebben de sluiters te maken met jouw grip eigenlijk? Of heb je van die speciale dingen of zo?

• Topic Starter Topic Starter
ze hebben meerdere soorten. 1 daarvan sluit niet goed waardoor de stang en de schijven draaien als je het gewicht op tilt.. heel vreemd:p

ze hebben meerdere soorten. 1 daarvan sluit niet goed waardoor de stang en de schijven draaien als je het gewicht op tilt.. heel vreemd:p

En daardoor verlies jij je grip?

Het is misschien onduidelijk of ik snap er echt niks van, maar ik heb daar echt nog nooit last van gehad dat als schijven en barbell draait, ik dan mijn grip verlies..

Ik ook niet voor ik bij deze sportschool was.. maar blijkbaar gaan bij slappe sluiters de stang draaien en ja.. dan is het moeilijk grip houden met 60 kg:p

Had dus ook nog niet eerder meegemaakt. . ik snap de verwarring:p

Ik ook niet voor ik bij deze sportschool was.. maar blijkbaar gaan bij slappe sluiters de stang draaien en ja.. dan is het moeilijk grip houden met 60 kg:p

Had dus ook nog niet eerder meegemaakt. . ik snap de verwarring:p

Sorry, ik snap het nog steeds niet denk ik.
Ik denk dat als jij je grip verliest omdat de barbell draait, ookal is het met 60 kg, je wel echt aan je grip moet gaan werken.

oh ik wist niet dat je een logje had. In :D

Sorry, ik snap het nog steeds niet denk ik.
Ik denk dat als jij je grip verliest omdat de barbell draait, ookal is het met 60 kg, je wel echt aan je grip moet gaan werken.

sorry maar wat een onzin :p
met andere sluiters geen probleem dus er is GEEN probleem:)

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

oh ik wist niet dat je een logje had. In :D

welkom:D

ik snap even niet hoe de kwaliteit of uberhaupt aanwezigheid van sluiters op de sleeves het draaien van de sleeves tov de bar zelf beinvloeden :p

Ik ben wel echt benieuwd wat voor barbell je hebt, ik gebruik soms niet eens sluiters en heb nergens last van..ook niet bij een barbell die helemaal vast zit aan de uiteinden.

geen idee. zonder sluiters gebeurd dat niet dus ik vind t zelf ook raar.. Ik vermoed dat de schijven gaan draaien op t moment dat t gewicht omhoog gaat en half de halter mee neemt omdat er een halfvaste sluiter aan zit.. wou dat ik t kon laten zien

maarre.. Dit gaat nergens heen:) Tot dusver en niet verder:p Straks rug trainen!! Oja en buik (die wil ik nog wel eens verwaarlozen)

Treen van gisteren. Heb nog steeds BIZAR veel spierpijn in mn benen.. blijkbaar vinden mn benen die hoge rep range niet zo tof.. niet alleen mn benen, alles voelt wel stram:P Nu lekker herstellen en GROEIEN!!

Deze week ook maar ff nieuwe progressiepics maken... en ook meteen mooie vergelijkingsfoto voor het nieuwe jaar:)

ivm drukte schema omgegooid

lat pulldown plate loaded hammer strength
12 x 40
12 x 45
11 x 45
11 x 45

Toen al vol O.O

Pulldown brede grip bovenhands
10 x 35
15 x 30
14 x 30
15 x 30

Onderhands pulldown
15 x 35
10 x 40
15 x 35
15 x 35

Low seated cable row (jeetje, zelfs mn biceps zaten vol.. is me nog niet eerder gebeurd tijdens een rug dag)
15 x 30
15 x 30
15 x 30
13 x 30

Straight arm pulldown (doe m voor de 2 x maar best lekkere oefening!)
25 x 20.. te licht
? x 35 te zwaar:P
10 x 30 + 6 x 25
13 x 25
10 x 25
10 x 25 + 6 x 20

sidebent
10 x 24 (per kant)
10 x 24

Reverse crunch
20 x
20 x

plank rkz
30 tel
30 tel

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

ik weet.. wat een p*ssy gewichte.. maar voel het wel!!

Als ik het goed begrijp, bevalt het je tot nu toe dus prima?
Ik ben nieuwsgierig naar de progressie pics!!

Vind de training erg lekker uitzien, heerlijk hoog volume! Als ik dit zo zie.. Kan ik me wel voorstellen dat je na de training lekker vol zit! Ben benieuwd hoe het resultaat van de trainingen gaat zijn. You go girl!! ^^

Als ik het goed begrijp, bevalt het je tot nu toe dus prima? Ik ben nieuwsgierig naar de progressie pics!! Vind de training erg lekker uitzien, heerlijk hoog volume! Als ik dit zo zie.. Kan ik me wel voorstellen dat je na de training lekker vol zit! Ben benieuwd hoe het resultaat van de trainingen gaat zijn. You go girl!! ^^

Niet eens na de training, maar tijdens de training zat ik al zo vol:P Had ook nog weinig kracht over, maar ik heb de hele training voltooid!

Die hoogrep-hoogvolumetraining is echt killing.. probeer het eens zou ik zeggen haha

High rep is killing. Ik heb dat ook al eens op benen gedaan.. gesloopt erna..
en geen p*ssy weights hoor! Growing and building weigths!! :D

Niet eens na de training, maar tijdens de training zat ik al zo vol:P Had ook nog weinig kracht over, maar ik heb de hele training voltooid! Die hoogrep-hoogvolumetraining is echt killing.. probeer het eens zou ik zeggen haha
Ik word wel steeds meer overgehaald toch maar over te gaan op high rep :rolleyes:

Ik word wel steeds meer overgehaald toch maar over te gaan op high rep :rolleyes:

het is dat mn trainer erbij zweert haha.. had t uit mijzelf nooit gedaan. Maar daarom is het maar goed dat ik nu een trainer heb, want ik heb ik geen tijden zo'n spierpijn gehad. Mn spieren schrikken zich dood lol.

Benen op high rep is zalig! alles 15-20 x... oef... maar zo lekker!

Haha is maar net wat je zalig vind. Ik liep na 4 sessies squaten al moeilijk maandag. Ik train wel tot failure (bijna iedere set), dus dat maakt t extra zwaar.

Wat ik fijn vind is om te weten dat mn spieren kapot gaan.. en weer opbouwen:)

Vandaag helaas geen training :( Ik zou met mn broertje gaan (proefles bij andere gym) maar die kreeg net ruzie met zn vriendin en gaat dus niet meer. mijn gym is dicht dus ik baal:( Uit frustratie 15 pushups gedaan, maar ik heb een schurft hekel aan thuis trainen. Naja shit happens. Vrijdag ga ik weer knallen! !

Ik snap wat je bedoelt met die stang trouwens, heb dat wel eens mee gemaakt bij een gym. Ik train nu thuis, dus een goede stang aangeschaft waarbij dat niet mogelijk is. :P

Irritant dat je niet kan trainen nu! Je kunt inderdaad push ups doen. Wat ik ook vaak erbij doe zijn donkey kicks, buik oefeningen, calf raises high reps. Er is veel te vinden op internet. :D

Ik snap wat je bedoelt met die stang trouwens, heb dat wel eens mee gemaakt bij een gym. Ik train nu thuis, dus een goede stang aangeschaft waarbij dat niet mogelijk is. :P

Irritant dat je niet kan trainen nu! Je kunt inderdaad push ups doen. Wat ik ook vaak erbij doe zijn donkey kicks, buik oefeningen, calf raises high reps. Er is veel te vinden op internet. :D

dacht dat ik de enige gek was die dat had:p

Gelukkig kan veel thuis, maar ben niet zo gek op thuistrainingen.. thuis wil ik chillen met de benen op de bank:D Of ik zou een aparte kamer moeten hebben. Dat zou ook wel mooi zijn.

Terug
Naar boven