Maar je zult dan waarschijnlijk wat betreft reprange op meerdere reps per set dan je tot nu toe gewend bent uitkomen? In welke richting moet ik dan gaan denken?
(Ben niet nieuwsgierig hoor, lijkt alleen maar zo

)
Wat ik gisteren deed (laatste set squat op 6 reps) *mag* niet meer. Hij had t over 15 reps diepe squat. 1 set smal 1 set Sumo. Hoe precies ga ik nog zien

Ik vermoed zo alles rond de 10-15 reps, maar dat weet ik niet precies nog.
Het zal zeker heel anders worden allemaal. Maar het is inderdaad ook met wedstrijden zo dat je ingedeeld wordt.
Dus ik ben heel benieuwd voor je. Maar 10-12 % is wel erg laag...
Zal wel wennen zijn om de totaal andere kant op te gaan met trainen en eten. Maar als je het wil lukt het je zeker!
10% is indd laag (kan me nix bij voorstellen nu

), maar ook wel apart om zo mn lichaam te zien veranderen. Nu eerst in de zin van massa erbij (ben al 10 kg zwaarder dan 2 jaar terug!) en aankomend jaar zal ik droger worden dan ooit!
Er is geen klasse indeling obv gewicht, alleen lengte. Tenminste wel bij body en fitness. Bij physique en bodybuilding zal dat miss anders zijn.
---------- Toegevoegd 22 December 2014 om 05:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst 21 December 2014 om 20:13 ----------
Vanaf nieuwe jaar nieuw eet schema, maar tot die tijd zit ik ff in een dubio.
Mn vet% (en gewicht) gaat keihard omhoog! Gewicht boeit me weinig, maar vooral mn buik begint te ontploffen
Nu wil ik eigenlijk gewoon cutten tot januari. Mn grens was al bereikt, maar blijkbaar blijft het nu stijgen. Ik heb mn voed bij gehouden en zag ook al dat ik te hoog zat, maar ik zit gewoon niet snel vol (maag te erg vergroot).
Als ik nu zie wat voor monsterporties ik op kan dan is dat ook niet zo gek. Nu werk ik vanaf januari met een coach samen en hij zegt dood eerlijk, tijdens de bulk ga je gewoon vetter worden.
Met het idee dat ik tot de zomer moet bulken en dit tempo met gemak 30% vet ga bereiken zie ik dat niet zitten. Hallo super snelle stofwisseling waar ben je??
En ja dat laatste is te verklaren. Sinds ik gestopt ben bij de sportschool is mijn verbruik omlaag gegaan. Ik zit nu 37 u p. week stil op kantoor (incl trein). Het weer is zo bagger dat ik naast het sporten (afgelopen week ook maar 4 x een uur), verder weinig onderneem. Ik ben gestopt met alle cardio. Daarnaast wel een nieuwe verslaving erbij. gele m&ms!!
Mn verbruik is miss nog maar 2600, maar ik eet rond de 3400 kcal.
Ik moest dat echt ff kwijt. Balen dat nu net deze week kerst is