- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
happy new year SP, dat al je doelen verwezenlijkt mogen worden!!

Gelukkig nieuwjaar! en op naar die plek op het podium he! Op naar JOUW doel!

normaal is dat 15 x 35
Vol=vol
Wellicht meer vpr's, maar ik heb t niet echt goed bij gehouden afgelopen tijdBen al 6 maanden aan het bulkenEen keer voluit gaan met eten gaat je echt niet zoveel kosten dat je daar 2 weken voor moet cutten hoor
Ik zou als ik jou was gewoon nu je onderhoud zoeken (3 weken de tijd voor nemen) en daar lekker boven gaan zitten, anders heb je niet genoeg massa voor de wedstrijd straks![]()
De laatste maand was het puntje van de ijsberg. Mn vet% is nog hoger dan voor mn cut van de zomer. Voelt wel goed om ff een reset te doen en 2 weken cutten gaat me echt geen massa kosten hoor

.Ben al 6 maanden aan het bulkenDe laatste maand was het puntje van de ijsberg. Mn vet% is nog hoger dan voor mn cut van de zomer. Voelt wel goed om ff een reset te doen en 2 weken cutten gaat me echt geen massa kosten hoor
![]()
Eind november was je nog afgevallen en ging je daarna weer je onderhoud opzoeken om te gaan bulken.
Dus eerder 6 weken dan 6 maanden.
En begin okt begon je ook weer met bulk, na gecut te hebben.
Prima dat je hier zegt dat je al 6 maanden bulkt, maar ik denk niet dat het goed voor je is om tegen jezelf te liegen erover.

Ach ja, soms moeten we ook gewoon ff resetten in ons hoofd..
Is ook wel weer ff lekker, hier zelfde verhaal..
Dan kan je er juist miss ook weer ff lekker tegen aan, succes met de shortcut ;-)
En zo snel verlies je idd geen massa..lekker voldoende eiwitten blijven eten en hard trainen.
Maar dat zit wel goed bij je![]()

Niets mis met het opnieuw uitzoeken wat nu je onderhoud is geworden. Ben ervan overtuigd dat dit juist een goede basis biedt om als uitgangspunt te nemen bij het ophogen van voeding in een bulk. Ikzelf zweer er in ieder geval bij.. En ik sluit me aan bij Miss H, soms is het gewoon nodig om jezelf even als het ware te resetten. En daarna bewust een start te maken met een nieuw voedingsschema.
En zo'n notitieboekje, zou niet meer zonder willen! Het went erg snel, hoef je nergens meer over na te denken en kan je je hoofd helemaal bij de training houden.
Omg..ben je altijd zo onaardig
Maar goed, vanaf 17 juli ben ik gaan bulken met enkele mini cuts van hooguit een paar dagen omdat ik mn vet% niet flink wou laten oplopen. Heb er alleen door privé omstandigheden niet 100% ervoor kunnen gaan. Maar he, that's life!
---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------
Dat idee had ik ook. Wie weet reageert mn lijf des te beter op mn schema na deze mini cut
ja indd fijn. Ik heb zoveel verschillende reps elke set dat ik niet alles meer kon onthouden. Nu op naar nieuwe vpr's en pr's!
mwah, daar denk ik toch heel anders over

wat is het voordeel van breed ass to grass squatten (behalve als dat jouw natuurlijke positie is)??

Wat mij verteld is is dat de focus meer op de hams komt te liggen. Ik ben zelf minder sterk als ik breder squat (mn quads zijn in verhouding ook veel sterker). mn hams en gluten moeten flink groeien![]()
Serieus? hmz ik heb dezelfde aandachtspunten op dit moment....
). Is wel lastig, want ik moet me vooral de laatste reps flink focussen (knie naar buiten, billen aanspannen en er geen gesmokkelde goodmorning van maken
)Met wijder squatten train je intensiever de binnenkant van je dijen..
Des te smaller,ja lijkt me wel duidelijk..dan pak je meer de abductoren aan..
Afwisseling in deze is nog altijd de sleutel, tijdje weer de ene oef in je programma en dan weer de andere..
En bij beide variaties uiteraard goed voor die billen..als je maar diep genoeg zakt..maar met ass to the grass zal dat geen probleem zijn.
Dat word spierpijn :-P