AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

• Topic Starter Topic Starter
paar dagen niet gelogd dus nu wel heel veel om te loggen!!:p

Ik probeer het ff bij het trainen te houden.

Donderdag

benen
incline leg press plate loaded
18 x 20
15 x 30
15 x 30
12 x 35 rpe 8-9
12 x 35

sldl
15 x 50
13 x 50
12 x 50 (faal op onderarm)
12 x 50

leg curl zittend
20 x 24
12 x 34
15 x 29
15 x 29

leg extension
15 x 59
15 x 64
15 x 64
14 x 64 rpe 10

hanging knee raise (2 versies)
18 x
10 x

vrijdag
armen *niet gelogd* alles 4 sets 12-15 reps
Tricep drukken / smal bp 30 kg
overhead tricep extension 14 kg
tricep rope pushdown 20 kg
Bicep curl 8 kg
ez bar preacher curl 20 kg
high bicep cable curl 10 kg

was een heerlijke train!! Heb t niet onthouden helaas qua reps.

Vandaag schouders (ook nog heerlijk spierpijn in mn glutes hams tri's en bi 's!)
Shoulder dumbell press
15 x 10 vpr?
12 x 12 kg vpr?
8 x 12 kg
10 x 10 kg
(hmm miss iets te weinig rust tussendoor)

Front raise 10 kg
15 x 10
15 x 10
15 x 10
15 x 10

side raise
14 x 4
14 x 4
14 x 4
14 x 4
rpe 7-9

bent over fly
12 x 4
12 x 4
18 x 2
18 x 2

hammer strength shoulder press
15 x 20
12 x 20
9 x 20
8 x 20
rpe 9-10

reardelt delt cable fly
20 x 5
12 x 7.5
12 x 7.5
18 x 5

Arnold press
13 x 8
10 x 8.... leeg!!!!
the end

Lekkere trainingen!

Je bent lekker aan het beesten geweest de afgelopen dagen ^^.

Ja dus dat idd..gewicht is inherent aan de uitvoering.. en correcte uitvoering en wat lekker gewicht erop is een win/win situatie.
Lekker genieten morgen ;-)

Geniet van het gevoel van je spieren. :D

win win inderdaad.. lekker gewicht met goede uitvoering.

Ja dus dat idd..gewicht is inherent aan de uitvoering.. en correcte uitvoering en wat lekker gewicht erop is een win/win situatie.
Lekker genieten morgen ;-)
Ja dat is helemaal mooi.. nette uitvoering en flinke gewichten:p Als er maar progressie in zit en dat is er zeker:)
Ik voel nu mn benen al.. oef. . Ze zijn donderdag pas weer aan de beurt (al zei de coach dat ik de hele week geen benen meer hoef te trainen). Ff afwachten hoe snel ik ben hersteld.

Geniet van het gevoel van je spieren. :D

win win inderdaad.. lekker gewicht met goede uitvoering.
Klinkt fout maar ik hou van spierpijn.. geeft een voldaan gevoel lol

Ben nu wel erg benieuwd naar hoe je beentraining eruit zag :rolleyes:.
Enne.. Spierpijn in benen, daar geniet ik stiekem ook altijd erg van :D

Tja hebben we niet allemaal een haat/liefde verhouding met spierpijn hahaha
Als ik savonds nog moet werken..vindt ik t soms echt heeel vervelend als ik dan paar uur ervoor benen heb getraind maar ach..voor niks gaat de zon op :-P

Op de wc zitten de dag nadat je hip thrusts hebt gedaan, dat is ook heel fijn :rolleyes:

Ja pijn in de billen is indd niet fijn als je naar de wc moet XD Ook traplopen kan erg pijnlijk zijn..pff..

Vandaag is mijn spierpijn alweer wat minder. Soms is het juist na 2 dagen erger:P

Ik had nog geen update gegeven wat betreft mijn minicut!!! Doel was weer terug naar de 10-11 mm (buik) en dat doel was na een week al bereikt (bedenk wel dat dat na mijn zomercut 6 mm was, maar dat vind ik nu niet zo belangrijk). Ik heb van het weekend weer "gewoon" gegeten en vanaf gisteren hou ik me weer aan het voedingsschema.

Dit waren mijn macro's gisteren (en ja, heb gewoon honger tussendoor!)
376 g koolhydraten / 47%
48 g vezels
223 g eiwitten / 28%
89 g vetten / 25%
3322 kcal

In het weekend (vr-za) eet ik naar "behoefte". Die dagen gaan er uit richting de prep.

Qua gewicht sta ik op 65.7 kg. Vet% rond de 20%, maar dat is gewoon een gok nu. Dat moet dus richting de 70 tegen de zomer. Het mooiste is als ik na mn prep in de 60 weeg en anders zou het betekenen dat ik nog te weinig vvm heb opgebouwd.

Training van gisteren komt later.. pauze alweer voorbij:P

Ja, bizar hè, ik heb vaak bij beentraining de dag erna lichtelijk spierpijn, maar twee dagen na de training juist ontzettend erg!

Wat goed dat je al na een week je doel bereikt hebt! Dat is dus wel een zeer succesvolle minicut!

En die macro's gisteren.. Kom ik aan met het gevoel goed bezig te zijn om eindelijk meer te durven eten. Mijn 2650 kcal lijken hier wel magertjes bij, haha. Het bevestigt me echter wel dat ik goed bezig ben, jij bouwt met 3322, vind het knap van je!
Heb nu al het idee heel de dag door te moeten eten, maar vind het eigenlijk helemaal niet zo erg, haha.

Je bedoelt dat je tegen de zomer richting 70 kg wil?
Even een brutaal vraagje.. Vind je het nooit lastig om zo veel te eten, bijvoorbeeld ook angst onverwacht te snel aan te komen? Of ben je juist heel rationeel en heb je nergens moeite mee?

Ja, bizar hè, ik heb vaak bij beentraining de dag erna lichtelijk spierpijn, maar twee dagen na de training juist ontzettend erg!

Wat goed dat je al na een week je doel bereikt hebt! Dat is dus wel een zeer succesvolle minicut!

En die macro's gisteren.. Kom ik aan met het gevoel goed bezig te zijn om eindelijk meer te durven eten. Mijn 2650 kcal lijken hier wel magertjes bij, haha. Het bevestigt me echter wel dat ik goed bezig ben, jij bouwt met 3322, vind het knap van je!
Heb nu al het idee heel de dag door te moeten eten, maar vind het eigenlijk helemaal niet zo erg, haha.

Je bedoelt dat je tegen de zomer richting 70 kg wil?
Even een brutaal vraagje.. Vind je het nooit lastig om zo veel te eten, bijvoorbeeld ook angst onverwacht te snel aan te komen? Of ben je juist heel rationeel en heb je nergens moeite mee?

Het ene moment denk ik "gooi er maar in, ik moet groeien!!!" andere moment voel ik me dik, opgeblazen...

Echt goed gaat het niet, want ik heb veel buikpijn en begin als een gek vocht vast te houden. Ik zit eraan te denken om al het brood eruit te gooien en te vervangen voor volkoren pasta. Op niet werkdagen maak ik daar bruine rijst van, wat sowieso vriendelijker voor mn darmen is.

Ik heb geen angst om zwaarder te worden, maar heb ook geen zin om ver boven de 20% uit te komen met in mn achterhoofd dat het naar de 10% toe moet.

Ik had de minicut ingevoerd om vervolgens mn onderhoud te vinden. Dat laatste ben ik gewoon vergeten:p Ik denk dat dit iets teveel is.
Morgen heb ik een etentje van werk dus dan eet ik ook ff heel anders. Volgende week moet het beter:)

Ik ff heel slecht geweest in loggen:p Wel afgelopen week 6 x getraind!

Voeding gaat "meh. ." Na mijn verjaardag (en heel wat gebak, dropjes en frisdrank verder) ben ik mn ritme een beetje kwijt. Ik ga nu maar niet meer piepen over mn vet%, pech gehad... Gewoon ff niet meer in spiegels kijken lol.

Ik ben deze week begonnen met een piramide training. Alleen voor deze week. Ook wel fijn om te zien waar ik qua kracht ongeveer sta. Al was de eerste oefening al killing dus eigenlijk valt er niks te vergelijken :p

Ik was vorige week mn notitie boekje kwijt en heb m nu niet bij me. Ff kijken wat ik heb onthouden en anders pas ik vanavond nog wat aan.

Hammer strength lat pulldown
15 x 40
10 x 45
8 x 50
7 x 55 repout

Low seated cable rows
15 x 35
10 x 40
7 x 45
18 x 35 repout

lat pulldown bovenhands en wide grip
15 x 30
10 x 35
6 x 40
18 x 30 repout

Lp smal onderhands
15 x 35
10 x 40
6 x 45
15 x 35

straight lat pulldown
25 x 20
13 x 25
12 x 25
12 x 25

Abs
10 x hanging knee raise
20 x hanging knee raise twist (maar nu hangend in zo'n ding:p)
20 x 24 kg kb sidebent (per kant)
20 x 24 kg kb sidebent

Begon je logje al te missen.. Maar ben blij dat je nog steeds up and running bent ;). 6 keer getraind, nice job!!
Nog gefeliciteerd! Je verjaardag is een gegronde reden om er even op los te cheaten.. En je bent 6 keer wezen trainen.. Moet kunnen :).

Je training ziet er wederom weer mooi uit, lekker flink volume! Dat zal je wel weer voelen ;).

Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd!

en lekker hoor.. strakke trainingen en 6 x per week is wel veel...
Maar ziet er weer goed uit. Flink wat volume inderdaad.

Ff niet meer gelogd door drukte (maar vergat t ook).. ff nieuwe poging:p iig nog bedankt voor de felicitaties :)

ik heb nu sinds vorige week zaterdag last van mn rechterschouder. Voelt weer als een beknelling. Ik krijg alleen tijdens het trainen last (met name front en side raise). Schouder drukken en rear delt flys gaan zonder problemen al merk ik wel dat ik minder sterk ben bij het schouder drukken.

Best kut omdat mn schouders Prio hebben. Maarja, ff rustig daarmee dus

Mn gewicht is weer gestegen, maar het is enorm lastig te zeggen of het vet of spiermassa is. Ik zie er voller uit, maar het is lastig te meten. Het is nu echt op zo'n grens dat mn buik en heupen uit puilen yyugghh. Ff de spiegel ontwijken nu. Van mn coach moet ik alle suikers, snacks, chips etc eruit gooien. Dus geen zak drop meer in t weekend etc. Ik heb sinds mn verjaardag ook echt teveel bovenop mn schema extra's lopen eten (en mn schema zit al boven de 3000 kcal:p). Ik gok dat ik op 23-24% zit (nu 67 kg)

Ok zal vanavond een poging doen weer te loggen:) Gisteren heb ik volgens mij een nieuwe vpr gehad op de sldl (3 sets op 12 x 60 kg en 1 op 11 x 60 en rustig uitgevoerd dus ik was erg tevreden :))

Schouder drukken was echt wat minder (dit was na mn beentraining en mede door mn rechter schouder)
1e set 15 x 10 daarna 2 sets op 11-12 x 12 en laatste op 8 x 12

bent over rear delt flys gingen erg lekker. 20 a 25 reps met 2 x 4 kg.

oja en abs aan t einde!! Ik heb een elastiek gevonden. . jeej :D
Heb dus voor de schuine buikspieren elasta rotatie erbij gedaan (oef dat is pijn lijden maar dit is 1 van de weinige oefeningen die mn hele heup/bil/schuine buikspieren tegelijk traint). Iets van 15-20 reps per kant. 3 sets.
Daarvoor heb ik geplankt en reversed crunches gedaan. Volgende x ook het wieltje weer een proberen nu het zo goed gaat met mn onderrug.

Laatst bewerkt:
hehe grijns, dat wist je stiekem wel toch dat die extra's weg moesten.
Zonde dat je niet weet of het spekjes zijnen het gevoel hebt de spiegel te moeten mijden`.
Coach weet vast wel hoe en waarom ;)
leuk dat je weer gaat loggen btw!

Ja Ik wist stiekem wel dat ik daar niet mee weg kon komen. :p
Ik zie ook wel voldoende groei qua massa (en kracht!), alleen hoeveel daarvan vet is zou ik niet weten. Ik heb foto's gemaakt om te vergelijken maar qua vet lijk ik maar iets omhoog te zijn gegaan vanaf eind november.. maarja, toen zat ik ook te miepen hoor haha.. buikplooi zat op 10-11 mm en nu 12 mm.

Terug
Naar boven