XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

Jaaa, daar ben je weer, begon je al te missen ;).
Balen dat je last hebt van je schouder.. Wat zegt je coach ervan? Kan je er prima omheen trainen of is het toch een bezoekje aan de fysio of iets dergelijks waard?

Las al in je reactie op mijn logje dat je het lastig vindt wat vetgains betreft.. Blijf bedenken waar je het voor doet, er is toch echt geen andere manier om spiermassa te winnen. Heb er vertrouwen in dat alles weer goedkomt in de cut, weet waar je het voor doet!

Benieuwd naar je komende training in je logje! Die VPR op de SLDL ziet er mooi uit! En dan ook nog eens rustig uitgevoerd, totale controle dus.. En :cheer: voor de abs!

12 mm abdominal valt toch reuze mee
(of supraillac ook mocht het die zijn)

'Balen van je schouder. Maar beter even rustig aan doen dan langer last houden he! ;)
en 12 mm.. das echt niet veel. Niet zo miepen hoor meid. je doet het goed en je coach zal ook echt wel weten wat ie doet!
Nu lekker trainen en knallen!

• Topic Starter Topic Starter
ja ik weet t dames, maar het was de helft haha.. en ja, toen zag ik ook aders op mn bovenste abs dus was al aardig droog toen. Nu heb ik echt een buikje (onder de navel iig). Maar buik vind ik niet zo'n ramp, toch die lovehandles die irriteren.. ze hangen over mn broek heen O.O Positief nu is dat ik braaf luister naar meneer de coach:P

Wat betreft mijn schouder moest ik gewoon ff rustig aan doen. Ff niet tot failure gaan etc. Tot dusver heb ik enkel last tijdens het trainen van specifieke schouder oefeningen en het is meer zeruderig dan echt pijn pijn... Het voelt echt alsof het binnenin beknelt raakt (wat vermoedelijk ook het geval is).

Ff nog wat anders. Ik ga binnenkort om de gains te bespoedigen starten met sarms (oastarine). Het is geen aas, maar schijnt wel goede gains te geven zonder al teveel sides (het is een androgeen modulator). Ik hou jullie op de hoogte wat betreft de effecten ervan (positief en negatief).

Vanavond rugdag!!!

sorry, wat? sarms? oasterine? jij praat in een taal waar ik niets van snap. Maar waarom wijk je naar dat soort middelen?

Verder begrijp ik wel dat lovehandles je dwars kunnen zitten; is gewoon bij jou genetisch niet zo fijn verdeeld dat alles zich daar lijkt op te hopen.
Ik heb wel eens ergens van die charts gelezen die zouden verklaren waarom het bij de een bij lovehandles ophoopt en bij de ander eerder heupen en billen. Heb me er niet verder in verdiept dus ook geen flauw benul of het onzin was ofzo...

sorry, wat? sarms? oasterine? jij praat in een taal waar ik niets van snap. Maar waarom wijk je naar dat soort middelen?

Verder begrijp ik wel dat lovehandles je dwars kunnen zitten; is gewoon bij jou genetisch niet zo fijn verdeeld dat alles zich daar lijkt op te hopen.
Ik heb wel eens ergens van die charts gelezen die zouden verklaren waarom het bij de een bij lovehandles ophoopt en bij de ander eerder heupen en billen. Heb me er niet verder in verdiept dus ook geen flauw benul of het onzin was ofzo...

Selective androgen receptor modulator

het idee/doel ervan is vergelijkbare effecten hebben als aas maar veel specifieker/gerichter en dus met minder side effects

Selective androgen receptor modulator het idee/doel ervan is vergelijkbare effecten hebben als aas maar veel specifieker/gerichter en dus met minder side effects

Precies! Ik wil er niet teveel over vertellen verder. Het beste is om zelf ff research naar te doen. Het werd mij aangeraden ivm de massa die ik nog moet winnen zonder de sides die bij aas om de hoek kom te kijken.. het klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar hopelijk pakt het goed uit! Ik wist een paar dagen terug niet eens wat het was, maar heb me een aantal dagen er flink in verdiept en besloten het een kans te geven.

Precies! Ik wil er niet teveel over vertellen verder. Het beste is om zelf ff research naar te doen. Het werd mij aangeraden ivm de massa die ik nog moet winnen zonder de sides die bij aas om de hoek kom te kijken.. het klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar hopelijk pakt het goed uit! Ik wist een paar dagen terug niet eens wat het was, maar heb me een aantal dagen er flink in verdiept en besloten het een kans te geven.

ik ga geen research doen....

succes anyways

ik ga geen research doen.... succes anyways
Ik ben niet zo goed in uitleggen dus voor ik dingen neer tik die men verkeerd opvat lol (dat geberud me vaker). Ik ben er zelf best enthousiast over, maar eerst maar even zien hoe het uit pakt.

Gisteren heb ik mn borst/schouders getraind. Beetje chaos training, maar gelukkig had ik een stuk minder last van mn schouders. Helaas is het nog niet 100% ok.

incline bp
20 x 20
12 x 30 rpe 6 (dat ging easy:))
10 x 35 pr!
9 x 35
10 x 35 + 4 met spotter

bp vlak (zodra ik aan de normale begin lijkt al mijn kracht weg gezogen. . ik overleg ff met de coach of deze er nog wel in moet blijven. Voelt aardig blessure gevoelig na 4 setjes incline). Omgekeerd had ik daar nooit problemen mee dus eerst vlak dan incline. Upper chest is nu ff belangrijker.
12 x 30 (voelt licht maar verzuurt snel in mn schouders /armen)
12 x 30
12 x 30

opdrukken tegen het bankje (zo dat voelt een stuk fijner:))
12 x
12 x
9 x

Front raise met schijf
18 x 10
15 x 10
front raise met dumbells
40 x 4 (alternated)
30 x 6
30 x 6

side raise
25 x 4 (+1 restpause van paar sec)
20 x 4
25 x 4 (+3 x restpause van paar sec)

Pec fly *toch ff weer proberen*
20 x 20
8 x 28
12 x 24
hmm.. Voelde nog niet bepaald goed in de aanhechting.. ook niet met meer gebogen armen.. die doe ik dus gewoon niet meer:p).

reversed pec fly
20 x 20
20 x 20
15 x 20

rear delt cable flys
20 x 5
20 x 5
the end

Laatst bewerkt:
Lekkere training. En inderdaad met je schouder even goed overleggen met je coach. Zonde als je een blessure behoudt zeg maar als het mogelijk nog even anders kan.

Lekkere training. En inderdaad met je schouder even goed overleggen met je coach. Zonde als je een blessure behoudt zeg maar als het mogelijk nog even anders kan.

Ik denk als ik nu gekke dingen doe het een blessure kan worden. Voor nu heb ik niet echt pijn, maar ik voel wel dat het daar niet helemaal lekker zit. Ik ga morgen weer naar m toe en dan ook ff mn vet meten. Ik denk dat ik nu echt op 24% ofzo zit, al zie ik in bepaald licht nog steeds alle buikspierlijnen. Mn aders op mn schouders en biceps zijn minder zichtbaar dus daar zie ik echt wel dat het vetter is. Mn vet moet iig niet veel meer stijgen, maar dat zal nu niet zo snel gebeuren aangezien alle extra's uit mn dieet zijn gehaald. Gemiddeld eet ik zo'n 600 kcal per maaltijd, 6 x per dag.

Ik post zo ff een update foto in ondergoed in mn logje.. inmiddels ben ik 8.8 kg zwaarder in vergelijking met na de cut O.O Dan zit hier nog een muts die zegt dat ik niet echt gebulkt heb afgelopen half jaar :p

Wat BP betreft: ik heb ook al snel verzuring in armen wanneer ik veel reps pak.. Heb soms eerder het idee dat ik armen/schouders aan het trainen ben dan borst, zo lang ik high rep doe :o.
En wat een gekloot met je schouder.. Zeer herkenbaar, ik loop ook weer met mijn rechterschouder.. Fysio lijkt me weinig zin meer hebben.. Maar braaf verlichtende oefeningen doen en oppassen tijdens de trainingen.

Zoals ik ook in je fotologje zei: je gaat lekker, neem het ervan in de bulk, het zal zich in de zomer uitbetalen :D.

Soms begrijp ik maar weinig van mn lichaam. Ik heb alle extra's (iig zoveel mogelijk) eruit gegooid en ben bijna 2 kg lichter. Was blijkbaar gewoon vocht!! Nu dus mn schema aanhouden:) Mn gewicht moet natuurlijk niet verder zakken. Ik sta nu op 65.7 dus dat hou ik voor nu als ondergrens aan.

Mn vet% is donderdag gemeten. Ik kwam op 20.3% uit met de 4 punts. 32 mm totaal waarvan bijna de helft op mn triceps zat haha.

Goed ff update qua trainingen . Vandaag was ik helaas mn boekje vergeten, maar de vorige 2 trainingen heb ik genoteerd. Echt een lekkere week was het niet. Heb last van mn maag/darmen en ben echt super moe/kortademig. Griepje??

donderdag
Calve raise seated
25 x 30
25 x 30
25 x 30
25 x 30
dat ging lekker!!!:)

Incline leg press plate loaded
14 x 40 vpr
14 x 40 vpr
12 x 40
12 x 40
zoon dat brand in de glutes!! ik pak m btw ook wat hoger

Deadlift (dat ging kut. Weer draaiende schijven waardoor ik mn focus verlies grr)
12 x 60
10 x 60
10 x 60 niet mn max maar had er eerlijk gezegd geen zin in

Lying leg curl
15 x 24
12 x 28
9 x 28

Leg extension (focus op de druppel door voeten naar binnen te draaien, handen op de quad en bovenin vast houden)
15 x 43
20 x 34
15 x 34

ATG squat (was al kapot maar als afmaker voor de benen)
11 x 40
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Standing Calve raise
18 x 20
18 x 20

+ abs

vrijdag
smal bp
20 x 20
12 x 30
10 x 35 pr!
10 x 35
14 x 35 + 1 gespot PR!!!:D

Overhead extension
12 x 14
12 x 14
15 x 14
20 x 14 repout

Tricep rope pushdown
20 x 20
14 x 25
15 x 25
14 x 25

ezbar curl
13 x 20
12 x 20
10 x 20 vpr op 3e set
10 x 20 vpr op de 4e set

hammer curl alternated
22 x 8
22 x 8
24 x 8
24 x 8 rpe 9-10

High bicep cable curl
17 x 10
18 x 10
10 x 15
16 x 15

Vandaag!
Shoulder dumbell press
15 x 10
12 x 12
10 x 12
9 x 12

bent over rear delt flys
25 x 4
20 x 6
20 x 6
15 x 6

Side raise
15 x 6
15 x 6
15 x 6
15 x 6

Upright row met schijf
20 x 10
20 x 10 (toch wat vervelend last van mn schouder. . Helaas geen upright rows meer)

Rear delt cable fly
20 x 5
20 x 5
20 x 5
20 x 5

Reversed peckdeck
15 x 24
15 x 24
15 x 24
15 x 24

repout HS plate loaded shoulder press
19 x 20

14 x 35 benchpress?
naaisss

Ziet er weer goed uit!
Hoop niet dat er een griepje komt.

Muuhh.. Houd jezelf goed in de gaten, volgens mij valt uiteindelijk iedereen te prooi aan ziekigheid/griep. Ben zelf gelukkig maar 1 dag goed beroerd geweest, altijd balen!
Ondanks dat je niet lekker was deze week nog erg mooi volumes! En je foto's zien er ook goed uit, je bent echt lekker bezig ^^.

Ziet er weer goed uit!
Hoop niet dat er een griepje komt.

dank je marina:)

Hoop t ook niet!! Ik ga ff extra vit c slikken en de virussen eruit zweten :)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Muuhh.. Houd jezelf goed in de gaten, volgens mij valt uiteindelijk iedereen te prooi aan ziekigheid/griep. Ben zelf gelukkig maar 1 dag goed beroerd geweest, altijd balen!
Ondanks dat je niet lekker was deze week nog erg mooi volumes! En je foto's zien er ook goed uit, je bent echt lekker bezig ^^.

Ik ben echt nooit ziek, maar krijg meestal wel keelpijn etc als iedereen om mij heen ziek is. Of zoals nu, extreem slaperig:p Zelfs caffeine helpt niet:(

Ik heb ook niet op en top geslapen van de week dus ik moet echt vroeger naar bed aankomende week :p Dat zal ook helpen.

iig bedankt voor je complimenten :D

Ik ben echt nooit ziek, maar krijg meestal wel keelpijn etc als iedereen om mij heen ziek is. Of zoals nu, extreem slaperig:p Zelfs caffeine helpt niet:(

Ik heb ook niet op en top geslapen van de week dus ik moet echt vroeger naar bed aankomende week :p Dat zal ook helpen.

iig bedankt voor je complimenten :D
Herken dat erg! Word niet snel ziek, denk eenmaal of tweemaal per jaar. Als er iets heerst op de werkvloer krijg ik af en toe last van mijn keel en een beetje futloos, maar echt doorzetten doet het dan niet.. Of net als vrijdag een paar maanden later pas :o. Ben er dan ook weer razendsnel vanaf!

Je hebt vast gewoon een ontzettend goede weerstand ;). Slaap en goed eten doen wonderen, dus als het lukt gewoon lekker veel uren slaap pakken, en je dan snel weer 100% voelen! :D
Enne.. Een dagje wat zakjes Citrosan wil nog wel eens het laatste helpende handje naar weer fit worden zijn, it's worth a try ;).

Terug
Naar boven