- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
thnx marina

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx marina

) maar geeft wel een lekker gevoel 

Mooie sterke training!
soms heb je van die dagen. Je verwacht niets maar dan gaat het toch super! Top hoor!

Wissel je trainingen teeds af? Zie geen dl/tbar/bb row/Db row.
Rug ziet er goed uit op profiel pic
Delts lijken wat ronder te mogen.
(Daar hebben alle vrouwen moeite mee helaas)
). T bar row is nog wel 1 die ik wil proberen. Wellicht dat ik de BOR er binnenkort weer bij doe, ik wil ff herontdekken waarom ik mijn rug slecht voelde.
.
.
.Goh, herkenbaar, aangezien ik gisteren ook met een gevoel de gym binnenstapte van "heb ik jou daar".. Lag op de leg press en wilde het liefst daar gewoon lekker blijven liggen, het ging wel prima zo.
Maar na de eerste setjes.. Knap je toch al snel op, uiteindelijk ga je toch als vanouds "tekeer" en ga je met een heerlijk voldaan gevoel naar huis.
Overigens heb ik zelf de BOR weer in mijn schema gegooid. Heb het een tijdje links laten liggen vanwege dezelfde redenen waarom jij geen BOR meer deed. Heb een tijdje er voor in de plaats T-bar rows/cable seated rows gedaan. Denk wel dat dit goed is geweest, BOR voelt nu effectiever aan.
It's worth a try, benieuwd of het bij jou nu ook beter zal gaan.
Herkenbaar, vooral die slapende arm 's nachts en kantoorwerk!Heb ook weer nek, rug en schouder klachten. Heb t idee dat mijn slapende arm snachts hier een rol in speelt. Al heb ik dat laatste aan beidde kanten en de nek/rug pijn vooral links. Ik heb al tijd bij de fysio gelopen (ik had dit ook al voor ik ging trainen), maar niet hielp. Het ging beter toen ik minder op kantoor werkte dus ik vermoed dat dat de boosdoener is. Teveel computer werk en met mn telefoon in de handen.
.
Ik moest zo rechtop mogelijk gaan zitten en handen zo breed als mogelijk)
.
.
.Sterke training. ik vind zelf 4x10 wel lekker. Jammer dat je niet het gevoel had klaar te zijn. Maar er wordt ook gezegd minder = meer he.Dus wie weet. Succes vanavond met trainen. En met je schouder.. pas echt op.. beter een afspraak teveel bij de huisarts dan er wel wat aan overhouden.

Herkenbaar wat je schouder betreft.. Dat je denkt dat het beter gaat, totdat je gaat trainen. Vaak voel ik het persoonlijk dan niet tijdens het trainen, maar vooral erna. Toch maar naar de huisarts? Of gewoon gelijk een afspraak bij de manueel.. Boek je denk ik sneller resultaat mee. Ga je nu helemaal geen high rep meer doen, maar de focus nu op 4 x 10? .. Geef jezelf de tijd er aan te wennen .. In mijn eigen beleving is de eerste week altijd ruk, de tweede week minder ruk, en de derde week begin ik pas aan een nieuwe aanpak te wennen
. Bevalt de coach je nog goed? En wat een heerlijke BOR
.

Goed dat je wat meer op mind muscle gaat focussen. denk dat je er best veel uit kan halen. Ik doe het momenteel ook omdat ik veel dingen even niet voluit kan gaan. Maar je voelt het echt goed. Je gaat goed ook met je gewicht.. nu een beetje uppen he! Je moet naar ie 70 kg met mooie massa! dus lekker doorknallen.
Hmm.. Ik heb alleen een aanvullend studentenpakket. Maar ik dacht dat in het basispakket sowieso 12 behandelingen vergoed geworden (bij de manueel therapeut in ieder geval). Dat zou dan alsnog mooi zijn!Heb helaas niets in mn ziekenfonds pakket (heb mn vriend mn zorg verzekering laten aanpassen, maar net 1 pakket te laag..oops). Als sporter kun je beter geen basis pakket hebbenIk kreeg van t weekend het meeste last na 2 fiets ritjes van 12 km. Nog meer dan na het trainen van mn schouders. Gaat nu wel beter gelukkig! Ik vroeg wat afwisseling voor mn rugtraining en toen kwam hij met 4 x 10 aan en paar andere oefeningen. Ik merk dat ik bij 15 reps soms te gehaast wil trainen dus opzich is die 10 reps geen gek idee (maar dan wat langzamer). 10-15 reps lijkt me een mooie reprange om aankomende tijd mee aan de slag te gaan
Overigens nog blij met mn coach hoor! Heb geen kant en klaar plan, dus ik trek ook gewoon mn eigen plan (met zijn adviezen in m achterhoofd).