- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Als mijn vet% verder daalt wel, maar het is maar een indicatie dus voor nu hou ik mn schema van +/-3500 kcal gewoon aan. In het weekend eet ik niet op schema dus als ik te weinig binnen krijg dan zou ik als eerste naar het weekend moeten kijken.
Gisteravond heb ik borst/schouders gedaan en mn schouders begonnen direct te kloten (het probleem is dus niet alleen links
). Ik voelde bij mn warming up al dat er weinig kracht in zat.
2 weken terug deed ik incline bp nog met 10 x 35 op de 3e set. nu 8 en met moeite.
Ik heb voor de schouders niet veel gedaan. Met 4 kg dumbells side raises en extra sloom en onder schouderhoogte (wat meer pijn deed dan met 10 kg). Dat opgepompte gevoel maakte t alleen erger. Daarna nog wat bent over laterals en iets van 20 x 20 kg reversed flys in de peckdeck (dat is trouwens totaal niet pijnlijk.. De rug en achterkant schouders kan ik ook nog prima trainen).
Het irritante is dat ik niet precies kan zeggen wat pijn doen en echt een scherpe pijn is het ook niet. Meer branderig, diep en zeurderig.
Het was van het weekend juist erger na een fietstrit en ook op kantoor gaat t soms zeuren (zou dus ook heel goed daar kunnen zijn ontstaan). Ik heb iets minder flexibiliteit in de linkerschouder (was al maand geleden onderzocht tijdens een health check op werk) maar voor de rest kan ik alles nog bewegen.
Ik kan vrijdag pas naar de HA maar heb zelf al heel internet afgezocht. Dan lees je adviezen van gewoon door trainen tot 2 maanden rust
Zo genoeg gezeurd. Hopelijk gaat t snel over

Totaal 29 uur achter de pc en zo'n 3 uur per dag op mn foon aan t koekeloeren (sowieso in de trein)
Volgens mij kun je echt 100 verschillende dingen hebben aan je schouder en met 100-en verschillende adviezen lol