SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Hele goede ass oefening.
Kijk vanaf 9.45.
Zit ook hele uitleg bij.
http://www.youtube.com/watch?v=cDsKn4cGm2w
potverdikkie wat een lekkere deadlift!
ik had een enorme bolle behind, maar vetverlies ging zo snel dat er ook nauwelijks meer dan die pannenkoekenbillen overbleef.
Door barbell weightes glute bridges, hip thrusts en pull trhoughs (en tig verschillende squat en lungesoorten)
begint er weer een mooie bolling te ontstaan.
Hoe heet die vent ook alweer die bekend staat om zijn glute-workouts voor dames?

Dankje! Die 110 gaat nog wel x komen. Heb mn max nog niet proberen te halen

Dankje! Die 110 gaat nog wel x komen. Heb mn max nog niet proberen te halen

.
.
Woah, voor iemand die niet veel aan DL'en doet echt een zeer mooie DL in je train gehad!
Enne.. Ben ook wel benieuwd naar dat artikel! Behind the neck press is wel wat blessure gevoelig toch? Ben sowieso toe aan wat vernieuwing, dus wellicht dat ik het een en ander kan omgooien.
Hoe voel je je inmiddels? Verstandig dat je niet zo zwaar als normaal hebt getraind, voor je het weet heb je een flinke griep te pakken omdat je "all-out" in je training bent gegaan en je verkoudheid doorslaat.. Daarnaast: ben van mening dat af en toe puur op MMC trainen sowieso een pre is.
Mooie trainingen dus!![]()

Je ziet duidelijk waar je zo hard voor werkt, erg mooi!
En thanks voor de link! Ben net als jij ook dol op dat soort dingen...
Wat snotterigheid en dergelijke betreft.. Als ik iets voel opkomen doet een flinke portie Citrosan wonderen voor me.

Mooie sterke trainingen en die triceps zien er super uit!

)
Stom genoeg voel ik mn glutes t beste bij de bodyweight glute oefeningen dus moet ff kijken hoe ik dat qua gewicht kan verzwaren. 

Ik heb er nu eenmaal haat liefde relatie mee haha. Miss moet ik me er overheen zetten en het gewoon doen (+ extra 1/2 u in gym rond hangen
)
.Wel eens bulgarian split squats met behulp van Smith geprobeerd? Wil dat zelfs morgen proberen.. Met behulp van een bankje schiet mijn voet/enkel namelijk op slot.lunges in de Smith (nieuw!!) 18 x 20 15 x 40 15 x 40 bedacht me dat walking lunges lekkerder voelen (maar miss moet ik eerst me spierpijn afwachten)
Cable lateral leg raises vind ik heerlijkAls afsluiter nog een luchtdruk adduction gedaan.. volgende x probeer ik m met de cable.
. Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar je favorietenStom genoeg voel ik mn glutes t beste bij de bodyweight glute oefeningen dus moet ff kijken hoe ik dat qua gewicht kan verzwaren.
.
.