- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Ondanks je verkoudheid en niet-fit zijn blijven je trainingen toch wel stabiel, en dat is al best wat! Zo frustrerend om door (lichte) ziekte achteruit te gaan en toch weer even opnieuw op te moeten bouwen.. Je hebt het imo prima gedaan, deftige trainingen! En dan ook nog eens toename in gewicht. Je bent lekker op weg!
dank je meid
Maar ik ga antuurlijk voor progressie! Ben zo goed als top fit weer dus gaat goed komen
kwam deze tegen
https://www.youtube.com/watch?v=nkW4Iv7TTjE
Ik heb hele flexibele gewrichten dus dat verklaard ook waarom ik last kreeg met bank drukken.
Vanavond borst/schouders dus wordt weer een avond werken aan techniek etc.

. Je bent lekker op weg!

). Ik heb het wel vrij druk gehad. We hebben een volkstuin gehuurd en die moest worden omgespit. Daarbij ook nog uit geweest en wederom vroeg op voor trainen en in de middag spitten. Maandag kon ik naar mn nieuwe werkplek en voel me daar niet op mn plek. Ook het nieuwe werk bevalt me niet (ik kan nog wel mn oude werk weer oppakken). Ma avond had ik dys de poseerlessen (dat ging gelukkig goed), maar wel laat thuis en weer half 6 opstaan. Gisteren bleek de rode vlag uit te hangen, joepie
.. Flink balen dat het eten minder ging door pds, lastig om dan ook voluit te kunnen gaan met trainen. Dan nog drukte erbij.. Dan is het lastig volledig de focus erbij te houden wat trainen betreft.
.